Тұрғамбекова Жансая Ержанқызы

Дәрежесі: философия докторы (PhD)

Қызметі: оқытушы-дәріскер

Білімі

  • 2009-2013 жж. Бакалавриат, І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті, «5В051000 – Мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандығы бойынша экономика және бизнес бакалавры, (ЖБ-Б 0059340);

  • 2017-2018 жж. Магистратура, І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті, «6М051000 – Мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандығы бойынша экономика және бизнес магистрі (ЖООК-М 0140252);

  • 2019-2022 жж. Докторантура, «Л.Н. Гумилёв атындағы Еуразия Ұлттық университеті» КеАҚ, «8D11102 – Туристік қызмет: басқарушылық форсайт» БББ;

  • 31.01.2025 . Философия докторы (PhD) дәрежесі «8D11102 – Туристік қызмет: басқарушылық форсайт» БББ бойынша берілді. №356 п бұйрық, 27.02.2025 ж. PhD 00016437225.

Ғылыми еңбектері

  1. Brand assets: a prerequisite to promoting a developing destination. International Journal of Tourism Cities. – – Vol. 9, Issue 3. – P. 517-533. DOI: 10.1108/IJTC-03-2023-0054. https://www.scopus.com/pages/publications/85174806613.
  2. Выявление активов туристской дестинации с точки зрения резидентов. ҚазҰУ Хабаршысы. Экономика сериясы. №4 (142). 2022. 122-134 бб. DOI:10.26577/be.2022.v142.i4.011 https://be.kaznu.kz/index.php/math/article/view/2447/2212.
  3. Определение активов туристской дестинации Алматинской области. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысы. Экономика сериясы. № 2. 2023. 296-305 бб. DOI:32523/2789-4320-2023-2-296-305 https://bulecon.enu.kz/index.php/main/article/view/685/491.
  4. Дестинациялық брендингті жүргізудегі институционалды көзқарастар. С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті Хабаршысы. Гуманитарлық сериясы. № 2020. 132-140 бб.
  5. Scientific approaches to defining the concept of destination branding. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ Хабаршысы. Экономика сериясы. № 4. 2020. 203-214 бб.