Введите текст заголовка

ӘОЖ 373.13:51(574)                                                                                                                                                                                   https://doi.org/10.53355/j0791-1754-1460-y

 

 

ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚ БІЛІМГЕРЛЕРІНІҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ ҚОЛДАНБАЛЫ ЕСЕПТЕРДІҢ РӨЛІ

 

1 Игнатьева С.В., 2 Жұмақан Ү.Н., 3 Кожашева Г.О.

1 Даугавпилс университеті (Латвия, Даугавпилс қ.)

2 Математика мамандығының магистранты

І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті,

Талдықорған қ., Алматы облысы, Қазақстан Республикасы,

3 п.ғ.к., қауымдастырылған профессор

І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті,

Талдықорған қ., Алматы облысы, Қазақстан Республикасы,

 

Е-mail: svetlana.ignatjeva@du.lv, uzhumakan31@mail.ru,

kozhasheva_gulnar@mail.ru 

 

Бұл мақалада университеттердің техникалық мамандықтар білімгерлеріне жоғары математиканы оқыту және білімін жетілдіруде қолданбалы есептердің рөлі сипатталады. Қолданбалы есептерді пайдалану арқылы техникалық бағытта білім алушыларға жоғары математиканы қолданудың маңыздылығын анықтау және дайындық жолдарын белгіленеді. Сонымен қатар, қолданбалы есептердің құрамының ерекшеліктері мен шешу жолдары жоғары математика үшін маңызды бөлім екені көрсетіледі.

Тірек сөздер: жоғары математика, қолданбалы есептер, техникалық мамандық білімгерлері, бағыт, талдау, оқыту, принциптер.

 

В статье описывается роль прикладных задач в обучении и улучшении знаний по высшей математике студентов, обучающихся на технических специальностях. Определяются важность использования высшей математики для студентов технических специальностей посредством прикладных задач и  пути их подготовки. Кроме того, показано, что особенности содержания и способы решения прикладных задач являются важным разделом для высшей математики.

Ключевые слова: высшая математика, прикладные задачи, студенты технических специальностей, направление, анализ, обучение, принципы.

 

The article describes the role of applied problems in teaching and improving the knowledge of higher mathematics students studying in technical specialties. The importance of using higher mathematics for students of technical specialties through applied problems and the ways of their preparation are determined. In addition, it is shown that the features of the content and methods of solving applied problems are an important section for higher mathematics.

Key words: higher mathematics, applied problems, students of technical specialties, direction, analysis, teaching, principles.

AI Assistant