№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | Ғалым мен мұғалім ретінде интеллектуалды және практикалық міндеттерді тез және тиімді шешуге үлес қосып, жүйелі көру мен жүйелік ойлау қабілетіне иеленеді |
2 | Бейіндік мектеп, колледж және университет процесінде қазіргі заманғы оқыту модельдерін (дәстүрлі, инновациялық және т.б.) пайдаланады, оларды жобалау және оқытуда және оқытуда жүзеге асырады |
3 | Қазіргі заманғы оқыту технологиялары жағдайында педагогикалық қызметті ұйымдастырады; АКТ-ті білім беру қызметінің әр түрлі салаларында пайдаланады; білім беру электрондық басылымдарын және білімді бағалау жүйелерін өңдейді |
4 | Жалпы ғылыми әдіснаманы және ғылыми-теориялық аппараттарды, кәсіби қызметтің тәсілдері мен принциптерін қолданады. Білім беруді ақпараттандыру саласындағы перспективалық бағыттарды анықтайды, кәсіби қызметте компьютерлік ғылымның жаңа тәсілдері мен әдістерін пайдаланады, олардың салыстырмалы талдауын жүргізеді, қоғамды ақпараттандыру мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіреді және негіздейді |
5 | Зерттеу жүргізуге қажетті шетел тілін кәсіби деңгейде меңгерген |
6 | Нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде зерттеу әдістері кешенін қолдану арқылы білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, жүйелендіреді және қорытады |
7 | Бағдарламалық қамтамасыз етуді жасайды, әдістеме әзірлейді және БҚ тестілеуін жүргізеді, барлық талаптарды ескере отырып, БҚ пайдаланушылық интерфейсін әзірлейді |