№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | Құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада қоғамдық, әлеуметтік маңызға ие құбылыстар мен үдерістерді түсінудің инновациялық әдістерін бағалау мен қолдануға қабілетті, кәсіби тұрғыда шетел тілін меңгереді. |
2 | Мамандықтың базалық және бейінді пәндері бойынша іргелі білім есебінен журналистика саласындағы кәсіби құзыреттілікті анықтайды, басқару қызметі арқылы БАҚ рейтингін арттыруға ықпал етеді. Баспасөзде жариялау, радио, теледидар және басқа да бұқаралық ақпарат құралдары арқылы тарату үшін іскерлік немесе басқа ұйымдар туралы жарнамалық материалдарды таңдайды. БАҚ дамуының негізгі кезеңдерінің ерекшелігі туралы білім береді және қоғамдық-саяси өмірмен байланысты бағалайды; |
3 | БАҚ-тағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді ұғынудың инновациялық және ғылыми тәсілдерін бағалайды және сипаттайды, жаңалықтар мен басқа да құжаттардың дұрыстығын тексереді және талдауды қайта қарайды. Жариялау үшін материалдарды таңдайды, мәнерін, грамматикасын, мазмұнының дәлдігі мен заңдылығын тексереді, сондай-ақ барлық қажетті түзетулерді жасайды; |
4 | Есептер дайындайды және жаңалықтар мен ағымдағы оқиғаларға газеттер мен мерзімді басылымдарда жариялау үшін немесе радио, теледидар, Интернет желісінде тарату үшін түсініктемелер дайындайды, журналистиканың заманауи конвергентті әдістерін меңгереді. |
5 | Радио, теледидар немесе Интернет-басылымдарға жазылған жеке сұхбаттарды қоса алғанда, баспасөз конференцияларында немесе басқа да іс-шараларда саяси және басқа да қоғам қайраткерлерімен сұхбат дайындайды. Қазақстанның және басқа да елдердің БАҚ-тарының қазіргі жағдайын, Қазақстанның экономикалық, саяси және әлеуметтік мәселелері туралы бағалайды, PR-дың теориясы мен практикасын үйретеді. |
6 | Берілген стандарттарға сәйкес тапсырмаларды орындауды талдайды, практикалық тәжірибе негізінде, кәсіби міндеттерді шешу кезінде білім мен іскерлікті қолдану негізінде табысты әрекет етеді. Журналистиканың теориясы мен әдістемесін, тарихын БАҚ заңнамасын, БАҚ жанрларының даму процесін, имиджелогия трендін және журналистиканың өзекті мәселелерін түсіндіреді. |
7 | Оқу және әлеуметтік коммуникация тәсілдері, журналистік мәтінді жасау дағдылары туралы қорытынды жасайды, зерттеулер жүргізеді және мамандандырылған салалардағы оқиғалардың дамуы туралы есептер жасайды. Бұқаралық коммуникацияның негізгі теорияларын, БАҚ-тың экономикалық мәселелерін, журналистикадағы ұлттық мәдениеттің аспектілерін ажыратады. |
8 | Редакциялық мақалалардың жазылуын және өзекті мәселелер бойынша қоғамдық қызығушылық пен жарияланым немесе эфир материалдары туралы пікір білдіру үшін түсініктемелер дайындауды зерттейді. Басылымға арналған материалдарды талдайды, стильдерді, грамматикалық қабаттылықты, мазмұнның дәлдігі мен заңдылығын ажыратады. Интервью, тергеу және бақылау арқылы жергілікті, ұлттық және халықаралық жаңалықтарды салыстырады, қоғамдық іс-шараларды, фильмдер мен сахналық көріністерді қайта қарайды; |
9 | Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық үдерістердің дамуындағы қалыптасқан үрдістер негізінде білімнің, өзекті мәселелердің, жағдайға түсініктеме берудің анықталуын қорытады. Журналистік мәтіндерді, ақпараттарды, публицистикалық материалдарды талдайды.Сенімдерді және шешімдерді дәлелдеу құралдарын, ауызша және жазбаша түрде ойды дұрыс және логикалық ресімдеуді қайта қарайды; |
10 | Әдеби, музыкалық және басқа да өнер туындыларының сыни шолуларын газеттер, теледидар, радио және басқа да бұқаралық ақпарат құралдары үшін өз білімі, пайымдауы мен тәжірибесі негізінде бағалайды. Жұмыс процесін сынайды және оның нәтижелерін объективті бағалайды, кәсіби шешімдер үшін өзінің жауапкершілігін растайды. Журналистика, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі контекстінде ортадағы тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезіндегі журналистің позициясын анықтайды; |
11 | БАҚ редакциясының әлеуетін, сондай-ақ елдегі немесе өңірдегі әлеуметтік-экономикалық жағдайды талдау үшін теориялық дайындық деңгейін анықтайды. Ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде білім рейтингтерін жасайды. Қызметтің кәсіби және этикалық жеке тәжірибесін растайды. |