TIR (Training in Robotics) -робототехниканы оқытуға арналған мобильді қосымша

Жобаның атауы: «TIR (Training in Robotics) -робототехниканы оқытуға арналған мобильді қосымша» (жобаның ұзақтығы 12 ай., 01.01.- 31.12.-2023 ж.)

Мақсаты: online және offline форматтарында гаджеттерді пайдалану арқылы білім беру робототехникасы, Схематехника және бағдарламалау бойынша педагогтарды, студенттер мен оқушыларды, сондай-ақ басқа да тұтынушыларды базалық және деңгейлік білімге үйрету;

– еңбек нарығында олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін білім беру робототехникасы бойынша тұтынушылардың базалық және деңгейлік білімдерін жетілдіру;

– Экономикалық даму факторы ретінде Технологиялық білім беруді арттыруға ықпал ету.

Ағымдағы қажеттіліктерге сүйене отырып міндеттер мыналардан тұрады:

– мазмұнды түзету үшін тұтынушылардың құзыреттерін анықтау;

– қолайлы тұжырымдамалар негізінде білімнің сипаттамасы;

– кері байланыс қойындысының мазмұнын талдау негізінде мобильді қосымшаны одан әрі жетілдіру, мұнда тұтынушылар пікірсайыс жасай алады, Пікірлер, тілектер және т. б.

 Жобаның өзектілігі қазіргі уақытта робототехника мұғалімдерін мақсатты даярлау мен қайта даярлаудың жоқтығына байланысты. Педагогика ғылымында оқытудың нақты әдістемесі әзірленбеген және негізінен қосымша білім беру жүйесінде стихиялық интуитивті процесс жүреді. Білім беру робототехникасы бейресми білім беру контекстінде және оқыту ресурстарының жетіспеушілігі әлемдік тәртіптің өзекті мәселесі болып табылады, бұған Web of Science, Scopus, MDPI және т. б. базасының ғылыми және қолданбалы көздеріне шолу дәлел бола алады.

Жаңашылдық: қазіргі уақытта инновация АКТ арқылы, тиімді компьютерлік-бағдарланған әдістемелік оқыту жүйелерін құру арқылы белсенді түрде жүзеге асырылуда. Бұл жоба білім беруді қарқындатуға ықпал ететін жаңа буынның цифрлық білім беру ресурсы жүйесіндегі заманауи құрал болып табылады. Робототехниканы оқыту бойынша» TIR » қосымшадан, робототехника және Схематехника бойынша электрондық әдістемелік әдебиеттерден; жобалау және бағдарламалау бойынша бейнематериалдардан және басқа да ұсынылған подкасттардан, қолданба архитектурасы мен мазмұнына көзқарас жаңа және ерекше болып табылады.

Күтілетін нәтижелер:

физика, информатика және т. б. сияқты пәндерді оқыту құралы ретінде робототехниканы қолдану әдістемесінің кейбір аспектілерін әзірлеу.;

– робототехниканы пәнаралық пән ретінде пайдаланудың жеке модульдерін әзірлеу;

– физика және информатика сабақтарында білім беру робототехникасы мен TIR қолданудың ұсынылған әдістемесінің нәтижелілігін растау үшін эксперименттік жұмыс жүргізу және т.б.;

– қызмет нәтижелерін жариялау;

– TIR қолдану арқылы оқытушылардың біліктілігін арттыру;

– web Site-TIR құру;

– дербес робототехникалық білім беру.

Нәтижесінде елдің экономикалық артықшылықтарын қалыптастыру үшін мемлекеттің басым тұжырымдамасы болып табылатын тұтастай алғанда технологиялық білім беруді жетілдіру; өндірісті білікті кадрлармен толықтыруда қолдан келгенше көмек көрсету болады.

Меңгерілген дағдылар цифрлық сауаттылық деңгейін және оқыту процесін арттырады; жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде тиімділікті арттырады; геймификация элементтерін енгізу материалды меңгеруді оңтайландырады және білім алушылардың ынтасын арттырады.

Жобаның ғылыми жетекшісі:

Ауелбек Мурат Ауелбекұлы – І. Жансүгіров атындағы Жетісу университетініңl докторанты, педагогика ғылымдарының магистрі «Физика», Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ техника және технология бакалавры.

Мақала жарияланымы 10-нан астам бар, оның ішінде 1 – Web of Science және Scopus Q1 деректер базасында, КОКСОН -4, отандық және халықаралық конференциялар – 5, кітаптар – 1, авторлық құқық-1. ORCID 0000-0002-7329-6901

Зерттеу тобының мүшелері:

Иманбетова Ақпейіл Мұратқызы – «6В01502 Математика- информатика» 3 курс  бакалавр студенті.

ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына орай ұйымдастырылған «Тәуелсіз ел тірегі» атты онлайн жыр байқауының III орын иегері. Astana Hub қолдауымен Start Up Orda иновациялық идеялар мен жобалар байқауының  2 орын иегері. Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің қолдауымен «Қазақстан үшін 100 идея» инновациялық белсенділікті дамыту Республикалық жобасының «Білім беру» номинациясының 1 орын иегері «Zhetysu – Startup 2022» иновациялық идеялар мен жобалар байқауының 3 орын иегері.

Жайлаубаева Арайлым Нұрланқызы – «6В01502 Математика- информатика» 3 курс  бакалавр студенті. Astana Hub қолдауымен Start Up Orda иновациялық идеялар мен жобалар байқауының  2 орын иегері. Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің қолдауымен «Қазақстан үшін 100 идея» инновациялық белсенділікті дамыту Республикалық жобасының «Білім беру» номинациясының 1 орын иегері

Ғылыми тағылымдамалар және біліктілікті арттыру

«Образовательная робототехника с детьми дошкольного возраста», Образовательная онлайн платформа SKLAD Online. Минск, Белоруссия, Россия. 15.02.2021  – 16.03.2021 

Инновациялық жобаларға қатысу:

ZHETYSU-STARTUP 2021 г.
Жоба тақырыптары:

1) Болашақ физика мұғалімдерін мектепте робототехниканы оқытуға дайындау.

2) Smart қалпақ / жаға

3) Робототехника арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды патриоттыққа тәрбиелеу.

«TIR (Training in Robotics) -робототехниканы оқытуға арналған мобильді қосымша»:

  • ZHETYSU-STARTUP 2022 г. 3 орын
  • Astana Hub қолдауымен Start Up Orda – 2 орын
  • Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің қолдауымен «Қазақстан үшін 100 идея» инновациялық белсенділікті дамыту Республикалық жобасының «Білім беру» номинациясы – 1 орын.

 2018 жылдан 2023 жылға дейінгі кезеңдегі жоба орындаушыларының жарияланымдары мен патенттерінің тізімі

  1. «Робототехниканы орта білім беру оқу орындарына енгізу туралы», «XXI Ғасыр, Ғылым мен Инновация» атты жас ғылымдар мен білімгерлердің республикалық ғылыми – тәжірибелік конферециясының материалдары, 2018 ж. Талдықорған қ.
  2. «Робототехниканы қолдану жолдары», «XXI Ғасыр, Ғылым мен Инновация» атты жас ғылымдар мен білімгерлердің республикалық ғылыми – тәжірибелік конферециясының материалдары, 4-5 сәуір 2019 ж. Талдықорған қ.
  3. «Робототехниканы қолдану негіздері», «Жастар – Білім, Ғылым, Қоғамның қозғаушы күші», халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференция материалдары, 25 – 26 қазан, 2019 ж. Талдықорған қ.
  4. «О применении элементов образовательной робототехники в школе», Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы, «Білім беру мен педагогиканың қазіргі жағдайы мен даму болашағы», сәуір 2020 ж.
  5. «Применение образовательной робототехники в педагогическом процессе», Вестник КазНПУ им. Абая, Серия «Педагогические науки», №2(70), 2021 г.
  6. «Педагогические аспекты преподавания робототехники на основе онлайн симуляторов», Вестник КазНПУ им. Абая, Серия «Педагогические науки», 2(74), 2022 г.
  7. «Акт мәнмәтінінде білім беру робототехникасы, физика және информатика коллаборациясының педагогикалық мүмкіндіктері», Вестник КазНПУ им. Абая, Серия «Педагогические науки», №3(75), 2022 г.
  8. «Analysis of Studies in the Literature on Educational Robotics», https://www.tused.org/index.php/tused/issue/view/71, 2022.
  9. «ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА БІЛІМ БЕРУ РОБОТОТЕХНИКАСЫН ҚОЛДАНУ», МАТЕРИАЛЫ международной научно-практической конференции «ПОКОЛЕНИЕ БУДУЩЕГО: ОПЫТ И ПЕРСПЕКТИВЫ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ», посвященной 50-летию университета, Талдықорған, 2022.
  10. «ПРИМЕНЕНИЕ ОНЛАЙН- СИМУЛЯТОРОВ В ИЗУЧЕНИИ И ПРЕПОДАВАНИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ РОБОТОТЕХНИКИ», Халықаралық конференция, Литва No. 120 (2022): 1st ISPC «Recent Advances in Global Science» (August 16-18, 2022; Vilnius, Lithuania)., С. 56-62 https://archive.interconf.center/index.php/conference-proceeding/article/view/1104
  11. Инновационные технологии в высшей школе: Учебное пособие. А.К. Алимов, Б.А. Ауелбекова, М.А. Ауелбек – Талдыкорган: Жетысуский университет имени И.Жансугурова, 2022 – 133 стр.
  12. Свидетельство о внесении сведений в государственный реестр прав на объекты, охраняемые авторским правом, №22776 от «31» декабря 2021 года