Шмидт Мария Александровна

Академиялық дәрежесі: Педагогика ғылымдарының магистрі

Лауазымы: Білім беру бағдарламаларын жаңарту жөніндегі жобалық офисінің жетекшісі

Білімі

  • 2001-2006 жж. Томск мемлекеттік университеті; психолог, клиникалық психолог, психология оқытушысы;
  • 2016-2018 жж. Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті, педагогика ғылымдарының магистрі, мамандығы 6M010500 «Дефектология».

ЖЕТІСТІКТЕР

  • II дәрежелі диплом — Н.Назарбаевтың этносаралық толеранттылық пен қоғамдық келісімнің қазақстандық моделіне арналған жас ғалымдар арасындағы бірінші республикалық ғылыми жоба байқауы, 2015 ж.
  •  II дәрежелі диплом — Н.Назарбаевтың ұлттық бірлік пен қоғамдық келісімнің қазақстандық моделіне арналған республикалық ғылыми жобалар байқауы, 2017 ж.
  • Жемісті педагогикалық қызметі және лауазымдық міндеттерін жауапты орындағаны үшін университет ректорының құрмет грамотасы, 2021

ҒЫЛЫМИ ЕҢБЕКТЕРІ

      30-дан аса ғылыми еңбектердің авторы, оның ішінде:

  • On The Effectiveness Of Blended Learning Technologies In Higher Education. Opcion, Año 35, Especial Nº 19 (2019):3078-3086 ISSN 1012-1587/ISSNe:2477-9385 
  • Подготовка педагогов к работе с детьми с особыми образовательными потребностями: Учебное пособие для студентов педагогических специальностей высших учебных заведений Талдыкорган, 2019.
  • Conceptual framework of the model of forming interethnic tolerance in the multicultural environment of the university // International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (UCRSEE)Vol 8,№2 (2020) с.15-26.
  • Особенности использования нетрадиционных методов на логопедическом занятии в игровой форме.  Наука и жизнь Казахстана. № 5/(3) 2020 г.
  • Этносаралық төзімділікті қалыптастыру педагогикасы. Учебное пособие. Талдыкорган: «Qprint», 2020. – 129 с.
  • Formation interethnic tolerance: educational manual. Taldykorgan: «Qprint», 2020. – 140 p.
  • Барьеры доступа к высшему образованию для лиц с особыми образовательными потребностями // Вестник КазНПУ им. Абая. Сер. Педагогические науки. – 2021. – №2 (70). – С. 75–85.
  • Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жоғары оқу орнына дейінгі даярлауды ұйымдастыру // Абай атындағы ҚазҰПУ Жаршысы. Сер. Педагогика және психология. – 2021. –№3 (48).
  • Opinions of disabled university students on the distance education process // World Journal on Educational Technology: Current Issues. Vol 13. – 2021. – No 4. – Р. 1124–1136