Білім беру бағдарламасы7М01902 Арнайы педагогика
БББ мақсаты негізгі және арнайы құзыреттілікке ие және негізгі кәсіби функцияларды іске асыруға дайын жоғары деңгейлі арнайы және инклюзивті білім беру саласында бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
БББ түріҚолданыстағы
ҰБШ бойыншадеңгей7
СБШ бойыншадеңгей7
Берілетін академиялық дәреже  магистр
Оқыту мерзімі 2 жыл
Кредиттердің көлемі 120
Оқыту тіліқазақ, орыс, ағылшын
Басқарма отырысында  БББ бекітукүні07.04.2021 (хаттама № 4)
Кәсіби стандартПедагог
                             Оқытудың нәтижесі
1шет тілінде жалпы және кәсіби мәдениеттің түрлі салаларының негізгі әдебиеттерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгерген; кәсіби қызмет шеңберінде шет тілінде іскерлік коммуникацияны жүзеге асырады; мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын пайдаланады
2өзінің тікелей зерттеу міндеттерін шешу кезінде негізгі құрылымдық-функционалдық білімін, таным тәсілдері мен әдістерін, ғылыми таным әдіснамасын қолданады
3кәсіптік қызметте ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен әдіснамасын қолданады, білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау мен сүйемелдеу технологияларын меңгерген
4арнайы мектепте оқыту және тәрбиелеу процесінің мазмұнын әзірлеу әдістемесін меңгерген және арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы озық жетістіктерге негізделген заманауи педагогикалық технологияларды қолданады
5оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылын жоспарлайды және ұйымдастырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін командалық стратегияны жасай отырып, мамандар командасының жұмысын басқара алады
6оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылын жоспарлайды және ұйымдастырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін командалық стратегияны жасай отырып, мамандар командасының жұмысын басқара алады
7білім беру мекемесінің бірыңғай менеджмент жүйесі шеңберінде диагностикалық, талдау және жобалау қызметін жүзеге асырады
8арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы саясатты, ҚР және шетелде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді талдайды
9ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыны әлеуметтендіру процесін қамтамасыз етеді, этикалық нормалар, арнайы білім беруді ізгілендіру және саралау тұрғысынан кәсіби қызметте туындайтын проблемаларды бағалайды және шешед
10білімді өз бетінше жаңартады,ғылыми-педагогикалық қызметті жетілдіру үшін кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейтеді, абстрактілі ойлау, ғылыми талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген
11әлеуметтік құбылыстарды, оқиғаларды, проблемаларды, бейтаныс жағдайларды бағалайды және білім алушылардың білім беру саласында қолданылатын процестерді диагностикалау мен мониторингілеудің оңтайлы әдістерін таңдайды
12білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асырады, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, кедергісіз білім беру ортасын құрады, балалардың жеке ерекшеліктеріне төзімділік танытады