«Sanaly Stýdent» студенттік Парламентінің мақсаттары мен міндеттері:
Әрбір студент пен білім алушы тұлғасының мүмкіндіктерін ескере отырып, оның шығармашылық әлеуетін анықтау және дамыту;
Клубтардың, студенттік кеңестердің, жоспарлардың, лауазымдық нұсқаулықтардың жаңа басшыларын сайлау;
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жастар саясатын іске асыру жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру, студент жастардың құқықтары мен әлеуметтік қорғалуының сақталуын қамтамасыз ету;
Қоғамдық ұйымдардың, студенттік өзін-өзі басқару органдарының, қызығушылықтары бойынша клубтардың қызметін үйлестіру. Жаңа бағыттарды іздеу;
Студенттер мен білім алушыларға оқытушылар мен өндірістік оқыту шеберлерімен бірге басқаруға қатысуға нақты мүмкіндік беру:
Жастар саясатын іске асыру және құндылықтық бағдарларды анықтау мақсатында білімгерлер басқарушылық шешімдерді қабылдау процесіне қатысады:
— Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі кеңеске қатысу;
— Жатақханаға қабылдау комиссиясының құрамына қатысу;
— Академиялық кеңеске қатысу;
— ESG стандарттарына негізделген ІСБЖ (СВОК) енгізу жөніндегі Жұмыс тобының құрамына қатысу;
— Ғылыми кеңес құрамына қатысу;
— Студенттердің аралық аттестациясын ұйымдастыру және өткізу жөніндегі комиссия құрамына қатысу;
— Қазақстан Республикасы Президентінің стипендиясын тағайындауға үміткерлерді іріктеу жөніндегі комиссия құрамына қатысу;
— 2024-2025 оқу жылында оқу процесінде босаған білім беру гранттарын алмастыруға үміткерлердің өтінімдерін қарау жөніндегі комиссия құрамына қатысу.
Бөгде ұйымдармен (ҮЕҰ және т. б.) өзара іс-қимыл жасай отырып, шығармашылық клубтардың қызметін дамыту және ілгерілету;
Студенттік өзін-өзі басқаруды нығайтуға қатысты іс-шараларды ұйымдастыру;
Жаңа жиынтықтағы оқу топтарында студенттік активтерді қалыптастыру. Жоғары курс топтарындағы студенттік активтердің құрамын түзету (2-4 курс);
Сабаққа қатысу, білім алушылардың үлгерімі;
Адамның зияткерлік, мәдени, адамгершілік-эстетикалық және физикалық дамуындағы қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қажетті жағдайлар жасау.
