№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | бастауыш білім беру саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның қазіргі концепцияларын талдай алады |
2 | білім беруді интернационалдандыру және жаһандану жағдайында отандық ғылымның даму үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын жүйелі түсінуді көрсетеді |
3 | ғылыми қоғамдастықтағы өзара іс-қимыл нормалары туралы, сондай-ақ зерттеуші-ғалымның педагогикалық және ғылыми этикасы туралы түсініқте ие |
4 | бастауыш білім беруді дамытудың ғылыми тәсілдерін талдауға және салыстыруға, ғылыми әзірлемелерді практикалық қызметке енгізу тетіктерін синтездеуге қабілетті |
5 | бастауыш білім беру саласындағы ғылыми зерттеулер үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау, түзету және іске асыру іскерлігін көрсетеді |
6 | өзінің ғылыми-педагогикалық және инновациялық қызметін жоспарлауға және жүзеге асыруға байланысты дербес қорытынды жасай отырып, зерттеу саласындағы әртүрлі ғылыми теорияларды сыни талдайды, бағалайды және салыстырады |
7 | ғылыми қызмет нәтижелерін жоспарлау және болжау үшін қазіргі заманғы зерттеу әдіснамасын тиімді пайдаланады |
8 | өз кәсіби қызметінде үздіксіз дамуды жоспарлайды және болжайды |
9 | ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру, ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысу үшін шет тілін меңгерген |
10 | ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өзінің жаңа ғылыми идеяларын жасай алады, өзінің білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа жеткізе алады |
11 | заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бастауыш мектептің оқу пәндерінің мазмұнына жобалау дағдыларын және мамандарды даярлау мәселелерінде құзыреттіліқте ие |
12 | жоғары мектептің заманауи педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, көшбасшылық басқару және ұжымды басқару дағдысына ие |