DaVinci – қашықтықтан оқытуға, онлайн курстарды, бейне сабақтарды жазуға және вебинарлар өткізуге арналған интерактивті бейне студия

Жобаның атауы: «DaVinci – қашықтықтан оқытуға, онлайн курстарды, бейне сабақтарды жазуға және вебинарлар өткізуге арналған интерактивті бейне студия»(жобаның ұзақтығы 12 ай., 01.01.- 31.12.2023 ж. ж.)

Вируспен күресу жағдайында мектептер, жоғары оқу орындары және басқа да білім беру мекемелері онлайн оқытуға көшуге мәжбүр болды. Оқытушылар дәрістерді қашықтықтан жазып, сабақтар мен вебинарлар өткізді. Мұндай жағдайда сапалы бейне мазмұнын жасау өте маңызды. Видеостудия-студенттерді білім беру процесіне тарта отырып, дәрістер жазу және онлайн-сабақтар, стримдер өткізу үшін қажетті барлық нәрсені ұсынатын кәсіби шешім. Бұл жалғыз немесе шағын топ болып жұмыс істеуге мәжбүр болған кез келген адам үшін тамаша таңдау – университет оқытушылары, жаттықтырушылар, бизнес-жаттықтырушылар және блогерлер.

Технологияны білім беру саласының көшбасшылары – Сколково, Skillbox, Синергия Университеті және басқалары белсенді қолданады. Қазақстанда бұл технология нашар дамыған. Біздің студия нұсқасы аналогтарға қарағанда әлдеқайда арзан болады. Аналогтардан құны 1 350 000 рубль (10 226 101 теңге) немесе svetak (Ресей) құны 490 000 рубль (3 711 696 теңге) тұратын idesk (Ресей) интерактивті бейне студиясын бөліп көрсетуге болады. Біз бұл студияны 1 000 000 теңгеден аз ақшаға жинауға тырысамыз.

 Жобаның мақсаты: қашықтықтан оқыту, онлайн курстарды, бейне сабақтарды жазу және вебинарлар өткізу үшін заманауи интерактивті бейне студия құру.

 Күтілетін нәтижелер:

  1. Конкурстың бағыттарына жауап беретін дайын техникалық бұйым (жұмыс прототипі) немесе одан әрі іске асыру мақсатымен толыққанды қызмет немесе өнеркәсіптік үлгі;
  2. ҒЖБССҚК базасына кіретін журналдарда 1 ғылыми мақаланы, сондай-ақ РҒДИ базасына кіретін халықаралық журналда немесе конференцияда кемінде 1 мақаланы жариялау;
  3. Қорғау құжатын алу.

 Жобаның жетекшісі:

Ахметов Жалгас Ундрусулы, жаратылыстану жоғары мектебінің IT орталығының директоры, педагогика ғылымдарының магистрі, оқытушы-дәріскер. ҒЖБССҚК, РҒДИ базаларында, халықаралық конференцияларда 15-тен астам ғылыми жұмыстар жарияланды, сондай-ақ 4 оқу құралы шығарылды. ORCID 0000-0001-9261-703X. профильге сілтеме https://orcid.org/0000-0001-9261-703X

 Зерттеу тобының мүшелері:

Кулынтаева Асель Ержановна, жаратылыстану жоғары мектебінің IT орталығының бағдарламашысы, техника бакалавры.

Кабдуалиев Дастан Кайратович, 1 курс докторанты, педагогика ғылымдарының магистрі.

Абдулаева Әйгерім Бекмұханбетқызы, физика – математика бағыты бойынша БББ оқытушы-лекторы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі.

Шендель Анастасия Владимировна, физика – математика бағыты бойынша БББ оқытушы-ассистенті, педагогика ғылымдарының магистрі.

 Ғылыми тағылымдамалар және біліктілікті арттыру

  1. 2014 ж. Ахметов Ж. У. Беларусь мемлекеттік университеті, 2 апталық тағылымдама, Минск, Беларусь Республикасы.
  2. 2018 ж. Ахметов Ж. У. орта, арнайы орта және жоғары білім беру орталығында бір айлық тағылымдама, Ташкент, Өзбекстан Республикасы.
  3. 2014 ж. Кабдуалиев Д. К. Чех аграрлық университетінде үш айлық оқу, Прага, Чехия.
  4. 2017 ж. Абдулаева Ә. Б. Professional Development course in Education Португалия, г.Порто, 26.10.2017-05.11-2017 ISEP – Instituto superior de Engenharia do Porto 240 Certificate
  5. 2015 ж. Абдулаева Ә. Б. The internship in applied physics Литва. Каунас. 25.05.2015-03.06.2015 At the faculty of mathematics and natural sciences, Kaunas university of technology 36 Certificate
  6. 2021 ж. Шендель А. В. «Use of quantitative methods of information processing in professional and scientific activities of teacher», 72  hours г. Даугавпилс, Латвия №2021/11-618
  7. 2021 ж. Шендель А. В. «A modern approach to the organization of scientific activities in the natural direction»,  72 hours Imolemented by Zhetysu university named after I. Zhansugurov , Prof. Dr. Emin Atasoy. Bursa Uladag University 2021, №042

 2015 жылдан 2021 жылға дейінгі кезеңде жобаны орындаушылардың жарияланымдары мен патенттерінің тізімі

