Борибекова Фарзана
Cтепень: к.п.н., доцент
Должность: ассоциированный профессор (доцент)
Образование
Сведения о высшем образовании:
Учебное заведение: Казахский национальный педагогический университет им. Абая
Специальность: «Математика»
Год окончания: 1973
Сведения об ученой степени:
Ученая степень: Кандидат педагогических наук
Тема кандидатской диссертации: Мектептегі оқу-тәрбие процесінде қазақ этнопедагогикасы материалдарын пайдалануға мұғалімдерді әдістемелік даярлау, 2003.
Достижения
- В 1995 году награждена нагрудным значком «Отличник образования Республики Казахстан».
- В 2019 году награждена нагрудным знаком «Парасатты педагог».
- В 2020 году награждена нагрудным знаком «Ы. Алтынсарин».
Научные труды
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар. ҚР Жоғары оқу орындарының қауымдастығы. ISBN 978-601-7529-06-2. Алматы, 2014
- Psychology and pedagogical analysis of children adaptation to school education. Social Sciences. – 2015. V.9, P.2284 — 2288
Boundary value problems with boundary jumps for singularly perturbed differeni\tial equations of conditionally stable type in the critical case. Global journal of pure and applied mathematics, Number 4 (2016) pp. 3425-3432
Реализация системы критериального оценивания при подготовке будущих учителей. Актуальные вопросы образования и науки, 2019. 57-60 стр
- Мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беруде дефектологтың ролі. «Заманауи педагогика және білім: проблемалар, мүмкіндіктер және даму болашағы» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. Тараз, 13-14 мамыр, 2016, 26-29 бет
Value orientations of future teachers-researhers. International Journal of Environmental and Science Education
Бастауыш сыныпта экологиялық білім мен тәрбие беру негіздері. Оқу құралы. І.Жансүгіров атындағы ЖМУ баспасы. ISBN 978-601-216-402-2. Талдықорған, 2017.
Бастауыш мектеп оқушыларының шығармашылық дарындылығын дамыту. Оқу құралы. І.Жансүгіров атындағы ЖМУ баспасы. ISBN 978-601-216-402-2. Талдықорған, 2017
Білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялар. Оқу құралы. «Эверо» баспасы, 2018. ISBN 978-601-342-110-0
- Бастауыш сынып оқушыларының нарықтық білімін қалыптастыру. Оқу құралы. Талдықорған, 2019 ж.
- Диалогты оқыту арқылы білімгерлердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №1 (74) 2019. 168-172 бет
- Білімгерлердің шығармиашывлық қабілеттерін дамытудағы оқытудың интерактивті әдістері. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №1 (74) 2019. 172-177 бет
- Преобладание родительской опеки в формировании личности ребенка. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №1 (74) 2019. 249-253 бет.
- Бала бойындағы агрессивті тәртіп мәселесі. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №1 (74) 2019. 265-269бет
- Formation of scientific worldview of students in the laboratory work. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №10 2019. 122-125 бет
- Инновациялық тұрғыдан оқыту – бүгінгі күннің талабы. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №10 2019. 125-129 бет
Фотоэлементтің сипаттамаларын зерттеу барысында ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №10 2019. 216-220 бет
- Методика введения понятия квантового состояния. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №10 2019. 225-230 бет
- Методические основы формирования у учащихся основных понятий квантовой физики на примере для главы «Координатное и импульсное представление. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №10 2019. 236-240 бет
- Орта мектепте физика пәнін В.Ф.Шаталовтың тірек-сызбалалры арқылы оқытудың тиімділігі. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал. №12 (1) 2020.
- Білімгерлердің кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен қалыптастыру кезеңдері. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал. №12 (1) 2020.
- Білім беруде электронды оқу ресурстарын қолдану мүмкіндіктері. Қазақстанның ғылымымен өмірі Халықаралық ғылыми журнал №12 (1) 2020.