Білім беру бағдарламасы6В01705 Шетел тілі: екі шетел тілі                                                                                                           
БББ мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: жоғары білікті және бәсекеге қабілетті білім бакалаврын даярлау, шет тілін оқыту саласында білімі бар, инновациялық ғылыми және білім беру ортасы туралы, жоғары жеке және кәсіби құзыреттілігі бар білім алу.
БББ түріҚолданыстағы БББ
ҰБШ бойынша деңгей6
СБШ бойынша деңгей6
БББ айрықша ерекшеліктеріЖоқ
Берілетін академиялық дәреже  Бакалавр
Оқыту мерзімі 4
Кредиттердің көлемі 240
Оқыту тіліҚазақ тілі, орыс тілі
Басқарма отырысында  БББ бекітукүні07.04.2021 (хаттама № 4)
Кәсіби стандартҰБШ және СБШ негізінде, сондай-ақ жұмыс берушілердің ұсыныстарын ескере отырып әзірленген
                             Оқытудың нәтижесі
1Құқықтық, кәсіпкерлік, өнеркәсіптік, экологиялық ортада әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды және процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдану мүмкіндігі бар;
2Жеке дамудың жалпы биологиялық үлгілерін анықтайды; құрылымның негізгі жас ерекшеліктері, оқыту мен білім беру үрдістері мен әдістерінің негізі; жас анатомиясын кәсіби қызметте зерттеуден алынған білімді қолдана алады;
3сөйлеу және коммуникация жүйесін меңгеріп, келесі коммуникативтік актілерді орындауға дайын және қабілет ретінде меңгеретін болады: зерттелетін функциялар шеңберіндегі ақпараттарды ақпараттандыру, және өзінің жеке тәжірибесі, бағалау (әлеуметтік, мәдени-гуманитарлық салалар); әңгімелесуді немесе талқылауды қолдайды (дайындықсыз қатысады, белгілі бір жағдайда белгілі бір тақырып бойынша сұхбаттасады, сөйлесуді қадағалайды және қажет болған жағдайда қайтадан сұрау, өз эмоцияларын білдіріп, оларға жауап беру); Ол монологты және диалогтық сөйлеуді барабар орналастыру талаптарын қанағаттандыратын шет тілінде грамматикалық түрде ауызша және жазбаша мәлімдемелерді құруға қабілетті.
4Тілдік жүйе мен оны мәдениетаралық және коммуникативтік қызметте қолдану жолдарын меңгереді; келесі коммуникативтік әрекеттерді жүзеге асырады: жалпы, білім беру және кәсіптік, грамматикалық қателер жібермейді, диалогты өте еркін және дайынсыз жүргізеді; кез-келген бизнестегі жеке мүдделеріне баса назар аударады, қажетті көзқарастың көмегімен өз көзқарасын түсіндіреді және нығайтады.
5Лингвистиканың негізгі бөлімдерін анықтайды: фонетика, сөзді қалыптастыру, морфология, сөздік, синтаксис, стиль; зерттелетін тілдің орфографиялық, ортофистік, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларына ие; лексикология мен оның қазіргі жағдайы дамуының негізгі тарихи кезеңдерін біледі; сөздер мен фразеологиялық бірліктердің белгілері, бірліктер құрылымын және олардың семантикалық ерекшеліктерін көрсете алады; дыбыстар жүйесін, тілдің артикуляциялық базасын, оларды анықтаудың ерекшеліктерін және сөзді қалай дұрыс айту керектігін сыныптайды; шет тілінің грамматикалық құрылымының маңызды заңдарын ұсынады, грамматикалық құбылыстардың негізгі аспектілерін біледі; функционалдық стильдердің лингвистикалық сипаттамаларын, мәтіннің және жанрдың түрін талдайды;
6Тарихи және лингвистикалық ахуалға сәйкес тілдің даму ерекшеліктерін біледі; қазіргі заманғы ағылшын тілінің тарихы тұрғысынан өзіндік ерекшеліктерін түсіндіреді; белгілі бір кезең шеңберінде тілдің фонетикалық, грамматикалық және этимологиялық ерекшеліктерін талдайды; лингвомәдени материалдарды іріктеу және талдау дағдыларын меңгерген, тілдің мәдени-спецификалық бірліктерінен ақпарат ала алады, Оқытылатын тіл елінің әдебиетін біледі; Оқытылатын тіл елінде қабылданған тілдің даму үрдістерін, дәстүрлерін, әлеуметтік-мәдени мінез-құлық нормаларын қадағалайды.;
7Тіл кәсіби деңгейін дамытады; ресми бизнес-стиль ережелерін біледі; белсенді іскери сөздік және терминологияға ие; ауызша және ауызша дереккөздермен жұмысын ұйымдастырады; іскери хаттар; шет тілінде іскерлік әңгіме жүргізеді.
8Ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы негізгі мәселелерді, тұжырымдамаларды және әдістерді анықтайды; тілдік мектептегі мұғалімнің рөлі, тілдік мектептегі оқыту, коммуникативтік құзыреттілік сипаты және коммуникативті тілдің оқытылуымен қарым-қатынасы, бағдарламалардың дамуы тілдік мектептердің оқушыларының қажеттіліктеріне сәйкес.
9Психологиялық және диагностикалық әдістердің комплексіне студенттердің жеке басын, сыныптық командаларын және педагогикалық үдерістің негізгі сипаттамаларын, кәсіби өзін-өзі тану әдістерін үйрету; таңдаған мамандығындағы алғашқы практикалық тәжірибені иеленеді; үнемі өзгеретін әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда тиімді жұмыс жоспарлайды; педагогикалық дағдылар мен педагогикалық әдістемелерді меңгеру; нақты технологияда қолданылатын оқыту әдістерін және әдістерін сынайды; жаңа технология бойынша салынған тренингтерді өткізеді және талдайды; электронды оқыту құралдарын – электронды оқулықтарды, электронды сөздіктерді пайдаланады, белсенді оқыту стратегияларын таниды; педагогикалық диагностика әдістерін қолдана отырып, жаңа технологияларды енгізудің нәтижелерін бағалайды;
10Мәтінді оқыған кезде әр түрлі әдістерді қолданады (сканерлеу әдістері, негізгі ақпаратты бөлектеу және т.б.); әртүрлі әдістерді жазбаша түрде қолданады; а тапсырмаларды орындауға уақыт бөледі, арнайы тыңдау әдісіне қолдана алады