Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасы
Бүгінгі күні тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасында 20 штаттық оқытушы және 2 штаттан тыс оқытушылар жұмыс істейді (Турсынбаев О.Г. — М. Ломоносов ат. №5 орта мектеп-лицейінің мұғалімі., Замзина К.К. – М.Жұмабаев ат. №19 мектеп-гимназиясының директоры), оның ішінде, 10 ғылым кандидаты (оның ішінде 3 қауымдастырылған профессор), 2 философия докторы PhD, 8 магистрант. 2024-2025 оқу жылынан бастап кафедра меңгерушісі PhD Ишкалова Гульбану Исмагуловна.
2024 жылы кафедра 6В01601 – «Тарих», 7М01601 – «Тарих» білім беру бағдарламасы бойынша мамандандырылған аккредиттеуден сәтті өтті.
2021 жылы АРТА рейтингісінде 6В01601-Тарих білім беру бағдарламасы 2-орын алды.
2022-2023 оқу жылында Атамекен рейтингінде 6В01601-Тарих білім беру бағдарламасы 29 ЖОО арасында 14-орынға ие болды.
Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасында 22 оқытушы жұмыс істейді, оның ішінде 5 тарих ғылымдарының кандидаты: Е.О.Буланов, Н.Қ. Байғабатова, К.Т. Сантаева, Г.Б. Тлеубекова, А.К. Катенов; 4 философия ғылымдарының кандидаты: А.К.Берикова, Л.С. Нурбосынова, С.К.Рахипова, Ф.К. Кабдрахманова; 1 саяси ғылымдарының кандидаты Н.Н. Ашкеева; 2 философия докторы (PhD) Г. И.Ишкалова, Б.Т.Калиева; магистрлар Г.М. Искакова, Г.Н. Нұрланова, Д.Г. Абиров, Ж.У. Калелова, Г.А.Мирзакулова, Е.А. Немелбаев, Н.Б.Касымова, М.Е.Абдрахим, О.Г.Турсынбаев, оқытушы-ассистент К.К.Замзина және лаборант Мұсабек П.М. Кафедра меңгерушісі Ишкалова Гульбану Исмагуловна. Оқытушылар құрамы штат кестесіне толық сәйкес келеді.
Материалдық-техникалық қамтамасыз ету
Білімгерлер мен магистранттарға арналған сабақтар арнайы жабдықталған №131 кабинеті, сондай-ақ лингафондық лабораториялар мен компьютерлік сыныптарда өткізіледі. Білімгерлер мен магистранттарға «Ілиястану» ғылыми-практикалық орталығы мен Ғ.Орманов атындағы кітапхана базасында материал жинауға, талдау жасауға, университеттің зерттеушілерімен тәжірибе алмасуға, библиографиялық ақпаратты пайдалануға мүмкіндік беріледі.
Тарих кафедрасы - Жетісу университетінің қалыптасуының бастауында тұрған алғашқы кафедралардың бірі. 1973 жылы 31 наурызда Талдықорған педагогикалық институтында марксизм-ленинизм кафедрасы ашылды, оның алғашқы меңгерушісі филология ғылымдарының кандидаты Р.А.Солодилова болды.
1977 жылы 24 тамызда кафедра екіге бөлінді: философия және саяси экономика кафедарсы және КОКП және ғылыми коммунизм кафедрасы. Тарих мамандары екінші кафедраға енді. Дәрістерді білімгерлерге тәжірибелі оқытушылар мен журналистер оқыды.
1991 жылы 18 наурызда КОКП және ғылыми коммунизм кафедрасы «Саяси тарих және социализм теориясы» кафедрасы болып өзгертілді. Кафедра меңгерушісі тарих ғылымдарының кандидаты А.М. Садыков болды.
Тарих кафедрасында осы уақытта оқытушылар А.М. Садықов, Ө.Ә. Теңізбаев, С.Ө. Ордалиева, Р.Қ. Адилбекова секілді білікті мамандар жұмыс атқарды. 1993-1998 жылдар аралығында тарих кафедрасын тарих ғылымдарының кандидаты З.С. Сламбеков басқарды.
1999-2005 жылдары тарих ғылымдарының докторы, профессор О.Х. Мухатова кафедра меңгерушісі болды.
2006-2007 жылдары кафедраны тарих ғылымдарының кандидаты, доцент А.К. Катенов, 2007-2009 жылдары тарих ғылымдарының кандидаты Н.Қ. Байғабатова басқарды. 2009 жылдың 1 қыркүйегінен бастап кафедраны тарих ғылымдарының кандидаты Е.О. Буланов басқарып келеді.
2021 жылдың 1 қыркүйегінен бастап кафедра атауы әлеуметтік-гуманитарлық бағыт бойынша білім беру бағдарламалары деп өзгертіліп А. Абдилданова жетекшілік етіп келеді.
2024 жылдың 1 қыркүйектен бастап Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының меңгерушісі Г.Ишкалова болып тағайындалды.
- 6В01601 «Тарих» (бакалавриат)
- 7М01601 «Тарих» (магистратура)
Кафедра оқудың барлық кезеңінде үздіксіз кәсіптік тәжірибені қамтиды және интеграция, білім беру ұйымдарымен тәжірибе мазмұнын бірлесіп әзірлеу, талқылау және бағалау бойынша тығыз өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді. Кәсіптік практика 6В01601 – Тарих мамандығының білім беру бағдарламасының міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Ол оқу, психологиялық-педагогикалық және өндірістік (педагогикалық) болып бөлінеді. Практикадан өту студенттерге практикалық есептерді шешу және оқу-өндірістік процестің үздіксіздігін қамтамасыз ету қабілетін алу үшін қажет. Тәжірибенің әрбір түрі студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. 6В01601 – Тарих кәсіптік тәжірибенің барлық түрлерінің жалпы көлемі 25 кредит.
Студенттер келесі тәжірибе түрлерінен өтеді:
- Оқу іс-тәжірибесі (археологиялық 2 кредит);
- Оқу тәжірибесі (мұражай және мұрағат 2 кредит);
- Психологиялық-педагогикалық (6 кредит);
- Өндірістік (педагогикалық 10 кредит);
Дипломалды немесе өндірістік (5 кредит).
Іс-тәжірибе мамандықтың оқу жоспарына сәйкес жүзеге асырылады, тәжірибенің мерзімі оқу үрдісінің кестесіне сәйкес белгіленеді. Студенттердің есеп беруінің мақсаттары мен міндеттері, мазмұны мен нысандары практиканың әрбір түрі үшін белгіленген тәртіппен практика бағдарламасымен анықталады. Тәжірибелік бағдарламалар бар. Тағылымдамалар І.Жансүгіров атындағы ЖУ-нің қажетті кадрлық әлеуеті бар аталған ұйымдармен жасалған келісімшарттарға сәйкес құзыреттілікке бағытталған оқу жоспарында белгіленген тәртіпте жүзеге асырылады.
Білім алушылардың кәсіптік практикасын өткізудің негізі ретінде жарғылық қызметі мамандарды даярлау бейініне және модульдік білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес келетін, кәсіптік практиканы басқару үшін білікті кадрлары және тиісті материалдық-техникалық базасы бар ұйымдар айқындалады. Осылайша, 2022 жылдан бастап оқу археологиялық практикасы ҚР БҒМ ҰҒА «Ә.Х. Марғұлан атындағы археология институтымен» бұрынғы Алматы облысы, қазіргі Жетісу облысы Алакөл ауданы Жайпақ елді мекеніндегі оқу алаңында өтеді. Музейлік-архивтік іс-тәжірибенің базасы ретінде М.Тынышбаев атындағы облыстық тарихи-өлкетану музейі болып табылады. Тәжірибе базаларымен жасалған келісімшарттар бар (Қосымша 13).
Педагогикалық тәжірибенің базасын Талдықорған қаласы мен Жетісу облысының орта мектептері, гимназиялары, лицейлері құрайды. І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Жетісу облысының білім басқармасымен Консорциумға қол қойды, оған сәйкес облыстағы барлық оқу орындары тағылымдамадан өту үшін база бола алады. Осылайша, 2022-2023 оқу жылында ТҚ 411 тобының студенттері Талдықорған қаласындағы мектептерде кәсіби тәжірибеден өтті. «М. Ломоносов атындағы № 5 орта мектеп-гимназиясы» КММ базасында Гуманитарлық факультетінің 6В01601 – Тарих ББ-ң филиалы құрылды, ол жоғары сапалы мұғалімдерді даярлауды қамтамасыз етеді. Тәжірибе нәтижелері бойынша сертификаттау «Правила организации и проведения профессиональной практики» (ВНД-ZU-09-08) сәйкес жүзеге асырылады.
Кәсіптік практиканың мазмұны білім беру бағдарламаларының оқу-жұмыс жоспарымен және практикалардың жұмыс бағдарламаларымен анықталады. Жұмыс оқу жоспарын жоғары оқу орнының деканы 3 жыл мерзімге бекітеді. Кәсіптік практика бағдарламасын білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес тиісті білім беру бағдарламаларының тәжірибе жетекшісі әзірлейді және оның мазмұнында білім беру бағдарламаларының бейінін, практика түрінің ерекшеліктерін, кәсіптік стандарттардың талаптарын және оқу тәжірибесінің ерекшеліктерін көрсетеді. білім беру бағдарламасы, ұйым қызметінің сипаты, технологиялық процесс және тәжірибе объектісі. Бағдарлама кезеңді түрде жаңартылып отырады және ғылым мен техниканың заманауи жетістіктері, тәжірибе негізінде қолданылатын инновациялық технологиялар орын алған. Бағдарламаны іске асыру және тәжірибе нәтижелерін талдау білім беру ұйымдарының өкілдерінің (мектеп) қатысуымен жүзеге асырылады. Өндірістік іс-тәжірибе кезінде студенттер-практиканттар, университеттің және мектептің жетекші-әдіскерлері практиканың әрбір кезеңін сақтай отырып, тәжірибе мазмұнын басшылыққа алады. Ұйымдастыру жұмысы кезеңінде практикалық базаның басшылығымен сұхбат жүргізіліп, танысады. Оқу жұмысы барысында студент-практикант тәжірибелі оқытушылардың сабақтарына, шеберлік сабақтарына, семинарлар және пәндік апталықтарға қатысады. Тәрбие жұмысының кезеңіне сәйкес оқушы сыныптың немесе мектептің тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес тәрбие сағатын өткізеді. Мысалы, ТҚ 411 студенттері Ержанқызы А. мен Қалымтай Д. «INNOVERSE TALDYKORGAN» мектебінде өндірістік тәжірибеден өту барысында Г. Дарменбекованың «Жанашыл ұстаз» атты әдістемелік шеберлік сыныбын тыңдады; «1-мамыр – Ынтымақтастық күні» және «Мамандықты дұрыс таңдау» тақырыптарында тәрбие сағаттарын өткізді (есеп).
Оқу процесі оқытудың кредиттік технологиясына сәйкес ұйымдастырылған. Мамандықтың оқу-әдістемелік кешені 100% құрылды. кафедрада оқытылатын пәндердің сапасын арттыру оларды әдістемелік қамтамасыз етумен байланысты. Оқытуда инновациялық технологияларды қолдану студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін дамытумен байланысты. Студенттер білім беру бағдарламасының барлық пәндері бойынша қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде құрылған ОӘК-мен және қажетті оқу материалдарымен қамтамасыз етілген. Барлық оқу материалдары, практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулар, электронды дәрістер курстары, электрондық оқулықтар, тестілік тапсырмалар университеттің Интранет жүйесінде қол жетімді, оны студенттер еркін пайдалана алады. Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт пен академиялық күнтізбеге сәйкес 2,3,4 курс студенттері оқу және өндірістік (педагогикалық) іс-тәжірибеден өтеді. Білім беру бағдарламасында оқу-өндірістік (педагогикалық) іс-тәжірибесі оқу процесінің кестесіне сәйкес ұйымдастырылған. Ол қалалық және облыстық мектептермен келісім негізінде жүзеге асырылады. Білім беру бағдарламасында тағылымдамадан өту бағдарламалары, тағылымдама туралы есептер, бұйрықтар, бастапқы және қорытынды конференция хаттамалары бар. Тезистердің тақырыптары және олардың мазмұны білім беру бағдарламасында жүргізілген ғылыми зерттеулердің бағыттарына сәйкес келеді. Дипломдық жұмыстарда тарихты оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері қарастырылған, сонымен қатар кейбір еңбектер Қазақстан тарихын зерттеудегі қазіргі ғылыми тәсілдердің шешімдерін зерттеуге арналған. 6В01601 — «Тарих» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты — тарихи салада білімі бар, инновациялық ғылыми және білім беру ортасы туралы идеясы бар, жоғары жеке және кәсіби құзыретті, жоғары білікті және бәсекеге қабілетті бакалавр мамандарын даярлау.
Дипломдық жұмыс жетекшілері — ғылым кандидаттары және кафедраның тәжірибелі оқытушы-дәріскерлері. Білім беру саласының тәжірибелі мамандары дипломдық жұмыстарға пікір жазады.
«Білім берудің кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі №152 бұйрығына және 2018 жылғы 12 қазандағы №563 түзетулерге сәйкес топтарда эдвайзерлер бекітілді. Топ эдвайзерлері студенттерге жеке оқу жоспарларын құра отырып, элективті пәндерді таңдау бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізеді, сонымен қатар білім беру бағдарламасы бойынша бағыттаушы функцияны атқарады. Кафедраның ғылыми әлеуеті 42% құрайды.
Университетке жаңадан келген бірінші курс студенттері университет құрылымымен және эдвайзерлермен танысқанда «Бейімделу апталығы» ұйымдастырылады. Деканмен және оқу бағдарламасының жетекшісімен кездесулер ұйымдастырылады. Оқыту жағдайына бейімделу мақсатында ғылыми жетекші оқытушы-дәріскер Д.А.Абиров тағайындалды. Студенттің жеке кабинетінде бірінші курс студенттері үшін арнайы әзірленген «Нұсқаулық» бар, онда оқытудың кредиттік технологиясының негізгі ережелері, оқу процесін ұйымдастыру ережелері мен тәртібі, студенттердің құқықтары мен міндеттері, және кеңесші қызметі; университет құрылымын және университеттің негізгі қызметтері мен бөлімдерін сипаттайды (https://student.zhetysu.edu.kz:8059/login).
Психологиялық мәселелерді шешу үшін Жастар орталығында психолог жұмыс істейді, ол әлеуметтік педагогтың міндеттерін орындайды, студенттердің құқықтарының сақталуын үнемі қадағалап отырады, студенттің әлеуметтік қолдау саласындағы қажеттіліктерін анықтайды, бейімделу және оқытуға көмек көрсету бағыттарын анықтайды. әлеуметтену. Студенттерге психологиялық қолдау көрсету клубы тұрақты негізде жұмыс істейді. Университет резидент емес студенттерге жатақханада тұру мүмкіндігін береді, SmartZhetysu жүйесінде on-line форматында өтініштер қабылданады және жатақханадан орын беріледі.
Бірінші курс студенттерінің бейімделуіне университеттің ресми сайтында (https://student.zhetysu.edu.kz:8059) жалпыға қолжетімді білім беру бағдарламасы, нұсқаулық, университет кодексі туралы ақпарат айтарлықтай көмек көрсетеді. /кіру). Бірінші курс студенттерінің бейімделуінде университетте өтіп жатқан іс-шаралар туралы әлеуметтік желілерде, соның ішінде Instagram және Facebook желілерінде жарияланған күнделікті ақпараттың маңызы зор.
б) академиялық талаптарды орындай алмайтын студенттерге академиялық қолдау көрсетуге көмектің болуы (қосымша кеңес беру немесе қосымша сабақтар);
Академиялық талаптарға төтеп бере алмайтын студенттерге академиялық қолдау көрсету мақсатында ӘГБ ББ оқытушылар құрамы пән бойынша қосымша консультациялар, БОӨЖ тапсырмаларын ұйымдастырады және скринингтік сынақтар жүргізеді. Академиялық қарызды жою үшін жазғы семестр ұйымдастырылады. Жазғы семестрдің ұзақтығы (кемінде 6 апта) ББ және курстар контекстінде оқу процесінің академиялық күнтізбесімен анықталады. Жазғы семестрде оқытуды қаржыландыру студенттің қандай негізде оқитынына қарамастан – ақылы негізде немесе білім беру гранты негізінде оның есебінен ғана жүзеге асырылады. Жазғы семестрді ұйымдастыру «Академиялық саясат. Жазғы семестрді ұйымдастыру және өткізу» (ІНҚ-ZU-10-01).
в) патриотизмді, азаматтықты, интернационализмді, жоғары адамгершілік пен имандылықты, құқықтық мәдениетті, конфессияаралық толеранттылықты дамытуға бағытталған тәрбиелік іс-шаралар.
Тәрбие жұмысы – болашақ мамандардың тұлғалық мәдениетін қалыптастыру және дамыту міндеттерін жүзеге асыруға бағытталған жоғары оқу орнының оқу процесінің органикалық бөлігі. Университетте тәрбие жұмысы ішкі құжаттарға сәйкес жүзеге асырылады: Университеттің тәрбие жұмысының тұжырымдамасы; «Тәрбие жұмысын ұйымдастыру туралы» ережелер; «Студенттік әкімшілік туралы»; «Академиялық топтың кураторы туралы»; «Саналы ұрпақ» еріктілер клубының жұмысы туралы» т.б.
Университетте тәрбие жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізіледі: азаматтық-патриоттық және құқықтық тәрбие; кәсіптік білім; конфессияаралық және ұлтаралық келісім; дене шынықтыру және салауатты өмір салтын қалыптастыру; экологиялық білім; мәдени-эстетикалық тәрбие беру. Жалпы тәрбие жұмысы топтардың кураторлық жоспарларына сәйкес жүргізіледі. Студенттерді отансүйгіштікке, азаматтыққа тәрбиелеу мақсатында кафедрада «Конституция күні», «Білім күні», «Қазақстан Республикасының егемендігі күні», «Тәуелсіздік күні!», Наурыз мейрамы, «Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Қазақстан халқының бірлігі күні», «Ер – Елінің» Қорғандары».
Студенттерге құқықтық тәрбие беру мақсатында тақырып бойынша кураторлық сағаттар өткізілуде
«Құқық бұзушылықтың алдын алу», «Салауатты өмір салты», «ЖИТС, алкоголизм мен нашақорлықтың алдын алу», «Экологиялық ағарту»; Жетісу облыстық Дін істері басқармасының теолог маманы мен студенттер арасында кездесу, әңгіме ұйымдастыру; «Таза сессия» және «Сыбайлас жемқорлықсыз болашақ» кураторлық сағаттарын өткізу.
