№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар, Қазақстан Республикасының тарихи дамуы саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде бейімделген білім беру ортасын құру үшін қоғамдық институттармен тиімді өзара іс-қимылды жүзеге асыруда азаматтық ұстанымды білдіреді. |
2 | Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгерген. |
3 | Құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді ұғынуға инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие. |
4 | Қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін коммуникативтік дағдыларды меңгерген. |
5 | Бұзылған функцияларды қалпына келтіру бойынша түзету-дамытушы топтық және жеке сабақтарды ұйымдастырады және өткізеді, ерекше қажеттілігі бар балалар мен жасөспірімдерге төзімді қарым-қатынас көрсете отырып, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсінеді және кәсіби этика қағидаларын сақтайды. |
6 | Ерекше қажеттілігі бар баланың жеке тұлғасын дамыту мақсатында білім алушылардың жеке қабілеттерін және қоғамда психологиялық-педагогикалық қолдау технологиялары арқылы табысты әлеуметтендіруді анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі. |
7 | Педагогикалық қызметкерлерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға топтық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, ерекше қажеттілігі бар балаларды түзету-дамыту оқытуды ұйымдастыру технологияларын қолдану бойынша кеңес береді. |
8 | Түзету-дамыту оқыту нәтижелілігінің мониторингін жобалайды және талдайды, оқушылардың психикалық, физикалық және физиологиялық бұзылыстарын диагностикалайды, олардың құрылымы мен айқындылық дәрежесін анықтайды. |
9 | Білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін, даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжайды, жоспарлайды және басқарады. |
10 | Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы саясатты, ҚР және шетелде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді талдайды. |
11 | Ерекше қажеттілігі бар балаларды табысты оқытуға кедергі келтіретін білім беру кедергілерін бағалайды және жояды, ерекше қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді. |
12 | Өзін-өзі тану және өзін-өзі тану, педагогикалық тәжірибені талдау және өзіндік талдау тәсілдерін, өзін-өзі жетілдіру дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби қызметінде рефлекcия және шығармашылық интерпретацияға қабілетті. |