Абиров Данияр Акпарович

Дәрежесі: магистр

Лауазымы: оқытушы-дәріскер

Білімі

  • 2000-2004 жж. Алматы қ., Абай атындағы ҚазҰПУ, мамандығы «тарих және география»
  • 2004-2006 жж. Алматы қ., Абай атындағы ҚазҰПУ, 6А0114 — «Тарих»
  • 2015-2017 жж.  Алматы қ., «Қайнар» Академиясы, 5В030100-«Құқықтану»
  • 2017-2020 жж.  І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, 6D010300 – «Педагогика және психология» мамандығы бітірген

ЖЕТІСТІКТЕРІ

  • 2007 ж. – Талдықорған қаласының  халыққа қызмет көрсету орталығының – құрмет грамотасы.
  • 2015 ж. – І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінің – құрмет грамотасы.
  • 2015 ж. – Қайнар академиясының – құрмет грамотасы.
  • 2024 ж. – І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінің – Алғыс хаты.

БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ

  1. «Информационно-коммуникационные технологии в учебном процессе», Талдықорған,  10.-15.10.2024 ж.  ЖУ им.И.Жансугурова, 36 сағат, Рег.номер №1662.
  2. «Қашықтықтан оқыту жағдайында білім беру үрдісін ұйымдастыру», Талдықорған, 21.09.-03.10.2020ж.  ЖУ им.И.Жансугурова, 36 сағат, Рег.номер №809
  3. BIG образовательный центр «Развитие профессиональных компетенций педагогов в условиях инклюзивного образования» 12.02 — 24.02.2024. №00224/ZW-0062/3
  4. N8T Consulting Company //«Қазақстан және дүниежүзі тарихының өзекті мәселелері». Сертификат, Рег.номер №00124/RF-00036. 72 сағ. 03.01.2024-13.01.2024.

Ғылыми еңбектері

  1. Қазіргі қоғамдағы инновациялық мектептердің ерекшеліктері. «Рухани жаңғыру – Қазақстанның серпінді дамуының негізі» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференциясының материалдары., Талдықорған, І.Жансүгіров ат. ЖМУ. 2018, 57-60 бб.
  2. Қазақстандағы заманауи гимназиялық білімнің даму мәселелері. Қазақстанның ғылымы мен өмірі. №1 (74), 2019, 38-41 бб.
  3. Траектория развития системы образования лицеев: сравнительный анализ Казахстана и зарубежных стран. Центр наукових публікацій Збірник наукових публікацій, ІV МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НАУКА В ЕПОХУ ДИСБАЛАНСІВ», (м. Київ | 30 листопада 2018р.), 2 частина — С. -38-44.
  4. Қазақстандағы жаңа үлгідегі білім беру мекемелерінің ерекшеліктері. Қазақстанның ғылымы мен өмірі., №2 (77), 2019, 89-92 бб.,
  5. Основные направления учебно-воспитательного процесса в лицеях и гимназиях. Инновационный потенциал развития науки в современном мире «НИЦ Вестник науки» Уфа, 31 октября 2019 г., Часть 3, С. 27-37.
  6. Развитие университетского оброзования в аспекте подготовки білімгерлеров оканчившие лицей и гимназии «Сборник с научни доклади» (трета книга)., — Болгария, Издателство; ЕКС-ПРЕС, 2019., — С. 161-166.
  7. Публично-социальный характер создания в Казахстане образовательных учреждений типа лицеи и гимназии «Prospects for the Development of Modern Science» Materials of the V International Scientific-Practical Conference Международная конференция, — Сеул, Корея , 11-13 март 2020г., -Часть 2,-С.115-123.,
  8. History of Formation of Lyceums and Gymnasiums in Kazakhstan and Peculiarities of their Educational Activities Talent Development & Excellence Vol.12, No.1, 2020, -495-506
  9. Content system of the lyceum and gymnasium educational program. BULLETIN OF THE KARAGANDA UNIVERSITY, — №4,(100) — 2020, — 55-62 pp.,
  10. Innovative features of education in Kazakhstan’s Lyceum-Gymnasium Cypriot Journal of Educational Sciences, 17(1), -2022, -159–173 https://doi.org/10.18844/cjes.v17i1.6693
  11. «История появления первых лицеев и различия в образовании в современности». Образование от «А» до «Я» научно – практический журнал. – ­­­­­–№2. – С. 7-11.
  12. «The history of the first lyceums and the differences in education in modern times». Science in the environment of rapid changes. – –№195.