Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасы
Бүгінгі күні тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасында 24 оқытушы жұмыс істейді, оның ішінде 5 тарих ғылымдарының кандидаты: Е.О.Буланов, Н.Қ. Байғабатова, К.Т. Сантаева, Г.Б. Тлеубекова, А.К. Катенов; 4 философия ғылымдарының кандидаты: А.К.Берикова, Л.С. Нурбосынова, С.К.Рахипова, Ф.К. Кабдрахманова; 1 саяси ғылымдарының кандидаты Н.Н. Ашкеева; 2 философия докторы (PhD) Б.Т.Калиева, М.Е. Абдрахим; магистрлар Г.М. Искакова, Д.Ғ. Қаратаева, А.Қ. Абдилданова, Д.А. Абиров, Ж.У. Калелова, Г.А. Мирзакулова, Е.А. Немелбаев, Н.Б. Касымова, О.Г. Турсынбаев, оқытушы-ассистент К.К. Замзина және лаборант П.М. Мұсабек. Кафедра меңгерушісі — Калиева Бекзат Тынысбековна. Кафедраның ғылыми әлеуеті 60% құрайды. Оқытушылар құрамы штат кестесіне толық сәйкес келеді.
2024 жылы кафедраның 6В01601 – «Тарих» және 7М01601 – «Тарих» білім беру бағдарламалары бойынша мамандандырылған аккредиттеуден сәтті өтті.
2021 жылы АРТА рейтингісінде 6В01601-Тарих білім беру бағдарламасы 2-орын алды.
Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының 6В01601 – «Тарих», 6В01602 – «Тарих және қоғамтану (IP)», 7М01601 – «Тарих» (магистратура) мамандықтары бойынша мақсаты – тарихи салада терең білімге ие, инновациялық ғылыми-білім беру орта туралы түсінігі бар, жоғары жеке және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген, бәсекеге қабілетті және жоғары білікті білім бакалаврларын және магистрларын даярлау.
Материалдық-техникалық қамтамасыз ету
Білімгерлер мен магистранттарға арналған сабақтар арнайы жабдықталған №131 кабинеті, сондай-ақ лингафондық лабораториялар мен компьютерлік сыныптарда өткізіледі. Білімгерлер мен магистранттарға «Ілиястану» ғылыми-практикалық орталығы мен Ғ.Орманов атындағы кітапхана базасында материал жинауға, талдау жасауға, университеттің зерттеушілерімен тәжірибе алмасуға, библиографиялық ақпаратты пайдалануға мүмкіндік беріледі.
Тарих кафедрасы - Жетісу университетінің қалыптасуының бастауында тұрған алғашқы кафедралардың бірі. 1973 жылы 31 наурызда Талдықорған педагогикалық институтында марксизм-ленинизм кафедрасы ашылды, оның алғашқы меңгерушісі филология ғылымдарының кандидаты Р.А.Солодилова болды.
1977 жылы 24 тамызда кафедра екіге бөлінді: философия және саяси экономика кафедарсы мен КОКП және ғылыми коммунизм кафедрасы. Тарих мамандары екінші кафедраға енді. Дәрістерді білімгерлерге тәжірибелі оқытушылар мен журналистер оқыды.
1991 жылы 18 наурызда КОКП және ғылыми коммунизм кафедрасы «Саяси тарих және социализм теориясы» кафедрасы болып өзгертілді. Кафедра меңгерушісі тарих ғылымдарының кандидаты А.М. Садыков болды.
Тарих кафедрасында осы уақытта оқытушылар А.М. Садықов, Ө.Ә. Теңізбаев, С.Ө. Ордалиева, Р.Қ. Адилбекова секілді білікті мамандар жұмыс атқарды. 1993-1998 жылдар аралығында тарих кафедрасын тарих ғылымдарының кандидаты З.С. Сламбеков басқарды.
1999-2005 жылдары тарих ғылымдарының докторы, профессор О.Х. Мухатова кафедра меңгерушісі болды.
2006-2007 жылдары кафедраны тарих ғылымдарының кандидаты, доцент А.К. Катенов, 2007-2009 жылдары тарих ғылымдарының кандидаты Н.Қ. Байғабатова басқарды. 2009 жылдың 1 қыркүйегінен бастап кафедраны тарих ғылымдарының кандидаты Е.О. Буланов басқарып келеді.
2021 жылдың 1 қыркүйегінен бастап кафедра атауы әлеуметтік-гуманитарлық бағыт бойынша білім беру бағдарламалары деп өзгертіліп А. Абдилданова жетекшілік етіп келеді.
