AP22688217 Білім алушылардың когнитивті дағдыларын жетілдіру үшін блоктық бағдарламалау конструкторларын зерттеу және қолдану

Ғылыми жоба туралы

ҒЫЛЫМИ БАҒДАРЛАМА ТУРАЛЫ

  • Бағдарлама аты: Білім алушылардың когнитивті дағдыларын жетілдіру үшін блоктық бағдарламалау конструкторларын зерттеу және қолдану
  • Бағдарламаның мақсаты: қазіргі заманауи білім беру контекстінде логикалық ойлауды, проблемаларды шығармашылық шешуді және абстрактілі ойлауды қалыптастыру үшін оқытудың жаңа әдістерін қамтамасыз ете отырып, бағдарламалау қабілетінің деңгейіне тәуелсіз, білім алушылардың танымдық дағдыларын дамыту үшін блоктық бағдарламалау конструкторларын пайдаланудың тиімділігін анықтау және тексеру.
  • Міндеттері:
  1. Блоктық бағдарламалау конструкторларының когнитивті дағдыларға әсеріне қатысты ағымдағы зерттеулерді жүйелеу.

Бұл мәселені шешудің көрсеткіштері әдебиеттерге шолу және әдіснамалық талдау, оқу тиімділігін бағалау және танымдық дағдыларды дамыту үшін өлшеу әдістерін анықтау болады.

  1. Блоктық бағдарламалау конструкторларын пайдалана отырып, білім беру курсы мен платформасын әзірлеу:

Бұл мәселені шешудің көрсеткіштері блоктық бағдарламалау конструкторларының оқу процесіне интеграцияланатын білім беру курсын құру, білім алушыларға когнитивтік дағдыларды жақсарту үшін интерактивті ортаны қамтамасыз ететін блоктық бағдарламалауды қолдайтын білім беру платформасын әзірлеу болады.

  1. Блоктық бағдарламалау конструкторларымен білім беру платформасын пайдалана отырып эксперименттік зерттеулер жүргізу

Бұл мәселені шешудің көрсеткіштері стандартталған әдістемелерді қолдана отырып, танымдық дағдылардың деңгейін өлшеу, деректерді талдау және нәтижелерді түсіндіру, студенттердің қабылдауын бағалау болады.

  1. Оқу процесіне блоктық бағдарламалау конструкторларымен білім беру платформасын интеграциялау бойынша ұсынымдар мен әдістемелік тәсілдерді әзірлеу.

Бұл міндетті шешудің көрсеткіштері – платформаны білім беру бағдарламаларына енгізу үшін әдістемелік тәсілдерді әзірлеу, білім беру платформасын Қазақстанның білім беру жүйесіне блоктық бағдарламалардың конструкторларымен интеграциялау перспективаларын талдау, кедергілерді анықтау және оларды еңсеру стратегиясын ұсыну болады.

  1. Зерттеу нәтижелерін апробациялау және білім беру платформасын көрсету бойынша іс-шаралар өткізу.

Бұл мәселені шешудің көрсеткіштері білім беру мекемелері мен сарапшылардан платформаны одан әрі пысықтау және әлеуетті масштабтау үшін кері байланыс жинақтау болады.

 Бағдарламаның идеясы: Бұл ғылыми жоба білім алушылардың когнитивті дағдыларын (логикалық, алгоритмдік, шығармашылық және абстрактілі ойлау) дамытуда блоктық бағдарламалау конструкторларының тиімділігін зерттеуге бағытталған. Жоба аясында оқу курсы мен интерактивті білім беру платформасы әзірленіп, тәжірибелік зерттеулер арқылы олардың танымдық даму деңгейіне әсері тексеріледі. Сондай-ақ, білім беру жүйесіне интеграциялау жолдары мен әдістемелік ұсынымдар дайындалып, апробациялық іс-шаралар ұйымдастырылады.

  • Күтілетін нәтижелер: Жоба шеңберінде зерттеу нәтижелері бойынша жоспарлануда:

1) Web of Science базасының Social Science Citation Index, Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Russian Science Citation Index индекстелетін және (немесе) Scopus базасында кемінде 35 CiteScore бойынша процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымда 2 ғылыми мақала жарияланады.

2) қазақстандық баспада 1 оқу құралы жарияланады. Оқу құралына 1 авторлық куәлік алу жоспарлануда.

3) когнитивтік қабілеттерін жақсарту үшін шығармашылық және интерактивті ортамен жасақталған блоктық бағдарламалау конструкторы бар 1 электрондық білім беру платформасы әзірленеді және практикаға енгізіледі. Зерттеу жобасының негізгі идеясы білім беру ортасында, әсіресе Қазақстан Республикасының контекстінде инновациялық құрал ретінде осы платформаны интеграциялау тиімділігін қолдану және зерттеу болып табылады. Білім беру платформасына авторлық куәлік алу жоспарлануда.

4) ғылыми-техникалық конструкторлық құжаттаманы әзірлеу жоспарланбайды.

5) ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелері жетекші отандық және шетелдік ғылыми басылымдарда жарияланады және Қазақстан Республикасының Білім беру мекемелеріне және әлемдік ғылыми қоғамдастыққа қолжетімді болады.

6) конкурстық құжаттаманың талаптарына және жобаның ерекшеліктеріне сәйкес басқа да өлшенетін нәтижелер:

— Ғылыми зерттеу нәтижелерінің әлеуетті тұтынушылары: оқытушылар, білім алушылар, жас ғалымдар, білім беру процесінің басқа да қатысушылары;

— Күтілетін ғылыми әсер білім беру платформасын оқу процесіне блоктық бағдарламалау конструкторларымен интеграциялау бойынша ұсынымдар мен әдістемелік тәсілдерді әзірлеуден тұрады.

— Алынған нәтижелерді білім беру мекемелерінің жеке және жауапты тұлғалары шарт негізінде білім беру мекемелерінде қолдана алады;

— Осы жобаның нәтижелерін енгізу маңызды әлеуметтік-экономикалық мәнге ие, олар:

— білім беру ортасын жақсарту, нәтижесінде қазіргі білім алушыларға қажетті маңызды когнитивтік дағдыларды арттыру және дамыту. Осы әсерлерге қол жеткізу үшін білім беру мекемелерімен, саясаткерлермен және саладағы мүдделі тараптармен ынтымақтастық өте маңызды.

— эксперименттік зерттеу нәтижесінде алынған деректерді талдау және өңдеу негізінде блоктық бағдарламалау конструкторларын қолдану арқылы білім алушылардың танымдық дағдыларын жақсарту моделі дайындалатын болады.

— зерттеу нәтижелерін апробациялау және білім беру платформасын көрсету бойынша іс-шара өткізіледі, платформаны одан әрі пысықтау және әлеуетті масштабтау үшін білім беру мекемелері мен сарапшылардың пікірлері зерттеледі.

— білім алушыларды оқытудың индивидуалды, дифференциалды және жеке сипатын іске асыратын, білім алушылардың шығармашылық және стандартты емес ойлау қабілеттерін арттыруға, сондай-ақ өз бетінше когнитивтік қызметті дамытуға ықпал ететін академиялық материалдар жүйесі дайындалатын болады.