AP25796283 Wolfram Alpha нейрондық желісі негізінде, математика мұғалімдерінің кәсіби даярлығының теориялық негіздемесін практикалық тұрғыда әзірлеу

Ғылыми жоба туралы

  • Жобаның аты:

Wolfram Alpha нейрондық желісі негізінде, математика мұғалімдерінің кәсіби даярлығының теориялық негіздемесін практикалық тұрғыда әзірлеу

  • Жобаның мақсаты:

Wolfram Alpha нейрондық желісін пайдалана отырып, математика мұғалімдерін даярлау әдістерін әзірлеу және енгізу. Ол білім сапасын цифрлық технологиялар арқылы жақсартуға, цифрлық сауаттылық пен заманауи құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

  • Міндеттері:
  • Математика мұғалімдерінің кәсіби даярлығына нейрондық желілер мен Wolfram Alpha құралының әсері туралы қолданыстағы зерттеулерді жүйелеу.
    Осы міндетті шешудің көрсеткіштері – әдебиеттерге шолу және әдіснамалық талдау жүргізу, сондай-ақ оқыту тиімділігі мен кәсіби құзыреттілікті дамытуға баға беру әдістерін анықтау болады.
  • Нейрондық желілер мен Wolfram Alpha құралын пайдалана отырып, білім беру курсы мен платформасын әзірлеу:
    Осы міндетті шешудің көрсеткіштері – нейрондық желілер мен Wolfram Alpha құралын пайдалану арқылы оқу процесіне интеграцияланатын білім беру курсын құру, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби дағдыларын арттыруға арналған интерактивті ортаны қамтамасыз ететін білім беру платформасын әзірлеу.
  • Нейрондық желілер мен Wolfram Alpha құралы негізінде құрылған білім беру платформасын пайдалана отырып, эксперименттік зерттеулер жүргізу.
    Осы міндетті шешудің көрсеткіштері – стандартталған әдістерді қолдана отырып, кәсіби құзыреттілік деңгейін өлшеу, деректерді талдау және нәтижелерді интерпретациялау, сондай-ақ білім алушылардың қабылдауын бағалау болады.
  • Нейрондық желілер мен Wolfram Alpha құралы негізіндегі білім беру платформасын оқу процесіне интеграциялау бойынша ұсынымдар мен әдістемелік тәсілдерді әзірлеу.
    Осы міндетті шешудің көрсеткіштері – платформаны білім беру бағдарламаларына енгізу бойынша әдістемелік тәсілдерді әзірлеу, нейрондық желілер мен Wolfram Alpha құралы негізіндегі білім беру платформасын Қазақстанның білім беру жүйесіне интеграциялау перспективаларын талдау, кедергілерді анықтау және оларды еңсеру стратегияларын ұсыну болады.
  • Нейрондық желілер мен Wolfram Alpha құралы негізінде құрылған білім беру платформасын сынақтан өткізу және зерттеу нәтижелерін көрсету бойынша іс-шараларды ұйымдастыру.
    Осы міндетті шешудің көрсеткіштері – білім беру мекемелері мен сарапшылардан кері байланыс жинау, платформаны одан әрі жетілдіру және оны ауқымды түрде енгізу мүмкіндіктерін қарастыру болады.
  • Жобаның идеясы:

Ұсынылған жобаның идеясы өтініш берушінің «Математика мұғалімдерінің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыруда кейс-технологияны пайдалануның ғылыми-әдістемелік негізі» тақырыбындағы докторлық диссертациялық жұмысының жалғасы болып табылады. Жоба докторлық диссертация аясында жүргізілген зерттеулердің нәтижелеріне негізделген.

Жобаның ерекшелігі – ол алдыңғы зерттеу нәтижелерін Wolfram Alpha нейрондық желісін пайдалану негізінде жаңа тәсілдермен біріктіреді, бұл математика мұғалімдерінің кәсіби даярлығын жетілдіруге мүмкіндік береді. Бұл тек мәселенің теориялық түсінігін тереңдетіп қана қоймай, сонымен қатар білім беру үдерісін жақсартуға арналған практикалық құралдарды ұсынуға мүмкіндік береді.