2024 жылдың 1 қыркүйектен бастап Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының меңгерушісі Г.Ишкалова болып тағайындалды.
2025 жылдың 1 қыркүйектен бастап Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының меңгерушісі Б.Т. Калиева болып тағайындалды.
Кафедра оқудың барлық кезеңінде үздіксіз кәсіптік тәжірибені қамтиды және интеграция, білім беру ұйымдарымен тәжірибе мазмұнын бірлесіп әзірлеу, талқылау және бағалау бойынша тығыз өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді. Кәсіптік практика 6В01601 – Тарих мамандығының білім беру бағдарламасының міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Ол оқу, психологиялық-педагогикалық және өндірістік (педагогикалық) болып бөлінеді. Практикадан өту студенттерге практикалық есептерді шешу және оқу-өндірістік процестің үздіксіздігін қамтамасыз ету қабілетін алу үшін қажет. Тәжірибенің әрбір түрі студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. 6В01601 – Тарих кәсіптік тәжірибенің барлық түрлерінің жалпы көлемі 25 кредит.
Студенттер келесі тәжірибе түрлерінен өтеді:
- Оқу іс-тәжірибесі (археологиялық 2 кредит);
- Оқу тәжірибесі (мұражай және мұрағат 2 кредит);
- Психологиялық-педагогикалық (6 кредит);
- Өндірістік (педагогикалық 10 кредит);
- Дипломалды немесе өндірістік (5 кредит).
Іс-тәжірибе мамандықтың оқу жоспарына сәйкес жүзеге асырылады, тәжірибенің мерзімі оқу үрдісінің кестесіне сәйкес белгіленеді. Студенттердің есеп беруінің мақсаттары мен міндеттері, мазмұны мен нысандары практиканың әрбір түрі үшін белгіленген тәртіппен практика бағдарламасымен анықталады. Тәжірибелік бағдарламалар бар. Тағылымдамалар І.Жансүгіров атындағы ЖУ-нің қажетті кадрлық әлеуеті бар аталған ұйымдармен жасалған келісімшарттарға сәйкес құзыреттілікке бағытталған оқу жоспарында белгіленген тәртіпте жүзеге асырылады.
Педагогикалық тәжірибе білім беру бағдарламасының міндетті құрамдас бөлігі болып табылады 6В01602 – Тарих және қоғамтану (IP). Бұл бағдарлама оқу процесі барысында үздіксіз кәсіби тәжірибені қамтиды және білім беру ұйымдарымен тығыз байланыста жұмыс жасауды қамтамасыз етеді, бірлескен әзірлеу, талқылау және тәжірибе мазмұнын бағалау үшін. Тәжірибе оқу, психологиялық-педагогикалық және өндірістік (педагогикалық) деп бөлінеді. Тәжірибе өту студенттерге практикалық мәселелерді шешу дағдыларын игеруге, оқу мен өндіріс процесінің үздіксіздігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Әрбір тәжірибе түрі студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. 6В01602 – Тарих және қоғамтану (IP) бағдарламасы бойынша барлық кәсіби тәжірибелердің жалпы көлемі 29 кредитті құрайды. Студенттер келесі тәжірибелерді өтеді:
- Психологиялық-педагогикалық бағалау (педагогикалық тәжірибе 2 кредит)
- Мұғалім мамандығына кіріспе (педагогикалық тәжірибе 2 кредит).
- Педагогикалық тәсілдер (педагогикалық тәжірибе 6 кредит).
- Оқу тәжірибесі (археологиялық 2 кредит).
- Оқу тәжірибесі (музейлік-архивтік 2 кредит).
- Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар (педагогикалық тәжірибе 15 кредит).
Білім алушылардың кәсіптік практикасын өткізудің негізі ретінде жарғылық қызметі мамандарды даярлау бейініне және модульдік білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес келетін, кәсіптік практиканы басқару үшін білікті кадрлары және тиісті материалдық-техникалық базасы бар ұйымдар айқындалады. Осылайша, 2022 жылдан бастап оқу археологиялық практикасы ҚР БҒМ ҰҒА «Ә.Х. Марғұлан атындағы археология институтымен» бұрынғы Алматы облысы, қазіргі Жетісу облысы Алакөл ауданы Жайпақ елді мекеніндегі оқу алаңында өтеді. Музейлік-архивтік іс-тәжірибенің базасы ретінде М.Тынышбаев атындағы облыстық тарихи-өлкетану музейі болып табылады. Тәжірибе базаларымен жасалған келісімшарттар бар (Қосымша 13).