Студенттерге әлеуметтік қолдауды Жастар ісі жөніндегі комитет, студенттер әкімшілігі, Қазақстан студенттерінің альянсы, «Саналы ұрпақ» волонтерлар клубы, жастардың мәдени-демалыс орталығы және т.б. жүзеге асырады. Олар студенттермен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. студенттерді шығармашылық және тұлғалық дамыту және әлеуметтік және тұрмыстық мәселелерді шешу, қосымша табыс қамтамасыз ету және т.б.
- Білім беру бағдарламасын басқару бірінші деңгейдегі дескрипторлар негізінде тұжырымдалған оқыту нәтижелері білім алушының қабілеттерін көрсететінін көрсетуі керек:
1) осы саладағы алдыңғы қатарлы білімдер негізінде оқу саласы бойынша білімі мен түсінігін көрсету;
2) білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер келтіру және оқу саласындағы мәселелерді шешу;
3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауға және түсіндіруге;
4) мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді жеткізуге;
5) оқу саласында одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын;
6) ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану;
7) зерттелетін салада фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білім мен түсінікті қолдану;
8) академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
Жыл сайын білім беру бағдарламасының студенттері университет, жоғары мектеп, білім беру бағдарламасының аясында өткізілетін барлық іс-шараларға белсенді қатысады. Барлық іс-шаралар эстетикалық, патриоттық, рухани-адамгершілік, құқықтық және зияткерлік-шығармашылық тәрбиені дамытуға бағытталған. Білім беру бағдарламасының студенттері түрлі концерттер, тақырыптық кештер, пікірталастар, конкурстар, дөңгелек үстелдер және басқа да белсенді іс-шаралар өткізеді.
Білім беру бағдарламасының тәрбие жұмысы бес бағытта жүргізіледі:
- Студенттердің саяси білімін қалыптастыру;
- Этносаралық қатынастар мәселелері;
- Жастар арасындағы қылмыстың алдын алу;
- Жастарды жалпыадамзаттық және рухани құндылықтарға тарту;
- Патриотизмге тәрбиелеу.
Іс-шараның мақсаты-дарынды студенттерді анықтау, олардың шығармашылық қызметін қолдау, сондай-ақ бос уақытын тиімді өткізу.
Білім беру бағдарламасының студенттері білім беру бағдарламасының, жоғары мектептің, университеттің, қаланың барлық қызмет түрлеріне қызығушылық танытып, оқу-академиялық, әлеуметтік-тәрбиелік және ғылыми-зерттеу процестерінің барлық салаларына тартылған.
Студенттер университет аумағын көгалдандыру, сенбіліктер, «Айналайын» балалар үйінің балалары үшін қайырымдылық концерттерін ұйымдастыру және т. б. мәдени іс-шараларға қатысады.
Жыл сайын «Тарих» мамандығының студенттері арасында Тарих бойынша пәндік олимпиада өтеді, оның бағдарламасына брейн-ринг ойындары, тест сұрақтары және ғылыми жобаларды қорғау кіреді.
«Тарих» мамандығының студенттері жазғы уақытта Қазақстандағы белгілі археологтардың басшылығымен республикалық экспедиция құрамында археологиялық практикадан өтеді.
Оқытушылар халықаралық және республикалық конференцияларға, симпозиумдарға және семинарларға қатысады.
Кесте №3. Соңғы 5 жылда профессорлық-оқытушылық құрамның ғылыми, аймақтық, республикалық және халықаралық конференциялардағы жарияланымдары:
Оқу жылы | Ғылыми журналдар (КОКСНВО) (мақала саны) | Аймақтық, республикалық, халықаралық конференциялар (мақала саны) |
2019-2020 | 9 | 12 |
2020-2021 | 14 | 14 |
2021-2022 | 17 | 16 |
2022-2023 | 12 | 11 |
2023-2024 | 3 | 12 |
- Ишкалова Г.И. Қазақ халқының Кенесары Қасымұлы бастаған қозғалысы туралы тарихи жырлары, //Актуальные научные исследованияв Современном Мире Выпуск 7 (99) Июль 2023 г. Переяслав 2023.
2.Нурланова Г.Н. Орталық Азия халықаралық қатынастар жүйесінде. //Актуальные научные исследованияв Современном Мире Выпуск 7 (99) Июль 2023 г. Переяслав 2023.
- Қаратаева Д.Ғ., Абдилданова А.К. «Улуу ата мекендик согуштагы казактардын эрдиги жана улуттук башаламандыкта» // Научные открытия. Международно-практический журнал №1, 2023 г. (Қырғызстан Республикасы)
- Абдилданова А.К. Қаратаева Д.Ғ. Казакстандын саясий абалы (ХХ- кылымдын башы) // Научные открытия. Международно-практический журнал №1, 2023 г. (Қырғызстан Республикасы)
- Калиева Б.Т. Формирование исторической памяти школьников на уроках Истории Казахстана и Краеведения ІV Международная научно-практическая конференция в 4 томах. Перспективы развития высшей школы. Тюменьский индустриальный университет. Филиал ТИУ в г. Сургуте. Том 1. 20 мая 2023 г. – С. 110-115. https://youtu.be/mAqL3LTVkOE?si=zbNhjbqfMrD_BHIy
6.Калелова Ж.У.«Орта ғасырлық түркілердің мемлекеттік институттары алтын» орда ХХІ международной научной конференции «Актуальный вызовы современной науки» (г.Варшава, Польша) 27-28.02.2023
- Ашкеева Н.Н. Дуальное обучение в подготовке педагогических кадров в системе высшего образования Проблемы научной мысли 5,2023, 49 стр.
- Калиева Б.Т. Conducting commemorial experiments in the museums of the semirechye region: soviet and independence period Абай ат. ҚазҰПУ Хабаршы. «Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар» сериясы. №2 (77), 2023. – Б. 312-323. https://orcid.org/10.51889/2959-6017.2023.77.2.032
- Қаратаева Д.Ғ. Германияда фашистік диктатураның орнауы және тоталитарлық жүйенің қалыптасуы. І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 167-179 бб.
- Нурланова Г.Н. Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Орталық Азия І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 201-206 бб.
- Калиева Б.Т. «Қазақстан тарихы» пәнін оқытудағы интербелсенді әдістер: қолданылуы және тиімділігі І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 150-154 бб.
- Калелова Ж.У. Түркістан-Сібір темір жолын салу барысында инженерлік-жұмысшы кадрларын даярлау мәселесі І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 144-150 бб.