Жоба болашақ педагогтардың аналитикалық және сыни ойлау дағдыларын дамытуға ықпал ететін инновациялық білім беру платформасын құруға бағытталған. Мұндай тәсіл мұғалімдердің заманауи білім беру технологияларын қолдануға дайындық деңгейінің жеткіліксіздігі мәселесін кешенді түрде шешуді қамтамасыз етеді. Бұл өз кезегінде Қазақстанның білім беру мекемелерінде математика пәнін оқыту сапасын арттыруға көмектеседі.

  • Күтілетін нәтижелер:

Жобашеңберіндезерттеунәтижелері бойынша жоспарлануда: 1)WebofScienceбазасынакіретінжәне(немесе)ArtsandHumanitiesCitationIndex базасына кіретін және(немесе)Scopusбазасында Citescore бойынша кемінде35(отызбес)процентилібаррецензияланатыншетелдікғылымибасылымда2(екі)ғылымимақала жарияланады 2)кәсіптікдаярлықтыжақсартуүшіншығармашылықжәнеинтерактивтіортақұратыннейрондықжелілерконструкторыбар1(бір)электрондықбілім беру платформасыәзірленедіжәнепрактикағаенгізіледі.

Зерттеу жобасының негізгі идеясы білім беру ортасында, әсіресе Қазақстан Республикасының контекстінде инновациялық құрал ретінде осы платформаны интеграциялау тиімділігін қолдану және зерттеу болып табылады. Білім беру платформасына авторлық куәлік алу жоспарлануда. 3) ғылыми-техникалық конструкторлық құжаттаманы әзірлеу жоспарланбайды. 4) ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелері жетекші отандық және шетелдік ғылыми басылымдарда жарияланады және Қазақстан Республикасының Білім беру мекемелеріне және әлемдік ғылыми қоғамдастыққа қолжетімді болады. 5) конкурстық құжаттаманың талаптарына және жобаның ерекшеліктеріне сәйкес басқа да өлшенетін нәтижелер:

— Ғылыми зерттеу нәтижелерінің әлеуетті тұтынушылары: оқытушылар, білім алушылар, жас ғалымдар және білім беру процесінің басқа да қатысушылары болып табылады;

-Күтілетінғылымиәсербілім беру платформасыннейрондықжелілерменоқупроцесінеинтеграциялау бойынша ұсынымдарменәдістемеліктәсілдердіәзірлеудентұрады.

— Алынған нәтижелерді білім беру мекемелерінің жеке және жауапты тұлғалары шарт негізінде білім беру мекемелерінде қолдана алады;

— Осы жобаның нәтижелерін енгізу маңызды әлеуметтік-экономикалық мәнге ие, ол:

-білім беру ортасынжақсарту, нәтижесіндеқазіргібілім алушыларға қажеттімаңыздыкогнитивтікдағдылардыарттыружәнедамыту.

Осыәсерлерге қол жеткізуүшінбілім беру мекемелерімен,саясаткерлерменжәнесаладағымүдделітараптарменынтымақтастық өте маңызды.

-эксперименттікзерттеунәтижесіндеалынғандеректердіталдаужәнеөңдеунегізінденейрондықжелілердіқолдануарқылыбілім алушылардың кәсіптікдаярлығынжақсартумоделідайындалатынболады.

-зерттеунәтижелерінапробациялаужәнебілім беру платформасынкөрсету бойынша іс-шараөткізілді, платформаны одан әріпысықтаужәнеәлеуеттімасштабтауүшінбілім беру мекемелеріменсарапшылардыңпікірлерізерттелді.

— білім алушыларды оқытудың жеке, дифференциалды және жеке сипатын іске асыратын, білім алушылардың шығармашылық және стандартты емес ойлау қабілеттерін арттыруға, сондай-ақ өз бетінше кәсіби қызметті оқытуға ықпал ететін академиялық материалдар жүйесі дайындалатын болады.