Талдықорған қаласы мен Жетісу облысының орта мектептері, гимназиялары, лицейлері педагогикалық тәжірибенің базасын құрайды. І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Жетісу облысының білім басқармасымен Консорциумға қол қойды, оған сәйкес облыстағы барлық оқу орындары тағылымдамадан өту үшін база бола алады. Тәжірибе нәтижелері бойынша сертификаттау «Правила организации и проведения профессиональной практики» (ВНД-ZU-09-08) сәйкес жүзеге асырылады. 2024-2025 оқу жылында ТҚқ-111 (IP), ИсО-111 (IP), ТҚ-211, ИсР-211, ТҚ-311, ТҚ-411 тобының студенттері Талдықорған қаласындағы мектептерде кәсіби тәжірибеден өтті. Биылғы оқу жылында «Жетісу облысы білім басқармасының Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі» ММ «М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын ортылығымен» КММ кафедраның филиалы болып табылады.
Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасы жұмыс беруші мекемелер және филиалмен тығыз шығармашылық байланыс жүргізеді. 2024 жылдың 20 желтоқсаны күні Талдықорған қаласы М.Жұмабаев атындағы № 19 орта-мектеп гимназиясы ұйымдастырған «Ұлт мұратын ұлықтаған ұлы тұлға — Мұхамеджан» атты әдеби-танымдық шарада Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының меңгерушісі, PhD Г.И.Ишкалова «М.Тынышпаевтың тарихи мұрасы» атты тақырыпта баяндама жасады (https://zhetysu.edu.kz/2024/12/30/).

Педагогикалық практика барысында білімгерлер тәрбие іс-шараларын өткізеді. Мысалы, 2025 жылдың 19-ақпан күні 6В01601- “Тарих”, 6В01602- “Тарих және қоғамтану” (IP) ББ Тқ 311 және ТҚқ 111 тобының білімгерлері Талдықорған қаласы М.Жұмабаев атындағы № 19 орта-мектеп гимназиясында педагогикалық практика барысында Ауғанстаннан әскерлердің шығарылуының 36 жылына арналған іс-шара өткізді. Аталған шара барысында ауған соғысы ардагерлеріне сый-құрмет көрсетіліп, 36 жыл бұрын майданнан оралмағандарды еске алды.

2024 жылдың 20 қараша күні І. Жансүгіров атындағы Жетісу Университеті, Гуманитарлық факультеті, Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының 6В01601 — ««Тарих» білім беру бағдарламасының білімгерлері арасында дәстүрлі пәндік олимпиада» өтті.

Білімгерлерді орта білім берудегі нормативтік құжаттар, бағдарламалар және жаңалықтармен таныстыру мақсатында көптеген оқыту семинарлары ұйымдастырылады. 2024 жылдың 28 қараша күні 6В01601-«Тарих» ББ 3-4 курс білімгерлері Жетісу облысы Білім басқармасының Әдістемелік орталығы ұйымдастырған «ЖОО түлектеріне арналған оқыту семинарына» қатысты. Семинарда облыстық Әдістемелік орталықтың әдіскері Ауезова Әсел Асқарқызы және А.Макаренко атындағы № 6 орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші Тұрлыбаева Жазира Нұрғалиқызы орта білім деңгейіне арналған нормативтік құжаттар, бағдарламалар, сабақ жоспарларын құру және мектептерге арналған «Bilim Class» цифрлық білім беру платформасымен таныстырды. Семинар аяқталған соң қатысушылар «білімімді толықтырдым», «шабыттандым» және «сенімді болдым» деп өз әсерлерін білдірді. (https://zhetysu.edu.kz/2024/11/29/)

Кәсіптік практиканың мазмұны білім беру бағдарламаларының оқу-жұмыс жоспарымен және практикалардың жұмыс бағдарламаларымен анықталады. Жұмыс оқу жоспарын жоғары оқу орнының деканы 3 жыл мерзімге бекітеді. Кәсіптік практика бағдарламасын білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес тиісті білім беру бағдарламаларының тәжірибе жетекшісі әзірлейді және оның мазмұнында білім беру бағдарламаларының бейінін, практика түрінің ерекшеліктерін, кәсіптік стандарттардың талаптарын және оқу тәжірибесінің ерекшеліктерін көрсетеді. білім беру бағдарламасы, ұйым қызметінің сипаты, технологиялық процесс және тәжірибе объектісі. Бағдарлама