Исабаева Зауреш Муратовна

Дәрежесі: педагогика ғылымдарының магистрі

Лауазымы: аға оқытушы

Білімі

Жоғары білім туралы мәліметтер:

Оқу орны: І. Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті. 

Мамандығы: Дефектология

Бітірген жылы: 2009 ж.

Біліктілігі: Дефектолог

Академиялық дәрежесі туралы мәліметтер:

Оқу орны: Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті

Мамандығы: Дефектология

Аяқтаған жылы: 2011 ж.

Біліктілігі: Педагогика ғылымдарының магистрі

Жетістіктері

  • 5B010500 – Дефектология мамандығы бойынша XI Республикалық студенттік пәндік олимпиада тобының қатысушысын дайындағаны үшін Диплом.Қарағанды, Е.А. Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті 2015.
  • 5B010500 – Дефектология мамандығы бойынша XI Республикалық студенттік пәндік олимпиадаға дайындағаны үшін Диплом, Е.А.Букетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті. Қарағанды, 2017.
  • «Алғыс хат». Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы « Акционерлік қоғамы, Алматы, 2017 ж.,» Латын әліпбиінің Қазақ ұлттық коды » біліктілікті арттыру курстары шеңберінде өткізілетін дөңгелек үстелге белсенді қатысқаны үшін »
  • І дәрежелі ДИПЛОМ «Жоғары оқу орнының үздік педагогі – 2020». Президент Қасым-Жомарт Кемелұлы Токаевтың «Сындарды қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі» атты Қазақстан халқына арналған Жолдауындағы білім беру ұйымдарының педагогтары мен білім алушылары арасында кеңінен насихаттау мақсатында «Дарынды оқушылардың қабілетін айқындау, дамыту» жобасы аясында өткен байқау. 2020 ж.

Ғылыми еңбектері

  1. Үйден оқитын зиятындa aуытқуы бaр бaлaлaрғa логопедиялық жұмысты ұйымдaстыру бaғыттaры.Заманауи сынтегеуріндер мен қоғамның жаһандану жағдайында Қазақстандағы білім мен ғылымның иновациялық әлеуеті 28-29 қазан 2016 жыл Талдықорған қаласы.
  2. Дамуында ауытқуы бар балаларды отбасында тәрбиелеу.Заманауи сынтегеуріндер мен қоғамның жаһандану жағдайында Қазақстандағы білім мен ғылымның иновациялық әлеуеті 28-29 қазан 2016 жыл Талдықорған қаласы
  3. Психикалық дамуы тежелген балаларды интерактивті түзете дамыта оқыту.Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Хабаршы «Арнайы педагогика» сериясы № 1 2017
  4. Жиі кездесетін тіл кемістіктің түрі тұтығу.«Инновациялық  технологияларды білім беру үрдісіне ендіру сапалы білім негізі»  атты аймақтық ғылыми әдістемелік конференция 10 ақпан 2017 жыл Талдықорған қаласы
  5. Зияты зақымдалған оқушылардың байланыстырып сөйлеу тілін ана тілі сабағында дамыту.Оқу-әдістемелік құрал -Талдықорған. І.Жансүгіров атындағы ЖМУ. 2017. -93б.
  6. The Use of Elektronic Cultural Programs in the Process of Training and Education.Национальная конференция; Сборник научных докладов,  20-23 сентября 2018 год., БОРОВЕЦ, Болгария 53-58 стр.
  7. The Infuence Of Motivation On The Development Of Students’ Personal And Professional Qualities.Opcion, Año 35, Nº Especial 20 (2019):2899-2921 ISSN 1012-1587/ISSNe: 2477-9385 Año 35, N° 20, (2019) Esta revista fue editada en formato digital por el personal de la Oficina de Publicaciones Científicas de la Facultad Experimental de Ciencias, Universidad del Zulia. Maracaibo – Venezuela
  8. Моторлы алалиясы бар балалардың сөздік қорын дамыту әдістері.«ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ЕНДІРУ – САПАЛЫ БІЛІМ НЕГІЗІ» республикалық ғылыми-әдістемелік конференция материалдары 21 ақпан, 2020 ж., 19бет
  9. Арнайы білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар.«ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ЕНДІРУ – САПАЛЫ БІЛІМ НЕГІЗІ» республикалық ғылыми-әдістемелік конференция материалдары 21 ақпан, 2020 ж., 24 бет
  10. Мүмкіндігі шектеулі бaлaлaрды оқыту бaрысындa инновaциялық технологиялaрды қолдaну. І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті 2020 жылдың 21 ақпан «Инновациялық технологияларды білім беру үдерісіне ендіру – сапалы білім негізі» атты республикалық ғылыми-әдістемелік конференция.
  11. Фонетикалық-фонематикалық тіл кемістігі кезінде қолданылатын дидактикалық ойындар.Астана қаласы, Қазақстан ғылымы және өмірі №5 (3) 2020 жыл.  – 324б
  12. Интеллектісі бұзылған балалардың даму ерекшеліктері.Астана қаласы, Қазақстан ғылымы және өмірі №5 (3) 2020 жыл.  – 123б
  13.