№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | Ғылым, шетел тілі, педагогика және психология тарихы мен философиясы саласындағы білімі мен түсінігін көрсету;-ғылым, педагогика және психология философиясы саласындағы дәлелдер жасау, білімді қолдану және мәселелерді шешу; -ғылыми білімді ескере отырып, пікірлерді жасау үшін өз пайымдауын түсіндіру; ақпаратты, идеяларды, проблемаларды және шешу жолдарын ауызша және жазбаша беру қабілеті |
2 | Мамандық бойынша ғалым және педагог ретінде интеллектуалды және практикалық міндеттерді тез және тиімді шешуге ықпал ететін жүйелі көзқарас пен жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген |
3 | Пән саласындағы ғылыми зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін; ғылыми ақпаратты түсіну және сыни талдау тәсілдерін; өзінің ғылыми әлеуетін жетілдіру және дамыту дағдыларын меңгерген |
4 | Дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу; біліктілікті арттыру үшін ғылыми, дидактикалық, әдістемелік материалдарды таңдау және меңгеру |
5 | Оқу, тәрбие үдерістерін ұйымдастыруда инновациялық педагогикалық технологияларды білу, түсіну және пайдалану; тәрбиелеуді ұйымдастыру технологиясының талаптарын ескере отырып, кәсіптік білім беру саласында тәрбие процесін ұйымдастыра білу |
6 | Білім беру бағдарламалары мен технологиялары мазмұнының ғылыми-теориялық негіздерін білу және түсіну, дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу; дидактикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу педагогикалық міндеттерді шешу барысында компьютерлік бағдарламаларды білу және пайдалану; |
7 | Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыта алады, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдысы болуы, стандартты ғылыми міндеттерді шешу |
8 | Жаңа таныс емес жағдайларда зерттеу есептерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіру |