Желдибаева Райгуль Сериковна

Дәрежесі: Философия докторы PhD

Қызметі: Оқытушы-дәріскер

Білімі

  • 2009-2013 жж. Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті 5B020700 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша «гуманитарлық ғылымдар бакалавры»;

  • 2019-2022 жж. КеАҚ «І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті»   8D01101- «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы бойынша докторантура.

  • 2013-2015 жж. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің 6М020700 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша магистр;

Жетістіктері

  1. «Erasmus» халықаралық бағдарламасының екі мәрте стипендиаты (Испания, Кадис қ. 2016-2018 жж.);
  2. Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясының «Білім және ғылым саласындағы зерттеулер» жас ғалымдар тобының мүшесі;
  3. «Zhetysu- StartUP 2022» инновациялық идеялар мен жобалар байқауы, ғылыми жетекші, II дәрежелі диплом (Талдықорған, 2022 ж.)
  4. X Халықаралық ғылыми-зерттеу байқауы (РФ, Казань қ. 2023 ж.),ғылыми жетекші, I дәрежелі диплом;
  5. Халықаралық «Болашақ» бағдарламасының (500 ғалым жобасы аясында) стипендиаты (2024 ж.)
  6. Шет тілін меңгергенін растайтын халықаралық сертификат иесі (IELTS 7.0).

ғЫЛЫМИ еңбектері

  1. Педагогический эксперимент: Теория, практика, методика//Оқулық.-Талдықорған.-2024/ [Н.А.Абишев, Р.С.Желдибаева, Б.Ж.Альмухамбетова, А.Т.Мамекова].
  2. Жаһандану жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби құзыреттілігін дамыту//Монография.-Талдықорған.-2024.
  3. The adaptation and validation of the global competence scale among educational psychology students// Халықаралық білім беру және тәжірибе журналы.-2023.- No 1 (11), (АҚШ, Нью-Йорк).-35-46 бб.
  4. Development of professional competencies of future pedagogue-psychologists in the context of globalization. «Қазақстанның ғылымы мен өмірі» халықаралық ғылыми журналы. Алматы- 2020. 112-117б.
  5. Conditions for the development of professional competencies of future pedagogue- psychologists in the context of globalization. Абай атындағы ҚазҰПУ «Хабаршысы». –Алматы, -2020.  No3(67).  -87-91 бб.                                  
  6. Болашақ педагог-психологтардың кәсіби құзіреттілігін дамытудың өзекті мәселелері. Торайғыров университетінің Хабаршысы No 2 (2021). -Павлодар, -2021. -192-201 бб.
  7. Қазақстандық ЖОО-дарындағы болашақпедагогог-психологтардың кәсібиқұзыреттіліктеріндегі «жаһандыққұзыреттіліктің» рөлі. Торайғыров университетінің Хабаршысы No 4. -Павлодар,  -2021. -367-375 бб.               
  8. The development of critical thinking among future educational-psychologists in the era of globalization. Торайғыров университетінің Хабаршысы No 1. -Павлодар, -2023. –127-133 бб.
  9. Defining «Global competence» in the framework of Kazakhstanieducational psychologists’ professional competence. «Ғылыми мұра» No 87 -2022, (Венгрия, Будапешт).- 19-23 бб.
  10. Critical thinking as a premise for the professional competence in the era of globalization. «І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті» КЕ АҚ «Болашақ ұрпағы: ғылым мен білімнің тәжірибесі мен болашағы» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. Талдықорған,-2022 . -181-184 бб.

          11.Formation of global competence of future educational psychologists. «І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті» КЕ АҚ «Болашақ педагогтарды заманауи білім беру кеңістік жағдайында даярлау» республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. Талдықорған,-2021 .  -174-178 бб.

          12.Научные основы развития профессиональных компетенций будущих педагогов-психологов в условиях глобализации. Халықаралық ғылыми-әдістемелік журналының материалдары № 5(10). Тамыз 2020, «Психологиялық ғылымдар» сериясы. Нұр-Сұлтан,-2020. -6-10 бб.               

  1. Формирование глобальной компетентности в контексте высшего образования. Электрондық оқу құралы. Куәлік № 39933/27.10.2023
  2. Fundamentals of psychological and pedagogical Diagnostics. Электрондық оқу құрылы. Куәлік №40296/06.11.2023.