- Мирзакулова Г.А., Ашкеева Н.Н, Рахипова С.К. «Отбасылық құндылықтар» ұғымына әлеуметтік талдау. І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 3 (108), 2023 жыл
cоңғы 5 жылдағы Scopus деректер базасындағы ПОҚ жарияланымдары:
№ | А.Ж.Т. | Мақала атауы | Журналдың атауы, №, жылы, беті | Scopus базасына сілтеме | ImpactFactor, квартиль немесе процентиль |
1 | Абиров Д.А. | Innovative features of education in Kazakhstan’s Lyceum-Gymnasium
| Cypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 1, 159-173pp. 31.01.2022. | https://doi.org/10.18844/cjes.v17i1.6693 Бірінші автор | 33 процентиль |
2 | Абдильдинова Л.Б. (Сантаева К.Т., Калелова Ж.У., Абдилданова А.К., Касымова Н.Б.) | The state of unemployment in the area of construction of the Turkestan-Siberian railroad | Migration Letters September 2022 Volume: 19, No: 5, pp. 593 – 601 ISSN: 1741-8984 (Print) ISSN: 1741-8992 (Online) journals.tplondon.com/ml | Received: 2 June 2022 Accepted: 30 August 2022 DOI: https://doi.org/10.33182/ml.v19i5.2377 | 67 процентиль |
3 | Исабекова А.К. Катенов А.К. | «Formation of the professional status of teachers on the basis of a synergetic approach to the organisation of methodological work» (Cypriot Journal of Educational Sciences) | Том 17, №7 (2022) Страницы 2321 -2332, ISSN:1305-905X.
| 38 процентиль | |
4 | Қаратаева Д.Ғ. Нурланова Г.Н. (соавтор) | Technology of vocabulary development in English lessons for students of grades 5-6 with poor hearing | World Journal on Educational Technology: Current Issues, Volume 14, Issue 5, (2022) 1622-1633, | https://doi.org/10.18844/wjet.v14i5.8124 | 56 процентиль |
5 | Ишкалова Г.И. (Калыш А.Б.) | Традиционная охота казахов в трудах российских исследователей (ХІХ-начало ХХ вв.) | Былые годы. 2022. № 17 (1). – С. 287-297. | 81 процентиль |
б) ғылыми-зерттеу жұмысындағы және инновациялық қызметтегі профессорлық-оқытушылық құрамның белсенділігі
«Тарих» ПОҚ-ның профессорлық-оқытушылық құрамы ғылыми-зерттеу жұмыстары мен инновациялық қызметке белсене қатысады және олардың тиімділігі білім беру әлеуетінің сапасының негізгі көрсеткіші болып табылады.
Профессор-оқытушылар құрамының ғылыми деңгейін арттыру мақсатында келесі бағыттар бойынша жұмыстар жүргізілуде: әртүрлі деңгейдегі конкурстар мен ғылыми конференцияларға қатысу арқылы ғылыми-инновациялық қызметті кеңейту; ғылыми-зерттеу нәтижелерін өндіріске және оқу үдерісіне енгізуді қамтамасыз ету; республиканың жетекші университеттері мен ғылыми орталықтарының, көршілес елдердің оқу орындарының ғалымдарымен және олардың көрнекті ғалымдарымен шығармашылық байланыстар орнату; студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына белсенді қатысуын қамтамасыз ету.
Жыл сайын университетте оқытушылардың кәсіби іс-әрекетіне қажетті педагогикалық құзіреттілігін дамыту мақсатында профессорлық-оқытушылар құрамының қысқы мектебі өткізіледі, оның барысында оқытушылар әдістемелік жұмыс тәжірибесімен алмасады. 2023 жылдың қаңтар айында қысқы мектептің әдістемелік семинары «Оқыту мен оқудың заманауи білім алу адистері», «Заманауи оқыту технологиясын пайдалану негізінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту», «Проблемалық сұхбат гипотезаларды тексеру құралы ретінде (мастер-класс)» тақырыптары бойынша өтті.. ББ шақыруымен өткен семинарда №1 Абай атындағы жалпы орта мектебінің мұғалім -педагогтары Б.Н.Жұмабаева, М.Отарқожа «Білім алушылардың тарихи ойлау дағдыларын қалыптастырудағы белсеңді әдіс-тәсілдер» тақырыбында өз тәжірибелерімен бөлісті.
ӘГБ ББ оқытушылары өз ғылыми еңбектерінің авторлық құқықтарына ие. Мысалы, т.ғ.к., оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. – «Қазақстанның ортағасырлар тарихы» (24.02.2022 ж. No23901), оқытушы-дәріскерлер Нұрланова Г.Н., Каратаева Д.Г., Калелова Ж.У. – «Азия және Африка елдерінің жаңа және қазырғы заман тарихы» (09.06.2022 ж. № 27043), PhD Ишкалова Г.И. «ХІХ ғ. аяғы-XX ғ. басындағы Қазақстанның аңшылық алқаптары» (27.02.2023 ж. N33070) картасы, оқытушы-дәріскер Қалиева Б.Т. – «Тарихты оқыту әдістемесі» (13 қыркүйек 2023 ж. N39010), оқытушы-дәріскерлер Қалиева Б.Т., Каратаева Д.Г. – «Тарихи өлкетану пәні бойынша Сарқан ауданының киелі жерлері» (28.03.2023 ж. N34017), т.ғ.к. оқытушы-дәріскер Сантаева К.Т. – «Қазақтың дәстүрлі шаруалығының күйеуі» (27.11.2023 ж. N40758).
Ағымдағы оқу жылының қаңтар айында Жоғары гуманитарлық ғылымдар мектебінде ББ оқытушы-дәріскері Ишкалова Г.И. «Кері байланыс орнатуда падлет платформасын пайдалану» атты әдістемелік семинары жоспарлануда.
2020 жылдың қазан айында Алтын Орда мемлекетінің 750 жылдығына арналған «Алтын Орда – қазақ мемлекеттілігінің негізі» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция ұйымдастырылып, өткізілді.
2021-2022 оқу жылында ӘГБ ББ әдістемелік тобының тақырыптық жоспарына сәйкес әдістемелік семинарлар ұйымдастырылды. Сантаева Қ.Т. «Білім берудің 7 модулі», Абдилданова А.К. «Түркия Республикасында Қазақстан тарихының зерттелу мәселелері», Исабекова А.Қ. «Білім алу жүйесіндегі синергетика», Абиров Д.А. «Қазақстан Республикасысындағы лицей және гимназияның қалыптасуы мен дамуы (1987-2017)», Абдильдинова Л.Б. «Оқытудың заманауи формалары мен әдістері: ізденістер және шешімдер». Семинарлар барысында оқытушылар сұрақтарды талқылауға белсене қатысты (хаттама,папка 23-01-10).