кезеңді түрде жаңартылып отырады және ғылым мен техниканың заманауи жетістіктері, тәжірибе негізінде қолданылатын инновациялық технологиялар орын алған. Бағдарламаны іске асыру және тәжірибе нәтижелерін талдау білім беру ұйымдарының өкілдерінің (мектеп) қатысуымен жүзеге асырылады. Өндірістік іс-тәжірибе кезінде студенттер-практиканттар, университеттің және мектептің жетекші-әдіскерлері практиканың әрбір кезеңін сақтай отырып, тәжірибе мазмұнын басшылыққа алады. Ұйымдастыру жұмысы кезеңінде практикалық базаның басшылығымен сұхбат жүргізіліп, танысады. Оқу жұмысы барысында студент-практикант тәжірибелі оқытушылардың сабақтарына, шеберлік сабақтарына, семинарлар және пәндік апталықтарға қатысады. Тәрбие жұмысының кезеңіне сәйкес оқушы сыныптың немесе мектептің тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес тәрбие сағатын өткізеді. Мысалы, ТҚ 411 студенттері Ержанқызы А. мен Қалымтай Д. «INNOVERSE TALDYKORGAN» мектебінде өндірістік тәжірибеден өту барысында Г. Дарменбекованың «Жанашыл ұстаз» атты әдістемелік шеберлік сыныбын тыңдады; «1-мамыр – Ынтымақтастық күні» және «Мамандықты дұрыс таңдау» тақырыптарында тәрбие сағаттарын өткізді (есеп).
Білім алушылардың оқу және өндірістік практикадан өту кезінде көрсеткен терең білімі мен кәсіби шеберлігі үшін білім беру бағдарламасы — Тарих мектеп, мұражай әкімшіліктерінен алғыс хат және грамоталар алды: Д. Кемелбеков (М. Ломоносов атындағы № 5 ОМ), А. Асетова (28 it мектеп-лицей), Б. Мамықбай (М. атындағы № 19 ОМ). М. Ломоносов атындағы №5 ОМ), Жапар Д. (М. Жұмабаев атындағы № 19 ОМ), ТК 211 тобының студенттері (Жетісу облысы М. Тынышпаев атындағы тарихи-краведтік мұражай).


Оқу процесі оқытудың кредиттік технологиясына сәйкес ұйымдастырылған. Мамандықтың оқу-әдістемелік кешені 100% құрылды.
PhD оқытушы-лектор Ишкалова Г. И. сабақтарындаPadlet, kahoot, Goole Forms платформасын белсенді қолданады: т. ғ. к. Сантаева к. т. — проблемалық-ситуациялық модельдеу, диалогтік оқыту, АКТ, сыни ойлау технологиясы, оқытушы — лектор Нұрланова г. Н. — сыни ойлау технологиялары, оқытушы — лектор Калиева Б. Т. – Learning APP, world wall, quiz, kahoot, necerpod.


Кафедрада оқытылатын пәндердің сапасын арттыру оларды әдістемелік қамтамасыз етумен байланысты. Оқытуда инновациялық технологияларды қолдану студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін дамытумен байланысты.
Студенттер білім беру бағдарламасының барлық пәндері бойынша қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде құрылған ОӘК-мен және қажетті оқу материалдарымен қамтамасыз етілген. Барлық оқу материалдары, практикалық сабақтарға арналған әдістемелік нұсқаулар, электронды дәрістер курстары, электрондық оқулықтар, тестілік тапсырмалар университеттің Интранет жүйесінде қол жетімді, оны студенттер еркін пайдалана алады.
Студенттердің оқу-әдістемелік қызметін дамыту, білімді кеңейту, практикалық тәжірибені байыту және жаңа академиялық жетістіктерге шабыттандыру мақсатында көшбасшылық дәрістері жүйелі түрде өткізіледі. 2025 жылдың 14 ақпанында І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінде Гуманитарлық факультет Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының ұйымдастыруымен әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті Археология, этнология және музеология кафедрасының меңгерушісі, PhD Ринат Серікұлы Жуматаев Қазақстан археологиясының өзекті мәселелері бойынша көшбасшылық дәріс өткізді. Дәріс барысында студенттер «Шілікті-Тарбағатай» және «Жетісу» археологиялық экспедициясының зерттеулерімен танысты. Зерттеу нәтижелері студенттердің үлкен қызығушылығын тудырды. Дәріс соңында олар сұрақтар қойып, археолог маманмен пікір алмасты.

