№ | Результаты обучения |
1 | құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді ұғынуға инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие. |
2 | қазақ, орыс, шетел тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология және кәсіби қызмет саласындағы білімді, коммуникация стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу. |
3 | қазақ, орыс, шетел тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология және кәсіби қызмет саласындағы білімді, коммуникация стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу. |
4 | компьютерлік технологиялар; педагогикалық инноватика, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану дағдылары мен іскерліктерін меңгерген, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбексүйгіштікті көрсету. |
5 | педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру дағдысы мен дағдысын меңгерген. бақылау-бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, барабар өзін-өзі бағалауға ұмтылу және өзін-өзі бақылау, әділдік және объективтілік; компьютерлік технологиялардың көмегімен материалды өңдеу. |
6 | пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдану дағдылары мен дағдыларын; педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімдерді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен біліктерін меңгерген, қабілетті болуы дене тәрбиесінің даму тарихын біледі. |
7 | қазіргі педагогикалық антропология саласындағы білімді, жоғары кәсіби педагогтердің тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен іскерліктерін; шығармашылық психологиясы, шығармашылық қызметтің теориялық негіздері саласындағы білімді, кәсіби қызметті қайта құру, білім беруде авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру, сыни ойлауға қабілетті болу; нормативтік және құқықтық білім беруді меңгеру. |
8 | педагогикалық ойды, педагогикалық бақылау және оқыту сапасын бақылау әдістерін, өзекті дидактикалық технологияларды дамытуға қабілетті; дене шынықтыру саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды практикада қолданады; білім алушыларда әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді. мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балалармен дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын өз бетінше өткізеді; сыныптан тыс спорттық-бұқаралық білім алушылармен жұмыс істей білу; Физикалық қабілеттері мен функционалдық жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шұғылданушылардың жағдайын түзету үшін қимыл — қозғалыс қызметінің құралдары мен әдістерін дұрыс таңдау; — жарақаттанудың алдын алу жұмыстарын жүргізуге, сабақ барысында зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсетуге қабілетті. |
9 | спорттық жаттығу теориясының қалыптасу тарихы мен эволюциясын, таңдаған спорт түріндегі жаттығудың медициналық-биологиялық және психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздерін түсінеді; балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен айналысуға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық принциптерін тәрбиелеуге қабілетті.; — индивидтің антропометриялық, физикалық және психологиялық параметрлерін анықтау бойынша қазіргі заманғы әдістемелерді пайдалана отырып таңдаған спорт түрінен іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін іске асыруға қабілетті; балалар мен жасөспірімдер спорт саласында және бұқаралық дәрежедегі спортшылармен нақты сабақтардың перспективалық және жедел жоспарлары мен бағдарламаларын жасай алады;; таңдаған спорт түрі үшін өзекті технологияларды меңгерген. |
10 | рекреациялық сабақ түрлері барысында шұғылданушылардың тұлғасын қалыптастыруға, шұғылданушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға тартуға қабілетті; іс — әрекетке қатысу; — өз бетінше ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі үлгідегі мекемелердегі рекреациялық қызмет дене салмағын басқару технологиясын, тамақтану және психикалық жай-күйін реттеу мәселелерін, қалпына келтірумен шұғылданушылардың морфофункционалды, психологиялық және жас ерекшеліктерін қамтитын шұғылданушылардың әртүрлі контингенттері үшін сауықтыру жаттығуларының бағдарламаларын іске асыра алады. |
11 | ұйымдастыру және өткізу қабілеті; — дене шынықтыру саласындағы мемлекеттік және қоғамдық басқару органдарының құжаттарын іс жүзінде қолдана алады; — жедел жұмыс жоспарларын жасай алады және олардың бастапқы құрылымдық бөлімшелерде іске асырылуын қамтамасыз ете алады; дене шынықтыру саласындағы есеп пен есептіліктің жеке қаржылық құжаттарын құрастыра алады, Қаржы-шаруашылық құжаттамалармен жұмыс істей алады; дене шынықтыру техникасын қамтамасыз ете алады. сабақ өткізу кезіндегі қауіпсіздік шаралары. |
12 | дене шынықтыру және спорт жетістіктері туралы ақпаратты жинау, қорыту және пайдалану әдістері мен құралдарын, халықты спорттық-рекреациялық қызметпен айналысуға тарту жөніндегі үгіт-насихат жұмыстарының тәсілдерін меңгерген; дене шынықтыру және спорт саласында жинақталған ақпаратты пайдаланады. Рухани құндылықтар, патриотизмді тәрбиелеу, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін шұғылданушылардың жеке басының ерекшеліктері туралы алған білім; қарым-қатынас тәсілдерін меңгерген және оларды шұғылданушылар ұжымымен және әр индивидууммен жұмыс істеу кезінде пайдалана алады. — дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми жұмыстарды орындайды. |