Оқытушы-дәріскер, PhD Ишкалова Г.И. ғылыми зерттеу тақырыбына сәйкес «Қазақстан тарихы», «Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы», «Жетісу тарихы», «Тарихи өлкетану» пәндері бойынша оқу үдерісінде қолданылатын «Патша-жолбарыс» бейнематериалын дайындады. Сондай-ақ, бұл бейнематериал Жетісу облысының «М.Тынышпаев атындағы Тарихи-өлкетану мұражайының» жұмысына енгізілді және экскурсия кезінде қолданылады
Оқытушылар курстары мен оқыту әдістерін үнемі қайталап, жетілдіріп отырады. Тарих ғылымдарының кандидаты, доцент Байғабатова Н.Қ. «Тұлға антропологиясы» курсын дайындады және осы курсқа сәйкес «Орталық Азиядағы көші-қон және оны зерттеуде қолданылатын әдістер» тақырыбында онлайн семинар өткізілді, баяндамашы доктор Джозеф Пристли (Моңғолия мен Ішкі Азия әлеуметтік антропология кафедрасының және Кембридж университетінің ғылыми қызметкері, 18.10.2023.) болды.
Т.ғ.к., оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. «Қазақстанның ортағасырлар тарихы» пәні бойынша жаппай онлайн курс дайындады (http://mook.zhetysu.edu.kz/login/index.php); оқытушы-дәріскер, магистр Калиева Б.Т. «Тарихты оқыту әдістемесі» (https://student.zhetysu.edu.kz:8059/video_book/8) курсын дайындады.
с) ПОҚ қызметін жүйелі талдау және бақылау нәтижелері, ПОҚ құзыреттілігі мен оқыту тиімділігін үздіксіз бағалау
Университетте оқу-әдістемелік жұмыстарға үлкен көңіл бөлінеді, оның мақсаты – пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіру, оқу процесін тікелей әдістемелік қамтамасыз ету, оған ғылыми-әдістемелік жұмыс нәтижесінде әзірленген ұсыныстарды енгізу, педагогикалық біліктілікті арттыру және «Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ережеге» сәйкес жүзеге асыру (ВНД –ZU-09-04).Білім беру бағдарламалары жетекшілерінің сабақтарына қатысуға, педагогикалық ұжымның сабақтарына өзара қатысуға, демонстрациялық, ашық сабақтарға қатысуға болады. Жыл сайын университетте профессорлық-оқытушылық құрамның сапасын тексеру және бақылау жөніндегі комиссия бекітіледі, оның құрамына тәжірибелі оқытушылар мен құрылымдық бөлімшелердің өкілдері кіреді. Бұл комиссия мүшелері – оқу ісі жөніндегі проректордың бұйрығымен бекітіледі.
Комиссия мүшелері оқыту сапасын бағалау үшін оқытушылардың сабақтарына (дәріс және практикалық сабақтар) қатысады. Жұмыстың қорытындысы бойынша комиссия жоғары мектептің Ғылыми кеңесінің отырыстарында тыңдалып, талқыланатын анықтама даярлайды.
- d) ғылыми зерттеулер және бірлескен халықаралық жобаларды жүзеге асыру саласындағы халықаралық ынтымақтастықтың нәтижелері
І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінде 2022 жылдың тамыз айында «Ұлттық рухани жаңғыру» ұлттық жобасын жүзеге асыру мақсатында Цюрих университетінің (Швейцария) оқытушылары, докторанттары және студенттері үшін Жазғы мектеп ұйымдастырды. Жазғы мектеп аясында шетелдік студенттер 2 апталық қарқынды қазақ тілі курстарын аяқтады. «Туған жер» арнайы жобасы үшін «Рухани жаңғыру» ғылыми-білім беру орталығының директоры, т.ғ.к. Байғабатова Н.Қ. Цюрих университетінен келген қонақтарға «Жетісу: Жеті өзен елі» тақырыбында дәріс оқыды. Осымен қатар Цюрих университетінің оқытушылары мен студенттері үшін облыстық М. Тынышпаев атындағы тарихи-өлкетану музейіне экскурсия ұйымдастырылды. Шаралар барысында шетелдік қонақтар табиғатпен, Жетісу өңірінің тарихымен, қазақ халқының мәдени жәдігерлерімен танысты.
Халықаралық ынтымақтастық шеңберінде Цюрих университетімен бірлесіп «Еуразиялық зерттеу орталығы» құрылды, оның мақсаты – кадрларды даярлау, практикалық тағылымдамадан және тағылымдамадан өту, академиялық ұтқырлық шеңберінде оқытушылар мен студенттер алмасу, бірлескен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу.
е) оқу-тәрбие процесінде ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың нәтижелерін пайдалану
ББ оқвтушылары өздерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізінде әзірленген оқу курстарын жүзеге асырады. Мысалы, лектор-оқытушы т.ғ.к. Сантаева Қ.Т. «Қазақстандағы ұжымдастыру» элективті курсын, т.ғ.к., доцент Байғабатова Н.Қ. — «Тұлға антропологиясы», т.ғ.к., доцент Тілеубекова Г.Б. — «Қазақстандағы қоныстандыру саясаты».
Т.ғ.к., қауымдастырылған профессор Н.Қ.Байғабатованың жетекшілігімен Тарих ББ оқу-тәрбие үрдісінде кеңінен қолданылатын «Диаспораның этномәдени бірегейлігі: идеялар мен тәжірибелер (Моңғолия және Қытай қазақтары мысалында)» атты ұжымдық монографиясы жарық көрді.
«Қазақстанның жаңа заман тарихы» (авторлары: Әбділдинова Л.Б., Сантаева Қ.Т.) «Қосалқы тарихи пандер» оқулықтары (бірлескен авторлар: Әбділдинова Л.Б., Қасымова Н.Б., Толамисов А.Г.) аттас пәндерді жүргізуде кеңінен қолданылады.
«Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы» пәнін оқу кезінде Нұрланова Г.Н., Каратаева Д.Г., Тұрсынбаев О.Г. «Азия және Африка елінің жаңа және қазырғы заман тарихы» оқулығын пайдаланады.
