|
Білім беру бағдарламасы |
6В01501 – Математика |
|
БББ мақсаты |
Педагогика, математиканы оқыту әдістемесі салаларында қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде әлеуметтік маңызы бар міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби түрде шешуге қабілетті, кәсіби және ғылыми құзыреттерге ие жаңа білім маманын дайындау |
|
БББ түрі |
Қолданыстағы БББ |
|
ҰБШ бойынша деңгей |
6 |
|
СБШ бойынша деңгей |
6 |
|
Берілетін академиялық дәреже |
бакалавр |
|
Оқыту мерзімі |
4 |
|
Кредиттердің көлемі |
240 |
|
Оқыту тілі |
қазақ, орыс, ағылшын |
|
Басқарма отырысында БББ бекітукүні |
07.04.2021 (хаттама № 4) |
|
Кәсіби стандарт |
Педагог |
|
№ |
Оқытудың нәтижесі |
|
1 |
Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие. |
|
2 |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім алу қажеттіліктерін, даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру. |
|
3 |
Ауызша және жазбаша түрде пәнаралық және пәнішілік байланыстарды жүзеге асыра отырып, әртүрлі математикалық есептерді шешу әдістемесін игеру |
|
4 |
Заманауи геометрияның іргелі білімін кәсіби қызметте практикалық мәселелерді шешуде қолдану |
|
5 |
Білім берудің жаңартылған мазмұнының стратегиясын, қашықтықтан оқытудың формалары мен әдістерін және кәсіби қызметте күтілетін нәтижелерді критериалды бағалауды қолдану |
|
6 |
Физика-математика ғылымдары саласындағы математикалық әдістермен ұғымдарды, фактілер мен құбылыстарды талдау және синтездеу |
|
7 |
Математиканың классикалық бөлімдері саласында эксперименттер жүргізу, математикалық пайымдау әдістерін, математикалық терминологияны, кәсіптік деңгейде типтік есептерді шешу тәсілдерін меңгеру |
|
8 |
Математиканы оқыту принциптерін, әдістері мен технологияларын ескере отырып, қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарларды әзірлеу |
|
9 |
Мектеп математикасы, математикалық талдау, алгебра және дифференциалдық теңдеулер саласындағы математикалық есептерді шығару |
|
10 |
Әр түрлі жанрдағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсына отырып, ақпараттық және педагогикалық технологияларды қолданып, математика саласындағы білім алушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістерін бағалау |
