ӘОЖ 519.6:517.977.56:629.764 https://doi.org/10.53355/s3714-0384-0433-l
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ
Мұхамер Б.А., студент
Смагулов Е.Ж., п.ғ.д., профессор
І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Талдықорған қ.
E-mail: smagulovezh@mail.ru
Қазіргі уақытты негізгі талаптарының бірі – білімді әлемнің бүтіндей бейнесін қабылдай алатын, логикалық ойлауы дамыған жаңаша, тәуелсіз ойлай алатын шығармашыл адамға айналдыру. Мектептегі оқыту үрдісінің негізгі мақсаттары – баланың білімді игеру кезінде ойлау қабілетін қалыптастыру, сол арқылы таным әрекетін белсендіріп, жан-жақты жеке тұлғаны тәрбиелеу. Оқытудың мақсаты оқушыларға білім беру ғана емес, сонымен бірге олардың ойлау қабілетін дамыту және белсендіру оқушылардың білімді, дағдыны меңгеру үшін, болашақта танымдық және тәжірибелік іс-әрекетке оқушыларды дайындау қажетті шарт болып табылады.
Тірек сөздер: математика, ойлаудың тәсілдері, логика, күрделі есеп, мәліметтер, абстрактілі түсінік, вариативтілік принципі, рефлексияның дамуы.
Одно из основных требований современности – превратить знания в творческую личность, способную воспринимать целостную картину мира, иметь новое, независимое мышление с развитым логическим мышлением. Основные цели образовательного процесса в школе-формирование у ребенка способности мыслить при усвоении знаний, тем самым активизируя познавательную деятельность и воспитывая разностороннюю личность. Целью обучения является не только обучение учащихся, но и развитие и активизация их мышления необходимым условием для овладения учащимися знаниями, умениями, подготовки учащихся к будущей познавательной и практической деятельности.
Ключевые слова: математика, способы мышления, логика, сложная задача, данные, абстрактное понятие, принцип вариативности, развитие рефлексии.
One of the main requirements of our time is the transformation of knowledge into a creative person who is able to perceive a whole picture of the world, to think independently in a new way, with a developed logical thinking. The main goals of the school learning process are to form the child’s thinking when mastering knowledge, thereby activating cognitive activity and educating a versatile personality. The purpose of training is not only to educate students, but also to develop and activate their thinking, which is a necessary condition for students to acquire knowledge and skills, and to prepare students for cognitive and practical activities in the future.
Key words: mathematics, ways of thinking, logic, complex problems, data, abstract concepts, the principle of variance, the development of reflection.