  1. Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Усиление профессиональной направленности курса «Теории вероятностей и математической статистики» с помощью задач связанных с парадоксами, Наука и жизнь Казахстана, № 2 2018 Международный научный журнал, 67-69 с.
  2. Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Проблема профессиональной направленности обучения математике в вузах, Материалы 4 – ой Международной научно-практической конференции «Перспективы развития науки и образования в обновленном обществе», Академия экономики и права имени О. А. Жолдасбекова, 29.11.18 г., 72-75 с.
  3. Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Специфика заданий по теории вероятностей и математической статистике для нематематических специальностей, Наука и жизнь Казахстана, № 1 2019  Международный научный журнал (спецвыпуск), 163-164 с.
  4. Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Решение нестандартных задач по  теории вероятностей и математической статистике для повышения профессионального уровня студентов, Материалы 5 – ой Международной научно-практической конференции «Молодежь и глобальные проблемы современности», Академия экономики и права имени О. А. Жолдасбекова, 12.04.19 г. 3-6 с.
  5. Ж.У. Ахметов, С.М. Сеитова Система упражнений как один из путей повышения эффективности обучения теории вероятностей и математической статистики, Материалы Международной научно-практической конференции «Приоритеты современной науки: от теории к практике», ЖГУ имени И. Жансугурова, 27-28.10.2017 г, 176-179 с.
  6. Еренғайыпов С.Т., Мырзағали М., Эффективность применения информационных технологий на уроках математики, ІІІ Международная научно-практическая конференция новые научные исследования г.Пенза, РФ 2021
  7. Еренғайыпов С.Т., Ахметов Ж.У., Сериков Б.Б., Кабдуалиев Д.К., The disadvantages of the traditional approach teaching informatics in schools, POLISH JOURNAL OF SCIENCE №41 (2021)
  8. Еренғайыпов С.Т., Ахметов Ж.У., Сериков Б.Б., Кабдуалиев Д.К., Drawbacks of the established methods of teaching informatics in modern schools, The scientific heritage, VOL 3, No 70 (70) (2021)
  9. «Использование информационно- коммуникационных технологий в процессе обучения физике», «Научные разработки: евразийский регион», ISBN сборника 978-5-905695-92-6 Россия, г. Москва, 2019 январь
  10. «Особенности внедрения средств информационно-коммуникационных технологий в обучении физике», Научный журнал «Scientific discussion» выпуск №28, ISSN 3041-4245 Чехия, г.Прага, 2019 март
  11. «Психолого-педагогические основы информатизации обучения физического образования», ХIV Международной научной конференции «Наука и образование — 2019» ISBN 978-9965-31-997-6 Казахстан , г.Астана, 2019 апрель
  12. Шендель А.В., Спанова Г.А., 2020, «Методика преподавания физики с использованием современных технологий», «Наука и жизнь Казахстана»,  №11, 2020, 248-251, https://www.naukaizhizn.kz/index.php/journal/issue/view/104
  13. «Методика преподавания физики с использованием современных технологий», «Наука и жизнь», Казахстан, 2021, №11
  14. «Организация лабораторного практикума при изучении физики в школе», VI Международная научно-практическая конференция, «Наука, образование, инновации: актуальные вопросы и современные аспекты» Elibrary.ru №1096-04/2016K,Россия, 2021
  15. — Ақжолова Ә.Ә., Молдабекова М.С., Абдулаева Ә.Б. Кәсіби пәндер практикалық сабақтарында студенттердің зерттеу құзіреттіліктерін қалыптастыру. Вестник КазНПУ (серия физическая), №1 (57), 2017г., 68-72 стр.
  16. — Akzholova , A., V. И Abdulayeva, A. 2020. ФОРМИРОВАНИЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ИЗУЧЕНИЯ ВЯЗКОСТИ ЖИДКОСТИ . «Физико-математические науки». 72, 4 (дек. 2020), 85–91. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.13.
  17. — Жанатбекова Н.Ж., Майлыбаева Г.С., Абдулаева А.Б., . 2022. ПРОБЛЕМЫ ПРИМЕНЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБРАЗОВАНИИ: Мақала ҚР Бiлiм және ғылым министрлігінің гранттық қаржыландыруы бойынша AP08856314 «Оқушыларды қашықтықтан оқытуға педагогтердің дайындығын қалыптастыру» тақырыбында орындалатын ғылыми жоба аясында дайындалған. Вестник КазНПУ имени Абая, серия «Педагогические науки». 73, 1 (мар. 2022), 196–204. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.20.
  18. — Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж., . 2021. ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ОБУЧАЮЩИХСЯ НА УРОКАХ ФИЗИКИ. Вестник КазНПУ имени Абая, серия «Педагогические науки». 72, 4 (дек. 2021), 222–233. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-5496.26.
  19. — Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету – бәсекеге қабілетті болашақ кепілі. Сообщения Национальной академии наук Республики Казахстан, №3 (313), 2017г., 140-144 стр.
  20. — Білім беру процессінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың маңызы. Наука и жизнь Казахстана, №10, 2019, 33-39 стр.
  21. — Formation of scientific worldview of students in laboratory work. Наука и жизнь Казахстана, №10, 2019, 72-77 стр.
  22. — Computer science teaching technologies for students with limited opportunities. Наука и жизнь Казахстана, №10, 2019, 162-167 стр.
  23. — Поляризация құбылысын тәжірибе жүзінде зерттеу әдістемесі. Наука и жизнь Казахстана, №10, 2019, 222-228 стр.
  24. — Фотоэлементтің сипаттамаларын зерттеу барысында ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Наука и жизнь Казахстана, №10, 2019, 228-234 стр.
  25. Список публикаций в рецензируемых научных изданиях, входящих в базу Scopus за последние 5 лет
  26. Abdulayeva A. Using Smartphones in Home Education to Perform Physics Lab //2021 IEEE International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST). – IEEE, 2021. – С. 1-4. DOI 10.1109/SIST50301.2021.946596