№ | Оқытудың нәтижесі |
1 | кәсіби қызмет шеңберінде іскерлік қарым-қатынасты шет тілінде жүзеге асырады; шет тілінде ақпаратты сыни қабылдау дағдыларына ие; шет тіліндегі түпнұсқалық көздерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгерген |
2 | іс жүзінде басқару қызметінің әртүрлі түрлерін қолданады; ұйым ресурстарын тиімді басқару дағдыларын меңгерген; нақты шешімдердің салдарын болжай отырып, ұйымдастырушылық даму және басқару саласындағы проблемаларды анықтайды, талдайды және шешеді |
3 | ҚР және шет елдерде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерге салыстырмалы талдау жүргізеді; заманауи әлемдік үрдістерді пайдалана отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби қызмет нәтижелерін жобалайды, іске асырады және бағалайды |
4 | мүмкіндіктері шектеулі балаларды білім беру және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесін жоспарлайды, ұйымдастырады және іске асырады; білім беру процесі субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау технологияларын меңгерген; білім алушының даму ерекшеліктерін ескере отырып, оңалту техникасын қолданады |
5 | этикалық нормалар, арнайы білім беруді ізгілендіру және саралау тұрғысынан кәсіби қызметте туындайтын проблемаларды бағалау және шешу әдіснамасын меңгерген; ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыны әлеуметтендіру процесін қамтамасыз етеді |
6 | таңдалған мәселелер шеңберінде зерттеу бағдарламаларын жобалай алады; Арнайы білім беру саласындағы отандық және шетелдік зерттеулердің жетістіктерін зерделейді және жүйелейді; деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың әртүрлі тәсілдерін пайдалана отырып, эксперименттік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді |
7 | арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы педагогикалық тәжірибені жинақтайды, өз бетінше білімін жаңартады; ғылыми-педагогикалық қызметті жетілдіру үшін кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейтеді, абстрактілі ойлау, ғылыми талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген |
8 | білім беру және түзету-дамыту процесінің әдістемелік жабдықталуын талдайды және бағалайды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әдістемелік қамтамасыз етудің негізгі элементтерін әзірлейді |
9 | мүмкіндіктері шектеулі балалардың даму ерекшеліктері мен динамикасын анықтау үшін мониторингтік қызметті жоспарлайды және жүзеге асырады; психологиялық-педагогикалық тексеру бағдарламасын әзірлейді; оқыту және даму нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып, білім алушылардың жетістіктерін болжайды |
10 | білім беру тосқауылдарын бағалайды және жояды, білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асырады; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, кедергісіз білім беру ортасын құрады; балалардың жеке ерекшеліктеріне төзімділік танытады |