Білім беру бағдарламасы6В01402 Дене шынықтыру және спорт
БББ мақсаты 6В01402 – Дене шынықтыру және спорт білім беру бағдарламасының мақсаты – білім беру үдерісін студенттің жеке мүдделері мен қабілеттерін, орта және жоғары білім берудің талаптарын, қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы жетістіктерді ескере отырып жасай алатын кәсіби оқытушыны дайындау.
БББ түріҚолданыстағы БББ
ҰБШ бойынша деңгей6
СБШ бойынша деңгей6
БББ айрықша ерекшеліктеріЖоқ
Берілетін академиялық дәреже  Бакалавр
Оқыту мерзімі 4
Кредиттердің көлемі 240
Оқыту тіліОрыс, қазақ
Басқарма отырысында  БББ бекітукүні07.04.2021 (хаттама № 4)
Кәсіби стандартПедагог; команда мен спортшының жұмысын ұйымдастыру; бұқаралық дене шынықтыру мен спортты дамыту
                            Результаты обучения
1құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді ұғынуға инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.
2қазақ, орыс, шетел тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология және кәсіби қызмет саласындағы білімді, коммуникация стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу.
3қазақ, орыс, шетел тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология және кәсіби қызмет саласындағы білімді, коммуникация стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу.
4компьютерлік технологиялар; педагогикалық инноватика, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану дағдылары мен іскерліктерін меңгерген, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбексүйгіштікті көрсету.
5педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру дағдысы мен дағдысын меңгерген. бақылау-бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, барабар өзін-өзі бағалауға ұмтылу және өзін-өзі бақылау, әділдік және объективтілік; компьютерлік технологиялардың көмегімен материалды өңдеу.
6пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдану дағдылары мен дағдыларын; педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімдерді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен біліктерін меңгерген, қабілетті болуы дене тәрбиесінің даму тарихын біледі.
7қазіргі педагогикалық антропология саласындағы білімді, жоғары кәсіби педагогтердің тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен іскерліктерін; шығармашылық психологиясы, шығармашылық қызметтің теориялық негіздері саласындағы білімді, кәсіби қызметті қайта құру, білім беруде авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру, сыни ойлауға қабілетті болу; нормативтік және құқықтық білім беруді меңгеру.
8педагогикалық ойды, педагогикалық бақылау және оқыту сапасын бақылау әдістерін, өзекті дидактикалық технологияларды дамытуға қабілетті; дене шынықтыру саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды практикада қолданады; білім алушыларда әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді. мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балалармен дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын өз бетінше өткізеді;  сыныптан тыс спорттық-бұқаралық білім алушылармен жұмыс істей білу; Физикалық қабілеттері мен функционалдық жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шұғылданушылардың жағдайын түзету үшін қимыл – қозғалыс қызметінің құралдары мен әдістерін дұрыс таңдау;  – жарақаттанудың алдын алу жұмыстарын жүргізуге, сабақ барысында зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсетуге қабілетті.
9спорттық жаттығу теориясының қалыптасу тарихы мен эволюциясын, таңдаған спорт түріндегі жаттығудың медициналық-биологиялық және психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздерін түсінеді; балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен айналысуға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық принциптерін тәрбиелеуге қабілетті.; – индивидтің антропометриялық, физикалық және психологиялық параметрлерін анықтау бойынша қазіргі заманғы әдістемелерді пайдалана отырып таңдаған спорт түрінен іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін іске асыруға қабілетті; балалар мен жасөспірімдер спорт саласында және бұқаралық дәрежедегі спортшылармен нақты сабақтардың перспективалық және жедел жоспарлары мен бағдарламаларын жасай алады;; таңдаған спорт түрі үшін өзекті технологияларды меңгерген.
10рекреациялық сабақ түрлері барысында шұғылданушылардың тұлғасын қалыптастыруға, шұғылданушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға тартуға қабілетті; іс – әрекетке қатысу; – өз бетінше ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі үлгідегі мекемелердегі рекреациялық қызмет дене салмағын басқару технологиясын, тамақтану және психикалық жай-күйін реттеу мәселелерін, қалпына келтірумен шұғылданушылардың морфофункционалды, психологиялық және жас ерекшеліктерін қамтитын шұғылданушылардың әртүрлі контингенттері үшін сауықтыру жаттығуларының бағдарламаларын іске асыра алады.
11ұйымдастыру және өткізу қабілеті; – дене шынықтыру саласындағы мемлекеттік және қоғамдық басқару органдарының құжаттарын іс жүзінде қолдана алады; – жедел жұмыс жоспарларын жасай алады және олардың бастапқы құрылымдық бөлімшелерде іске асырылуын қамтамасыз ете алады; дене шынықтыру саласындағы есеп пен есептіліктің жеке қаржылық құжаттарын құрастыра алады, Қаржы-шаруашылық құжаттамалармен жұмыс істей алады; дене шынықтыру техникасын қамтамасыз ете алады. сабақ өткізу кезіндегі қауіпсіздік шаралары.
12дене шынықтыру және спорт жетістіктері туралы ақпаратты жинау, қорыту және пайдалану әдістері мен құралдарын, халықты спорттық-рекреациялық қызметпен айналысуға тарту жөніндегі үгіт-насихат жұмыстарының тәсілдерін меңгерген; дене шынықтыру және спорт саласында жинақталған ақпаратты пайдаланады. Рухани құндылықтар, патриотизмді тәрбиелеу, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін шұғылданушылардың жеке басының ерекшеліктері туралы алған білім; қарым-қатынас тәсілдерін меңгерген және оларды шұғылданушылар ұжымымен және әр индивидууммен жұмыс істеу кезінде пайдалана алады. – дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми жұмыстарды орындайды.