Жобаның атауы: «IELTS-қа дайындалуға арналған тренажерды әзірлеу» (жобаның ұзақтығы 12 ай)., 2022 жылғы қаңтар-желтоқсан)
IELTS (ағылш. International English Language Testing System) – ағылшын тілін білуді бағалаудың халықаралық жүйесі. Ол Ана тілі болып табылмайтын адамдардың ағылшын тілін меңгеру деңгейі мен дағдыларын анықтауға мүмкіндік береді. IELTS-Ұлыбританияға, Канадаға, Австралияға және Жаңа Зеландияға оқуға және иммиграцияға арналған ең танымал ағылшын тілі тесті (бәсекелес TOEFL тесті АҚШ-та ең танымал). Канада иммиграциясы IELTS тестінің нәтижелерін қарастырады және TOEFL нәтижелерін қабылдамайды. IELTS нәтижесі 0-ден 9 балға дейінгі шәкіл бойынша бағаланады.
Сертификат төрт тест модулін бағалауды қамтиды:
* Тыңдау (есту арқылы қабылдау дағдылары);
* Оқу (оқу дағдылары);
* Жазу (жазбаша ағылшын тілі дағдылары);
* Сөйлеу (ағылшын тілінде сөйлеу дағдылары) және жалпы балл (overall Score Band).
Тест нәтижесі алынған сәттен бастап екі жыл бойы жарамды.
Жобаның мақсаты: IELTS-қа дайындық деңгейін тексеру үшін тренажерды әзірлеу.
Жобаның міндеттері:
а) материалдарды жинау, талдау, жобаны жоспарлау.
б) тренажерды әзірлеу, тестілеу және жетілдіру (егер қажет болса)
в) жұмысқа енгізу
Жобаның өзектілігі IELTS-қа дайындалуға арналған тренажерлардың үлкен санына қарамастан, олар контентте шектеулі немесе толық игерілмеген (2 Модуль, Writing және Speaking жоқ). Шектеулер мен кемшіліктер-бұл сұрақтар мен мәтіндердің аз саны, 2 маңызды модуль болмаған кезде, сондай-ақ мұғаліммен тікелей байланыс болмаған кезде
Жаңалығы: біздің тренажерымыз контенті алуан түрлі барлық 4 модуль (Listening, Reading, Writing, Speaking) бойынша тестілеуді жүзеге асыратын болады. Сондай-ақ мұғаліммен тікелей байланыс болады. 3 модуль бағдарламаға бірден енгізіледі, тыңдау және оқу нәтижелері автоматты түрде шығады, жазу нәтижелері оқытушыны тексергеннен кейін шығады. Speaking 2 түрлі тәсілмен (білім алушының өзі таңдайды), веб камераға тікелей жазу немесе бейне байланыс бағдарламалары арқылы оқытушымен тікелей байланыс жүргізіледі.
Жобаның ғылыми жетекшісі:
Ахметов Жалғас Өндірісұлы, жаратылыстану жоғары мектебі IT орталығының директоры, педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы-лектор. БҒССҚК, РҒДИ базаларында, халықаралық конференцияларда 15-тен астам ғылыми жұмыстар жарияланды, 4 оқу құралы шығарылды.
Зерттеу тобының мүшелері:
Кабдуалиев Дастан Кайратович, педагогикалық информатика бойынша ПБ оқытушы-ассистенті, педагогика ғылымдарының магистрі. РҒДИ базаларында, сондай-ақ халықаралық конференцияларда 7 ғылыми жұмыс жарияланған.
Кулынтаева Асель Ержановна, жаратылыстану жоғары мектебі IT орталығының бағдарламашысы, техника бакалавры.
Еренғайыпов Санат Талғатұлы, педагогикалық информатика пәнінің оқытушы-ассистенті, педагогика ғылымдарының магистрі. РИНЦ базаларында, сондай-ақ халықаралық конференцияларда 3 ғылыми жұмыс жарияланды.
Гаврилова Екатерина Николаевна, PhD, физика – математикалық бағыт бойынша ББ оқытушы – лекторы. Scopus, БҒССҚК, РИНЦ базаларында, халықаралық конференцияларда 17-ден астам ғылыми жұмыстар жарияланды, сондай-ақ 4 оқу құралы шығарылды.
Ғылыми тағылымдамалар және біліктілікті арттыру
- 2014 ж. Ахметов Ж. У. Беларусь мемлекеттік университеті, 2 апталық тағылымдама, Минск, Беларусь Республикасы.
- 2018 ж. Ахметов Ж. У. орта, арнайы орта және жоғары білім беру орталығында бір айлық тағылымдама, Ташкент, Өзбекстан Республикасы.
- 2013 ж. Еренғайыпов С.Т. Чех аграрлық университетінде үш айлық оқу, Прага, Чехия.
