№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | Проблемалық сұраққа толық, дәлелді жауап құру, пікірталас, пікір алмасу, диалог жүргізу, басқару қызметінің функционалдық құрылымы және басқарудың психологиялық әдістері, кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеті, оның ішінде пәнаралық, тұтас жүйелік дүниетаным негізінде ғылымның тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып |
2 | Шет тілін шетел көздерінен кәсіби ақпарат алу және кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін қажетті көлемде, жалпы және кәсіби бағыттағы шет тілді мәтіндерді оқу және аудару үшін қажетті көлемде іскерлік және кәсіби шет тілінің лексикасын, компьютерлік технологияларды пайдалану технологиясын және кәсіби шет тілін оқыту әдістемесін біледі |
3 | Жоғары білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын, педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін, тәжірибе жүргізу; ғылыми зерттеулерді жоспарлау; есептерді ресімдеу; зерттеу нәтижелерін талдау әдістерін меңгерген |
4 | ЖОО-да Биологияны оқыту әдістерін, оқытудың инновациялық әдістерін және оқу үрдісінде бағалау технологияларын қолдануды меңгерген, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжай, жоспарлай және басқара алады, олардың қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі |
5 | Микроорганизмдерді өсіру әдістерін; биотехнологиялық өндірісті микробиологиялық талдау, микробиологиялық бақылау үшін сынама алу әдістерін, микробиологиялық зерттеулер үшін сынама дайындау әдістерін, молекулалық биологияның қазіргі заманғы проблемаларын, тұқым қуалаушылық өзгергіштік және селекцияның механизмдерін меңгерген |
6 | Өсімдіктің жалпы құрылымы (морфологиясы) және жұқа құрылымы (анатомиясы) туралы, гүл өсімдіктерінің өміріндегі жас және маусымдық өзгерістер туралы білімдерді меңгерген, оларды мекендейтін жеріне байланысты жіктей алады; микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық мақсатында уақытша анатомиялық препараттарды дайындау дағдысын меңгерген зерттеулер |
7 | Шөл және даланың флорасы мен фаунасы, биоәртүрлілікті қорғау және сақтау әдістері, қоршаған ортаның стресстік факторларына ағзаның бейімделу үрдістерінің механизмдері туралы білімдерді меңгерген |
8 | Омыртқалы жануарлардың анатомиялық-морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің салыстырмалы сипаттамасын, олардың ұйымдастырылу дәрежесін, олардың арасындағы филогенетикалық қарым-қатынасты бағалайды |