Авторлар тобының т.ғ.к., қауымдастырылған профессор Н.К. Байғабатовамен бірлесе дайындалған «Жетісу қазақтары ХІХ-ХХ ғасырлар тоғысында (тарихи-этнографиялық зерттеу)» атты монографиясы «Жетісу тарихы» пәнін оқу процесінде қолданылады.
Т.ғ.д., оқытушы-дәріскер Сантаева К.Т.«Қазақтың дәстүрлі шаруашылығының күйреу тарихы» атты монографиясы жарық көрді.
Т.ғ.д., оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. «Қазақстанның ортағасырлар тарихы» жаппай онлайн курсын әзірледі және «Қазақстан тарихы» ООД және «Қазақстанның ортағасырлық тарихы» пәндерін оқу процесінде қолданады. Сонымен қатар оқытушы-дәріскерлер Б.Т.Қалиева, Д.Г.Қаратаева дайындаған «Сарқан ауданының киелі жерлері» (28.03.2023 ж. No34017) атты нұсқаулық «Жетісу тарихы» және «Тарихи өлкетану» пәндерін оқуда қолданылады.
Оқытушы-дәріскер, PhD Ишкалова Г.И. «ХІХ ғ. аяғы-XX ғ.басындағы Қазақстанның аңшылық алқаптары» картасын дайындады (27.02.2023 ж. № 33070). Бұл карта «Жетісу тарихы», «Тарихи өлкетану», «Қазақстанның жаңа тарихы», «Қазақстанның қазіргі және қазіргі заманғы тарихы» пәндерін және «Қазақстан тарихы» жалпы курсын оқу барысында қолданылады.
Цюрих университетінің (Швейцария) әлеуметтік антропология және мәдениеттану кафедрасы және І.Жансүгіров атындағы ЖУ гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебі арасындағы келісім аясында Цюрих университетінің 3 курс студенттері Алена Хелблинг және Анита Вейленман этнографиялық зерттеу жүргізу үшін Талдықорған аймағында оқу іс-тәжірибесінен өтті.
2017-2018 оқу жылында Қостанай мемлекеттік педагогикалық университетінің студенті Танысбекова Мадина және Шығыс Қазақстан мемлекеттік университетінің студенті Нүсіпова Толқын ТҚ 211 тобында 4-ші семестрде, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік университетінің студенті Құдайберген Айым ТҚ 311 тобында білім алды.
«Шетел мамандарын оқытуға тарту» бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында 2018 жылдың 27 қыркүйегі мен 17 қараша аралығында доктор P(h)D, доцент Мельтем Санжак (Цюрих, Швейцария) 5В011400 – «Тарих» (бакалавриат) мамандығының студенттері үшін «Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы» курсы бойынша, 6М011400 – «Тарих» мамандығының магистранттары үшін «Этнологияның теориялық-методологиялық мәселелері» курсы бойынша сабақтар өткізді.
Білімгерлердің сыртқы академиялық ұтқырлығын жүзеге асыру мақсатында 2019-2020 оқу жылының бір академиялық семестрін (1 семестрі) оқу үшін 2.09.2019-14.12.2019 аралығында Нийде Омер Халисдемир университетінің (Түркия Республикасы) білімгері Гюнайдин Фадлула ТҚ 311 топта білім алды.
Білімгерлердің ішкі академиялық ұтқырлығын жүзеге асыру мақсатында 2019-2020 оқу жылының бір академиялық семестрін (2 семестрі) оқу үшін Тараз мемлекеттік педагогикалық университетінің білімгері Асым Айқын Айдынұлы ИР 211 топта білім алуда.
жоба аясында тарих ғылымдарының кандидаты, доцент (доцент) Н.Қ. Байғабатова және «Рухани жаңғыру» ғылыми-білім беру орталығының» КҒҚ, ББ түлегі А.Б.Қашағанова (бакалавриат 2017 ж., магистратура 2019 ж.) 2023 жылдың 1 наурызынан 30 сәуіріне дейін университеттің Әлеуметтік антропология және мәдениеттану кафедрасында (Швейцария) 2 айлық тағылымдамадан өтті. Шетелдік серіктес университеттермен бірлескен ғылыми жобалар жүзеге асырылуда. Мысалы, 2023 жылдың 1 наурызы мен 30 сәуірі аралығында І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінің оқытушылары т.ғ.к. Н.К.Байғабатова мен магистр А.Б. Қашағанова «Орталық Азия құқығы: Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет және іскерлік орта» жобасы аясында Цюрих университетінде (Швейцария) 2 айлық ғылыми тағылымдамадан өтті. Еуропалық Комиссияның H2020 MSCA-RISE бағдарламасы (жоба нөмірі 870647) қаржыландыратын бұл 4 жылдық зерттеу және оқыту жобасы Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет, басқару және іскерлік орта арасындағы қарым-қатынастар туралы жаңа білімді қалыптастыруға бағытталған. Жобаны Еуропа мен Орталық Азияның 11 еліндегі 14 оқу орны жүзеге асыруда: Лунд университеті (жоба үйлестірушісі), Цюрих университеті, Манчестер университеті, Чарльз университеті, Мармара университеті, Стамбул Медипол университеті, Рига жоғары заң мектебі, Латвия университеті, Жетісу университеті, Ташкент қаласындағы Вестминстер халықаралық университеті, Өзбекстан Бас прокуратурасының академиясы, Қырғызстанның SIAR ғылыми-консультациялық орталығы, Тәжік техникалық университетінің Худжанд политехникалық институты. Тәжірибе барысында ғалымдарымыз жоба бойынша мақалалар дайындап, жетекші оқытушылардың сабақтарына қатысуға, әлеуметтік-мәдени антропология кафедрасының семинарлары мен апта сайынғы коллоквиумдарына қатысуға мүмкіндік алды. Тағылымдама аясында Цюрих университетінің ғалымдары, профессор П.Финке, доктор М.Санжак, доктор В.Герцог (https://zhetysu) өкілдерімен консультациялар мен жобаны жүзеге асырудың алдағы жоспарларын талқылау жүргізілді. https://zhetysu.edu.kz/2023/04/12/%d0%bd%d0%b0%d1%83%d1%87%d0%bd%d0%b0%d1%8f-%d1%81%d1%82%d0 %b0%d0%b6%d0%b8%d1%80% d0%be%d0%b2%d0%ba%d0%b0-3/).
