Білім беру бағдарламасы |
8D01701 Қазақ тілі мен әдебиеті |
БББ мақсаты
|
Қазақ тілі мен әдебиеті саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, қазіргі қоғамның мәселелері мен міндеттерін шешуге қабілетті, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгерген, филология саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыратын педагог-маманды даярлау. |
БББ түрі |
Қолданыстағы БББ |
ҰБШ бойынша деңгей |
8 |
СБШ бойынша деңгей |
8 |
БББ айрықша ерекшеліктері |
Жоқ |
Берілетін академиялық дәреже |
Доктор |
Оқыту мерзімі |
3 |
Кредиттердің көлемі |
180 |
Оқыту тілі |
Қазақ |
Басқарма отырысында БББ бекітукүні |
07.04.2021 (хаттама № 4) |
Кәсіби стандарт |
Педагог |
№ |
Оқытудың нәтижесі |
1 |
білім беру саласындағы ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері мен құралдарын пайдаланады, алынған нәтиженің шынайылығын талқылайды, филологияның қазіргі үрдістері бойынша өз көзқарасын, пікірін түсіндіреді. |
2 |
лингвистика және әдебиеттану саласында өз бетімен зерттеу жүргізу дағдысын көрсетеді, дәйекті тұжырымдар жасайды, ғылыми мәтінді интерпретациялайды, ғылыми қауымдастықта филологиялық зерттеулерді талқылайды, академиялық этика кодексін басшылыққа алады. |
3 |
ғылыми стильде ауызша және жазбаша коммуникацияны іске асырады, ғылыми-педагогикалық зерттеу, эксперименттік-зерттеу және аналитикалық жұмыс нәтижелерін диссертация, мақала түрінде жалпылайды, академиялық мәтінді редакциялайды. |
4 |
педагогикалық, филологиялық ғылымдар дамуының бағыттары мен жаңа концептуалдық идеяларын сын тұрғысынан талдайды, тілдік және әдеби құбылыстар мен үдерістерді академиялық сауаттылық және ғылыми этика қағидаларын пайдалана отырып ғылыми тұрғыда талдайды; |
5 |
лингвистика және әдебиеттанудағы әртүрлі мектептер мен жаңа бағыттардың ғылыми идеяларын салыстырады, көркем шығарма мәтініне кешенді талдау жасайды; филологиялық білім берудің философиялық, психологиялық, педагогикалық негіздерін құрылымдайды. |
6 |
педагогикалық эксперимент жүргізеді, оқытудағы заманауи әдістер мен технологиялардың тиімділігін салыстырады, ғылыми зерттеу жүргізудің, текстологиялық талдаудың алгоритмін жасайды. |
7 |
зерттеу саласы бойынша ғылыми критерийлерге сәйкес келетін ақпаратты саралайды, филологиядағы жаңа және күрделі идеяларды бағалайды, синтездейді. |
8 |
зерттеу жұмысына таңдаған ғылыми әдіснамасының сапасы мен нәтижелілігін бағалайды, лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми зерттеулердегі теориялық және қолданбалы міндеттерді шешеді. |
9 |
қазақ тілі мен әдебиетін оқыту бойынша жаңа әдістер, технологиялар, тапсырмалар ұсынады, құрастырады, білім беру мазмұнын қайта құрылымдайды, филологияда жаңа ғылыми идеялар ұсынады. |
10 |
ғылыми зерттеулердің кешенді үдерісін жоспарлайды, іске асырады, ғылыми болжам жасайды, өз зерттеулерінің нәтижесін бағалайды. |