- 2014 ж.Кабдуалиев Д. К. Чех аграрлық университетінде үш айлық оқу, Прага, Чехия.
- 2017 ж. Еренғайыпов С. Т. 5 айлық оқыту Польшада
- 2013 ж. Гаврилова Е.Н. «Implementation of the Bologna processes principles in higher educations, English scientific terminology & Methods of research and teaching in mathematics and computer sciences «технологиялық білім беру институтында тағылымдама. Афина, Грекия.
- Гаврилова Е. Н. «Университетте студенттерге бағытталған оқыту әдістері», 20.10.2020-15.12.2020. Мәскеу, «МИСиС» ұлттық зерттеу технологиялық университеті, (72 сағат).
2015 жылдан 2020 жылға дейінгі кезеңде жобаны орындаушылардың жарияланымдары мен патенттерінің тізімі
- Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Усиление профессиональной направленности курса «Теории вероятностей и математической статистики» с помощью задач связанных с парадоксами, Наука и жизнь Казахстана, № 2 2018 Международный научный журнал, 67-69 с.
- Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Проблема профессиональной направленности обучения математике в вузах, Материалы 4 – ой Международной научно-практической конференции «Перспективы развития науки и образования в обновленном обществе», Академия экономики и права имени О. А. Жолдасбекова, 29.11.18 г., 72-75 с.
- Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Специфика заданий по теории вероятностей и математической статистике для нематематических специальностей, Наука и жизнь Казахстана, № 1 2019 Международный научный журнал (спецвыпуск), 163-164 с.
- Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Решение нестандартных задач по теории вероятностей и математической статистике для повышения профессионального уровня студентов, Материалы 5 – ой Международной научно-практической конференции «Молодежь и глобальные проблемы современности», Академия экономики и права имени О. А. Жолдасбекова, 12.04.19 г. 3-6 с.
- Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Система упражнений как один из путей повышения эффективности обучения теории вероятностей и математической статистики, Материалы Международной научно-практической конференции «Приоритеты современной науки: от теории к практике», ЖГУ имени И. Жансугурова, 27-28.10.2017 г, 176-179 с.
- Еренғайыпов С.Т., Мырзағали М., Эффективность применения информационных технологий на уроках математики, ІІІ Международная научно-практическая конференция новые научные исследования г.Пенза, РФ 2021
- Еренғайыпов С.Т., Ахметов Ж.У., Сериков Б.Б., Кабдуалиев Д.К., The disadvantages of the traditional approach teaching informatics in schools, POLISH JOURNAL OF SCIENCE №41 (2021)
- Еренғайыпов С.Т., Ахметов Ж.У., Сериков Б.Б., Кабдуалиев Д.К., Drawbacks of the established methods of teaching informatics in modern schools, The scientific heritage, VOL 3, No 70 (70) (2021)
- Gavrilova, Y.N., Seitova, S.M., Kozhasheva, G.O., Aldabergenova, A.O., Kydyrbaeva, G.T.Study results for methodological training of teachers of mathematics in conditions of innovation. — Periodico Tche Quimica, 2020, 17(35), стр. 391–403;
- Seitova, S., Smagulov, Y., Gavrilova, Y., Zhiyembayev, Z., Zhanatbekova, N.Studying mathematical subjects to students as an independent work. — Astra Salvensis, 2018, 6(1), стр. 617–630;
- Seitova, S.M., Kozhasheva, G.O., Gavrilova, Y.N., Kydyrbaeva, G.T., Abdykarimova, A.Z.Peculiarities of using neuro-linguistic programming techniques in teaching. — Mathematics Education, 2016, 11(5), стр. 1135–1149, iejme.2016.101;
- Сеитова С.М., Гаврилова Е.Н. Современные требования подготовки будущих учителей математики как специалистов // Вестник Казахского национального педагогического университета имени Абая, Серия «Педагогические науки». Алматы. — №3(63). – 2019. – С.104-109;
- Сеитова С.М. Гаврилова Е.Н. Граф логической структуры содержания математических дисциплин // Научный журнал «Вестник Торайгыров университет», педагогическая серия. –Павлодар. – №4. — 2020. С. 143-154;
- Игнатьева С.В., Гаврилова Е.Н. и др. Comparative analyses of inclusive education in Latvia, Russia and Kazakhstan // 13th annual International Technology, Education and Development Conference // Valencia (Spain) on the 11th, 12th and 13th of March, 2019. pp. 6874-6880
- Тасболатова Р., Сеитова С.М., Гаврилова Е.Н. Диагностические исследования методической подготовки учителей математики// The scientific heritage, VOL 4, No 71 (71) (2021). С. 25-30
- Гаврилова Е.Н. Пути развития математической культуры студентов педагогического вуза // Научный журнал CONCORDE, 2021, -N 1. — С.80-85