№ | Результаты обучения |
1 | көптілді ортада тұлғааралық және мәдениаралық коммуникация барысында әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылым салалларындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі аясында белсенді азаматтық позицияны танытады |
2 | құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада қоғамдық, әлеуметтік маңызға ие құбылыстар мен үдерістерді түсінудің инновациялық әдістерін бағалау мен қолдануға қабілетті |
3 | орта білім беру мазмұнын жаңартылуы жағдайында тәрбиеленушілер мен білім алушылар даму үрдісінің физиологиялық, функционалдық ерекшеліктері мен жеке білім алу қажеттіліктерін ескеріп оқу-тәрбие үрдістерін болжауға, жоспарлауға және басқаруға қабілетті |
4 | тарихтың әртүрлі салалары мен нысандарындағы типтік тарихи сипаттамалардың, сапалық және сандық көрсеткіштерін қолданады, талдайды және бағалайды |
5 | географиялық ақпаратты өңдеу заманауи инновациялық әдістерінің, ГАЖ технологияларды, статистикалық математикалық және картографиялық зерттеу әдістерін қолданып, жалпы географиялық, далалық зерттеулер жүргізеді, нәтижелерін талдап графиктер, карта сызбалар, диаграммалар құрады |
6 | белгілі бір уақыт кезеңіне нақты аумақтардың тарихи дамуын бағалайды |
7 | мемлекеттердің саяси және әлеуметтік-мәдени дамуының жалпы және айрықша белгілеріне салыстырмалы талдау жүргізе отырып, орта ғасырлардағы батыс және шығыс қоғамдарының тарихи дамуындағы себептік қатынастарды орнатады |
8 | географиялық зерттеудің әдіснамасын негіздей отырып, география ғылымының қазіргі жағдайын, проблемалары мен даму болашағын бағалайды |
9 | әр түрлі деңгейдегі табиғи-экономикалық және аумақтық, әлеуметтік-экономикалық жүйелердің дамуын, қоршаған орта мен халықтың өзара әрекетін бағалап, әлеуметтік-экономикалық, физикалық-географиялық және саяси процестердің ағымдағы жағдайына аналитикалық шолу жасайды |
10 | жаңартылған орта білім беру мазмұны аясында білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдап және бағалап, географиалық және тарихи білім беру моделдерін құруға қабілетті |