№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | шет тілінде жалпы және кәсіби мәдениеттің түрлі салаларының негізгі әдебиеттерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгерген; кәсіби қызмет шеңберінде шет тілінде іскерлік коммуникацияны жүзеге асырады; мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын пайдаланады |
2 | өзінің тікелей зерттеу міндеттерін шешу кезінде негізгі құрылымдық-функционалдық білімін, таным тәсілдері мен әдістерін, ғылыми таным әдіснамасын қолданады |
3 | кәсіптік қызметте ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен әдіснамасын қолданады, білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау мен сүйемелдеу технологияларын меңгерген |
4 | арнайы мектепте оқыту және тәрбиелеу процесінің мазмұнын әзірлеу әдістемесін меңгерген және арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы озық жетістіктерге негізделген заманауи педагогикалық технологияларды қолданады |
5 | оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылын жоспарлайды және ұйымдастырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін командалық стратегияны жасай отырып, мамандар командасының жұмысын басқара алады |
6 | оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылын жоспарлайды және ұйымдастырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін командалық стратегияны жасай отырып, мамандар командасының жұмысын басқара алады |
7 | білім беру мекемесінің бірыңғай менеджмент жүйесі шеңберінде диагностикалық, талдау және жобалау қызметін жүзеге асырады |
8 | арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы саясатты, ҚР және шетелде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді талдайды |
9 | ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыны әлеуметтендіру процесін қамтамасыз етеді, этикалық нормалар, арнайы білім беруді ізгілендіру және саралау тұрғысынан кәсіби қызметте туындайтын проблемаларды бағалайды және шешед |
10 | білімді өз бетінше жаңартады,ғылыми-педагогикалық қызметті жетілдіру үшін кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейтеді, абстрактілі ойлау, ғылыми талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген |
11 | әлеуметтік құбылыстарды, оқиғаларды, проблемаларды, бейтаныс жағдайларды бағалайды және білім алушылардың білім беру саласында қолданылатын процестерді диагностикалау мен мониторингілеудің оңтайлы әдістерін таңдайды |
12 | білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асырады, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, кедергісіз білім беру ортасын құрады, балалардың жеке ерекшеліктеріне төзімділік танытады |