№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | ғылыми зерттеулер жүргізуге, жоғары оқу орындарында сабақ беруге, кешенді ғылыми-педагогикалық қызметтің нәтижелерін таныстыруға және қорғауға, кәсіби ортада коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгерген |
2 | ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденцияларды, шетелдік педагогика мен отандық педагогикалық ғылымның даму тарихын сыни талдайды, білім алушылардың қоғамдық өмірдегі ғылым мен білімнің рөлі туралы, бастауыш білім берудің қазіргі заманғы жүйесі туралы түсініктерді қалыптастырады |
3 | оқушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін, білім беру үрдісінің диагностикасының ерекшелігін, білім беру нәтижелерінің педагогикалық диагностикасының мәнін көрсететін ұғымдар жүйесін талдайды, жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативті ойлай және шығармашылықпен қарауға қабілетті |
4 | білім беру сапасын бағалау және білім беру қызметін көрсету жүйесіндегі өлшеулер мен мониторингтік зерттеулердің ғылыми-әдістемелік негіздерін талдайды, білім алушылардың білімін бақылау мен бағалаудың сапалы жүйесін қолданады |
5 | білім алушының зияткерлік деңгейін жетілдіру және дамыту тәсілдері мен құралдарын іске асырады, жоғары мектептің заманауи педагогикасының әдістерін, әдістемелерін, технологияларын қолданады |
6 | бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын іске асыру үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды меңгерген, курстардың педагогикалық тәсілдерін, білім беру бағдарламаларының оқу материалдарын іс жүзінде пайдаланады, қолданыстағы тұжырымдамаларды, критериалды бағалау жүйесін және оны оқыту практикасына енгізу әдістемесін сыни талдай алады |
7 | ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістемесін, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және өткізу, ғылыми-зерттеу еңбектерін жоспарлау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, ЖОО-ның теориялық және ғылыми-ұйымдастыру жұмыстарын жүйелендіре алады, ғылыми мәліметтерді өңдеу әдістерін қолданады |
8 | бастауыш білім берудің теориясы мен практикасының жетістіктерін, бастауыш мектепте оқыту әдістемелерін шығармашылықпен пайдаланады, озық тәжірибе мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін оқу процесіне жинақтайды және енгізеді, инновациялық технологияларды қалыптастыру, пайдалану, іске асырудың біртұтас қызметін жүзеге асырады |
9 | ғылыми-білім беру басқармасының заманауи үрдістерін талдайды, білім беру қызметінің психоло-педагогикалық мазмұнына бағдарланады, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырады |
10 | оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді түрлері мен әдістерін таңдау кезінде педагогикалық үдерістің заңдары, заңдылықтары, принциптері мен механизмдерін білуді қолданады, бақылау-бағалау қызметін орындайды |
11 | жеке кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлайды және шешеді, өзін-өзі жетілдіру бағдарламасын жасай алады, материалдар мен дереккөздерді талдай алады, абстрактілі ойлау, ғылыми талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген |
12 | балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, полимәдени орта жағдайында білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асырады, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділікті көрсетеді |