| № | Оқытудың нәтижесі |
| 1 | жаратылыстану пәндері бөлімдерінің жалпы теориялық ережелерін түсіндіру |
| 2 | жаратылыстану-географиялық экспериментін ұйымдастыру, қоюға, талдауға, жалпылау және нәтижелерін бағалауға негіз болатын жер бедерінің пішіндерін анықтау, тау жыныстары мен минералдарды сәйкестендіру үшін топографиялық түсірілімдер жүргізу дағдыларын меңгеру |
| 3 | құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, мәдениетаралық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен үрдістерді ұғынуда инновациялық тұрғыларды интерпретациялау |
| 4 | академиялық адалдық қағидаларын сақтай отырып, зерттеу нәтижелерін әзірлеу және енгізу үшін ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану |
| 5 | білім алушылардың физиологиялық және функционалдық ерекшеліктері мен жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отыріп, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру |
| 6 | жаңартылған білім мазмұны аясында білім беру нәтижелерін бағалау және оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, география және жаратылыстану сабақтарын жоспарлау |
| 7 | ГАЖ технологияларын, географиялық ақпаратты өңдеудің статистикалық, математикалық, картографиялық әдістерін қолдана отырып, жалпы географиялық, далалық зерттеулер жүргізу |
| 8 | табиғат пен қоғамның өзара байланысы заңдылықтарының дамуын, тірі ағзалар мен қоршаған ортаға әсер ететін факторларды талдау және бағалау |
| 9 | әлеуметтік-экономикалық, физикалық-географиялық және саяси процестердің қазіргі жай-күйіне талдамалық шолу жасау |