Персоналды басқару және құжат айналымы бөлімі

Бөлімнің  негізгі мақсаттары: 

– жоғары біліктілікті дамытуға ықпал ету, университет қызметкерлерінің қызметтік міндеттерін орындау үшін жауапкершілікті арттыру;

– құжаттамалық қамтамасыз ету жүйесін ұйымдастыру, жүргізу және жетілдіру; 

– құжаттардың заңды күшін, олардың қолданыстағы заңнамаға сәйкестігін, орындалуының дұрыстығын, мазмұнының сапасын қамтамасыз ететін ережелерді сақтау.

  • Міндеттер
  • Функциялар
  • Жетістіктер
  • Қызметкерлер
Міндеттер
  • Университеттің профиліне сәйкес талап етілетін кәсіптер, мамандықтар мен біліктіліктің кадрларымен, оның қызметінің сыртқы және ішкі жағдайларының өзгеруімен кадрларды қабылдау бойынша жұмыс жүргізу, кадрлардың сандық және сапалық құрамы туралы мәліметтер базасын қалыптастыру және жүргізу , олардың дамуы мен қозғалысы;
  • Іскерлік мансапты жоспарлау, менеджерлер мен мамандардың ротациялық қозғалысы, тиісті лауазымдарда біліктілікті арттыру сияқты ұйымдастырушылық нысандар негізінде номинация резервін құру бойынша жүйелі жұмысты жүзеге асыру;
  • Іс қағаздарын құжаттамалық қамтамасыз ету бойынша жұмысты басқару, бақылау, үйлестіру, құжаттармен жұмыс істеу формалары мен әдістерін жетілдіру;
  • Электрондық құжат айналымы жүйесін әзірлеуге, енгізуге және жетілдіруге қатысу;
  • Шығыс және кіріс құжаттармен жұмысты ұйымдастыру;
  • Әкімшілік құжаттардың орындалуын бақылауды қамтамасыз ету;
  • Құжат айналымы көлемін есепке алу;
  • Университеттің құрылымдық бөлімшелерінде құжаттармен жұмыс істеуге әдістемелік көмек ұйымдастыру;
  • Университеттің ведомствалық мұрағатының жұмыстарын ұйымдастыру және жетілдіру;
  • Құжаттық материалдарды пайдалануды және сақтауды ұйымдастыру;
  • Құрылымдық бөлімшелер үшін істер номенклатурасын әзірлеуді қамтамасыз ету;
  • Мәліметтер үшін қажетті анықтамалар құрайтын мұрағаттық көшірмелер мен құжаттарды беру, сондай-ақ сұраныстарға жауаптар беру және оларды есепке алуды енгізу.
Функциялар
  • Ағымдағы штат кестесіне сәйкес кадрларды таңдау және орналастыру;
  • Штат кестесіне сәйкес барлық санаттағы ЖОО қызметкерлерін қабылдау, ауыстыру және босатуды тіркеу;
  • Қолданыстағы нұсқаулар мен нұсқаулықтарға сәйкес құжаттаманы жүргізу және сақтау бойынша жұмыстарды қамтамасыз ету;
  • Персоналды басқару бөлімі мамандарының лауазымдық нұсқаулықтарымен анықталған мәселелер бойынша университет қызметкерлеріне кеңес беру;
  • Қызметкерлерді марапаттауға ұсыну үшін қажетті құжаттарды дайындау.
  • Кіріс және шығыс құжаттарды тіркеу, қабылдау және жіберу.
  • Ішкі құжаттарды тіркеу және тарату (Ғылыми кеңес пен басқарманың (ректораттың) шешімдері мен қаулылары).
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің, Қазақстан Республикасының басқа мемлекеттік органдарының, ЖОО басшылығының, азаматтардың өтініштері мен заңды тұлғалардың өтініштерінің орындалуын бақылауды қамтамасыз ету;
  • ПҚҚАБ құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету;
  • Тапсырыс және жедел хаттарды қабылдау, тіркеу және жөнелту;
  • Істердің дұрыс қалыптасуына, сақталуына және мұрағатқа уақытында жеткізілуіне бақылауды қамтамасыз ету.
  • Істер номенклатурасын әзірлеу;
  • Мұрағаттық анықтама беру, сұраныстарға жауап беру және оларды есепке алу;
  • Құрылымдық бөлімшелерден қабылдау, мұрағатқа түсетін құжаттық материалдардың сақтауды ұйымдастыру мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
Қызметкерлер

Бектасова Гулмира Кабдолдановна

Бөлім басшысы

+7 (7282) 22-00-51 ;
ішкі номер (1160)

g.bektasova@zu.edu.kz

ТОЛЫҒЫРАҚ

Бахытханқызы Нұргүл

бас маман

+7 (7282) 22-00-51 ;
ішкі номер (1121)

 

ТОЛЫҒЫРАҚ

Дауленбекова Жазира Болатбаевна

жетекші маман

+7 (7282) 22-00-51 ;
ішкі номер (1121)

 

ТОЛЫҒЫРАҚ

Баймухамбетова Камшат Жумабаевна

жетекші маман

+7 (7282) 22-00-51 ;
ішкі номер (1121)

 

ТОЛЫҒЫРАҚ

Алпысбаева Айгуль Шокановна

Жетекші маман

+7 (7282) 22-21-94 ;
ішкі номер  (1127)

Odoa_kense@mail.ru

ТОЛЫҒЫРАҚ

Уристембекова Тулеугайша Тулеухановна

Архивариус

+7 (7282) 22-21-23 ;
Ішкі номер (3123)

ТОЛЫҒЫРАҚ

Кулманбетова Зауре Маратбековна

Архивариус

+7 (7282) 22-21-23 ;
Ішкі номер  (3123)

  zaure_k82@mail.ru

ТОЛЫҒЫРАҚ