№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, жетілдіру және өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін дамытуға қабілетті. Әлеуметтік құбылыстарды сыни талдауға дайын: қоғам дамуының қандай да бір аспектісіне сын тұрғысынан қарайды, пікірталастарда белгілі бір позицияны иеленеді және өз пікірін білдіреді |
2 | әлеуметтендіруге және еңбек қызметіне қабілетті; ғылыми жұмыспен өз бетінше айналыса алады; күрделі жобаларды ұйымдастыру және басқару тәсілдерін біледі |
3 | білім беру кеңістігінің жаңа және күрделі жағдайларына оңай бейімделеді: ақпарат пен коммуникацияны меңгерудің жаңа технологияларын қолдана алады, туындаған қиындықтардың алдында төзімділікті көрсетеді |
4 | магистрлік диссертацияны жазуда ғылыми-зерттеу дағдыларын көрсете отырып, ғылыми қызметті ұйымдастыруды жоспарлайды; ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеуді жоспарлайды |
5 | зерттеу үдерісін жоспарлайды, зерттеудің құрылымдық компоненттеріне қойылатын әдіснамалық талаптар мәселелерінде ғылыми шығармашылық әдістемесіне ие |
6 | кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие; ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық түрде дұрыс жеткізе алады |
7 | білім беру саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады; ғылыми-зерттеу қызметінің дағдысына ие болады, стандартты ғылыми міндеттерді шешеді |
8 | психологиялық диагностика жүргізеді, кеңес береді, білім беру процесіне қатысушылардың кәсіби қызметін талдайды |
9 | әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдайды, бағалайды және салыстырады; аналитикалық және эксперименттік ғылыми қызмет; Зерттеу нәтижелерін жоспарлайды және болжайды |
10 | кәсіби құзыреттілік шеңберінде шешімдер қабылдайды, проблемалық жағдайларда стандартты емес шешімдер шығарады, күнделікті кәсіби қызметке қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді |