№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | Құқықтық, кәсіпкерлік, өнеркәсіптік, экологиялық ортада әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды және процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдану мүмкіндігі бар; |
2 | Жеке дамудың жалпы биологиялық үлгілерін анықтайды; құрылымның негізгі жас ерекшеліктері, оқыту мен білім беру үрдістері мен әдістерінің негізі; жас анатомиясын кәсіби қызметте зерттеуден алынған білімді қолдана алады; |
3 | сөйлеу және коммуникация жүйесін меңгеріп, келесі коммуникативтік актілерді орындауға дайын және қабілет ретінде меңгеретін болады: зерттелетін функциялар шеңберіндегі ақпараттарды ақпараттандыру, және өзінің жеке тәжірибесі, бағалау (әлеуметтік, мәдени-гуманитарлық салалар); әңгімелесуді немесе талқылауды қолдайды (дайындықсыз қатысады, белгілі бір жағдайда белгілі бір тақырып бойынша сұхбаттасады, сөйлесуді қадағалайды және қажет болған жағдайда қайтадан сұрау, өз эмоцияларын білдіріп, оларға жауап беру); Ол монологты және диалогтық сөйлеуді барабар орналастыру талаптарын қанағаттандыратын шет тілінде грамматикалық түрде ауызша және жазбаша мәлімдемелерді құруға қабілетті. |
4 | Тілдік жүйе мен оны мәдениетаралық және коммуникативтік қызметте қолдану жолдарын меңгереді; келесі коммуникативтік әрекеттерді жүзеге асырады: жалпы, білім беру және кәсіптік, грамматикалық қателер жібермейді, диалогты өте еркін және дайынсыз жүргізеді; кез-келген бизнестегі жеке мүдделеріне баса назар аударады, қажетті көзқарастың көмегімен өз көзқарасын түсіндіреді және нығайтады. |
5 | Лингвистиканың негізгі бөлімдерін анықтайды: фонетика, сөзді қалыптастыру, морфология, сөздік, синтаксис, стиль; зерттелетін тілдің орфографиялық, ортофистік, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларына ие; лексикология мен оның қазіргі жағдайы дамуының негізгі тарихи кезеңдерін біледі; сөздер мен фразеологиялық бірліктердің белгілері, бірліктер құрылымын және олардың семантикалық ерекшеліктерін көрсете алады; дыбыстар жүйесін, тілдің артикуляциялық базасын, оларды анықтаудың ерекшеліктерін және сөзді қалай дұрыс айту керектігін сыныптайды; шет тілінің грамматикалық құрылымының маңызды заңдарын ұсынады, грамматикалық құбылыстардың негізгі аспектілерін біледі; функционалдық стильдердің лингвистикалық сипаттамаларын, мәтіннің және жанрдың түрін талдайды; |
6 | Тарихи және лингвистикалық ахуалға сәйкес тілдің даму ерекшеліктерін біледі; қазіргі заманғы ағылшын тілінің тарихы тұрғысынан өзіндік ерекшеліктерін түсіндіреді; белгілі бір кезең шеңберінде тілдің фонетикалық, грамматикалық және этимологиялық ерекшеліктерін талдайды; лингвомәдени материалдарды іріктеу және талдау дағдыларын меңгерген, тілдің мәдени-спецификалық бірліктерінен ақпарат ала алады, Оқытылатын тіл елінің әдебиетін біледі; Оқытылатын тіл елінде қабылданған тілдің даму үрдістерін, дәстүрлерін, әлеуметтік-мәдени мінез-құлық нормаларын қадағалайды.; |
7 | Тіл кәсіби деңгейін дамытады; ресми бизнес-стиль ережелерін біледі; белсенді іскери сөздік және терминологияға ие; ауызша және ауызша дереккөздермен жұмысын ұйымдастырады; іскери хаттар; шет тілінде іскерлік әңгіме жүргізеді. |
8 | Ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы негізгі мәселелерді, тұжырымдамаларды және әдістерді анықтайды; тілдік мектептегі мұғалімнің рөлі, тілдік мектептегі оқыту, коммуникативтік құзыреттілік сипаты және коммуникативті тілдің оқытылуымен қарым-қатынасы, бағдарламалардың дамуы тілдік мектептердің оқушыларының қажеттіліктеріне сәйкес. |
9 | Психологиялық және диагностикалық әдістердің комплексіне студенттердің жеке басын, сыныптық командаларын және педагогикалық үдерістің негізгі сипаттамаларын, кәсіби өзін-өзі тану әдістерін үйрету; таңдаған мамандығындағы алғашқы практикалық тәжірибені иеленеді; үнемі өзгеретін әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда тиімді жұмыс жоспарлайды; педагогикалық дағдылар мен педагогикалық әдістемелерді меңгеру; нақты технологияда қолданылатын оқыту әдістерін және әдістерін сынайды; жаңа технология бойынша салынған тренингтерді өткізеді және талдайды; электронды оқыту құралдарын — электронды оқулықтарды, электронды сөздіктерді пайдаланады, белсенді оқыту стратегияларын таниды; педагогикалық диагностика әдістерін қолдана отырып, жаңа технологияларды енгізудің нәтижелерін бағалайды; |
10 | Мәтінді оқыған кезде әр түрлі әдістерді қолданады (сканерлеу әдістері, негізгі ақпаратты бөлектеу және т.б.); әртүрлі әдістерді жазбаша түрде қолданады; а тапсырмаларды орындауға уақыт бөледі, арнайы тыңдау әдісіне қолдана алады |