Т.ғ.к. Н.Қ. Байғабатова 2022 жылдан бастап «Орталық Азия құқығы: Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет және іскерлік орта» халықаралық жобасына қатысуда. Бұл Еуропалық Комиссия H2020 MSCA-RISE бағдарламасы (жоба нөмірі 870647) қаржыландыратын 4 жылдық зерттеу және оқыту жобасы, ол 01.03.2020 мен 28.02.2024 аралығында жалғасады. Жоба Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет, басқару және іскерлік орта арасындағы қарым-қатынастар туралы жаңа білім мен саяси түсінік қалыптастыруға бағытталған. Жобаны Еуропа мен Орталық Азияның 11 еліндегі 14 институт жүзеге асыруда https://www.centralasianlaw.lu.se/teams.
Осы жобаның үйлестірушісі болып табылатын Лунд университетімен (Швейцария) ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойылды (сілтеме https://zhetysu.edu.kz/wp-content/uploads/2022/09/%D0%9B%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82.pdf
Жоба шеңберінде әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы білім беру бағдарламасының оқытушылары, студенттері мен магистранттары үшін келесі жұмыстар жүргізілді:
— 04.08.2022 «Орталық Азиядағы трансформация процестері» тақырыбына қонақ дәрісі. Спикерлер Цюрих университетінің профессоры, әлеуметтік антропология және мәдениеттану кафедрасының докторы Петер Финке және доктор Мелтем Сандзак (Швейцария) болды. Дәрісте спикерлердің тәуелсіздіктің соңғы 30 жылындағы Қазақстан, Өзбекстан және Моңғолия сияқты үш елге салыстырмалы талдау жасаудағы трансформация процестеріне қатысты зерттеулерінің нәтижелері қарастырылды.
https://zhetysu.edu.kz/2022/08/08/%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%86%d0%b8%d1%8f-3/
09/06/2022 Мармара университетінің (Түркия Республикасы, Ыстамбұл) саясаттану және халықаралық қатынастар кафедрасының профессоры, докторы Ерхан Доганның «Онлайн оқыту тәжірибесі: артықшылықтары мен кемшіліктері» тақырыбындағы қонақ дәрісі
https://zhetysu.edu.kz/202209/05/%d0%b3%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%b2%d0%b0%d1%8f-%d0%bb%d0 %b5%d0%ba %d1%86%d0%b8%d1%8f/
-09/08/2022 Мармара университетінің (Түркия Республикасы, Стамбул) саясаттану және халықаралық қатынастар кафедрасының профессоры, доктор Erhan Dogan « How do we produce knowledge in political science: importance of method» тақырыбындағы оқыту семинар-тренингі өтті.
https://zhetysu.edu.kz/2022/09/08/%d1%81%d0%b5%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%80-%d1%82% d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%bd%d0%b3/
2023 жылдың қаңтарынан бастап оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. Ғылым комитетінің ғылыми зерттеулерін гранттық қаржыландыру шеңберінде І.Жансүгіров атындағы университет іске асырып жатқан № 304/23-25 «Гуманитарлық ғылымдар даму процесіндегі Ілияс Жансүгіров мұрасы: ХХІ ғасыр контексінде» жобасының қатысушысы болып табылады (2023-2025 жж.). Аталған жоба шеңберінде 01.10-07.10.2023 ж.ж. т.ғ.к. оқытушы-дәріскер Е.О. Буланов «Ташкент қаласының мемлекеттік мұрағаты» және «А.Навои атындағы Өзбекстан Республикасының Орталық мемлекеттік мұрағатындағы» сирек кездесетін құжаттар фондтарымен жұмыс жасау үшін іс сапармен барды.
2014 жылы 6M011400 - «Тарих» мамандығы бойынша магистратура ашылды.
Сантаева К.Т. Ғылым беру саласындағы ерекше еңбегі үшін «Қазақстан Республикасының Ғылымын дамытуға сіңірген Еңбегі үшін» төсбелгісімен марапатталды.
Байгабатова Н.К. 05.12.2019 ж. «Қазақстан Республикасының Ғылымын дамытуға сіңірген Еңбегі үшін» төсбелгімен марапатталды.
Байгабатова Н.К. ҚР Президентінің 2020 жылғы 3 шілдедегі Жарлығы бойынша «Қазақстан халқы Ассамблеясына 25 жыл» мерекелік медалімен марапатталды.
Абдильдинова Л.Б. «Үздік педагогтар академиясына» мүшелікке кіргендігін растайтын төсбелгімен марапатталды.
Жыл сайынғы өткізілетін Спартакиададан оқытушы-дәріскер, т.ғ.к. Буланов Е.О. жүлделі ІІ орын иеленді
2020 жыл 4 курс білімгері Жұмабек Еркебұлан «Жыл волантері» атанды.
2023 жылдың қыркүйек айында докторант Ишкалова Г.И. әл-Фараби атындағы ҚазҰУ 6D020300, 8D02206 – Тарих, 6D020800, 8D02205 – Археология және этнология мамандықтары бойынша Тарих Диссертациялық кеңесінде «Қазақ халқының дәстүрлі аңшылығы: тарихи-этнологиялық талдау (ХVІІІ-ХХғ.басы)» атты тақырыпта докторлық диссертациясын сәтті қорғады.
Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының оқытушы-дәріскері Калиева Б.Т. «ХХ ғасырдың аяғы және ХХІ ғасыр басында мектепте тарих пәнін оқытудағы коммеморативті тәжірибелері және жадының орны (Алматы облысы материалдары негізінде)» атты тақырыпта PhD, философия докторы ғылыми дәрежесін Абай атындағы ҚазҰПУ Диcсертациялық кеңесіне сәтті қорғады.
Калиева Б.Т. - ғылым мен білім беруді дамытуға қосқан үлесі үшін «Лучший молодой ученый -2024 СНГ» төсбелгісімен марапатталды.
Ашкеева Нуршархан Несепбековна
Білім беру бағдарламасының жетекшісі, қауымдастырылған профессор (доцент)
Тел. +7 (7282) 22-21-23
Қосымша ішкі (1146)
nashkieieva@mail.ru
Тлеубекова Гульжан Болегеновна
Қауымдастырылған профессор (доцент), т.ғ.к.
Тел. +7 (7282) 22-21-23
Қосымша ішкі (1146)
tleubekova@mail.ru