ӘОЖ 541.124                                                                                                                                                                                          https://doi.org/10.53355/c5328-4563-3247-h

Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету

Бакраденова А.Б., п.ғ.к., қауымдастырылған профессор

Таурбекова А.С., п.ғ.магистрі, аға оқытушы 

І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Талдықорған қаласы

Е-mail: altyn.bakradenova@mail.ru, taurbekova71@mail.ru

Мақалада авторлар мектепке дейінгі оқу-тәрбие ісінде баланың танымы мен тілін дамытатын материалдардың бастауыш сыныптағы сабақтастығы туралы мәселе көтерген. Көркем әдебиет үлгілері арқылы баланың ана тілін  балабақшада, отбасында және бастауыш мектепте үздіксіз дамыту педагогтер мен ата-ананың жұмыс нәтижесі деп есептейді.

Тірек сөздер: Асыл мұра, ойын өлеңдер, мысалдар, дидактикалық ойын, ұйымдасқан оқу іс-әрекеті, мектепке дейінгі білім және бастауыш сынып бағдарламсы, сабақтастық

 

В статье авторы поднимают вопросы подачи литературных материалов  в  дошкольноми в начальном образовании, что развивает о непрерывном развитий знания и разговорной речи ребенка. Считают, что  преемственность в работе детского сада, школы и семьи окончательный результат работы педагогов и родителей.

Ключевые слова: Драгоценное наследие, игровые стихи, примеры, дидактические игры, организованное обучение, дошкольное образование и программа начальной школы, преемственность

 

In the article, the authors raise the issues of the presentation of literary materials in preschool and primary education, which develops about the continuous development of knowledge and colloquial speech of the child. They believe that continuity in the work of the kindergarten, school and family is the final result of the work of teachers and parents.

Key words: Precious heritage, game poems, examples, didactic games, organized learning, preschool education and primary school program, continuity