2025 жылдың 27 ақпанында «STEM, CLIL технологиялары және жасанды интеллект арқылы оқу үдерісін модельдеу» атты тақырыпта университет көлемінде шебер сынып жүргізілді. Оқытушы-дәріскер, филос.ғ.к. С.К. Рахипова «Білім, ғылым, техника және технологиялар» атты тақырыпта жасанды интеллект арқылы оқу үрдісін модельдеуді көрсетті. PhD Б.Т.Калиева «Тарих пәнін оқытуда STEM технологиясын қолдану» атты тақырыпта STEM технологиясы арқылы оқу үрдісін модельдеу.

Тезистердің тақырыптары және олардың мазмұны білім беру бағдарламасында жүргізілген ғылыми зерттеулердің бағыттарына сәйкес келеді. Дипломдық жұмыстарда тарихты оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері қарастырылған, сонымен қатар кейбір еңбектер Қазақстан тарихын зерттеудегі қазіргі ғылыми тәсілдердің шешімдерін зерттеуге арналған. 6В01601 — «Тарих» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты — тарихи салада білімі бар, инновациялық ғылыми және білім беру ортасы туралы идеясы бар, жоғары жеке және кәсіби құзыретті, жоғары білікті және бәсекеге қабілетті бакалавр мамандарын даярлау.
Дипломдық жұмыс жетекшілері — ғылым кандидаттары және кафедраның тәжірибелі оқытушы-дәріскерлері. Білім беру саласының тәжірибелі мамандары дипломдық жұмыстарға пікір жазады.
«Білім берудің кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі №152 бұйрығына және 2018 жылғы 12 қазандағы №563 түзетулерге сәйкес топтарда эдвайзерлер бекітілді. Топ эдвайзерлері студенттерге жеке оқу жоспарларын құра отырып, элективті пәндерді таңдау бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізеді, сонымен қатар білім беру бағдарламасы бойынша бағыттаушы функцияны атқарады.
Болашақ маманның өз мүмкіндіктері мен шығармашылық қабілеттері туралы объективті көзқарасын қалыптастыру, кәсіби бейімделу процесінде көмектесетін білімдерін университетте, атап айтқанда, өндірістік практика кезінде қалыптастыру қажет. Бұл кезеңде жастарға оқу және оқудан тыс іс-шараларда өзін көрсету мүмкіндігі беріледі. Университет студенттердің жеке дамуына жағдай жасайды – студенттің өзін-өзі анықтауы мен әлеуметтік бейімделуі социокультурлық, рухани-адамгершілік құндылықтар мен қоғамда қабылданған ережелер мен тәртіптер негізінде, адам, отбасы, қоғам мен мемлекеттің мүддесінде, абстрактілі, жүйелі және эксперименталды ойлауды қалыптастыруға бағытталған.
Жастардың жеке дамуында университеттің жастар саясаты студенттің тұлғасын қалыптастыру үдерісінде жоғары оқу орнының белсенді қатысуын көздейді және университет әкімшілігінің, оның бөлімшелерінің, түрлі қоғамдық бірлестіктердің әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени-сауықтыру және рухани дамуға бағытталған іс-әрекеттерін қамтиды. Университеттегі жастар саясатының басты мақсаты – жастардың интеллектуалдық, рухани және физикалық дамуына, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға және қоғамдық белсенділігін ынталандыруға жағдай жасау. Университетте жастар саясаты аясында жастар орталығы жұмыс істейді, оның мақсаты – студенттерде азаматтық ұстаным, Қазақстан патриотизмі, еңбекке және қазіргі қоғамда өмір сүруге қабілеттілік қалыптастыру, студенттік идеялар мен жобаларды жүзеге асыруға ықпал ету, университет студент жастарының мәдени, шығармашылық, ұйымдастырушылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға жағдай жасау.
Психологиялық мәселелерді шешу үшін Жастар орталығында психолог жұмыс істейді, ол әлеуметтік педагогтың міндеттерін орындайды, студенттердің құқықтарының сақталуын үнемі қадағалап отырады, студенттің әлеуметтік қолдау саласындағы қажеттіліктерін анықтайды, бейімделу және оқытуға көмек көрсету бағыттарын анықтайды. әлеуметтену. Студенттерге психологиялық қолдау көрсету клубы тұрақты негізде жұмыс істейді. Университет резидент емес студенттерге жатақханада тұру мүмкіндігін береді, SmartZhetysu жүйесінде on-line форматында өтініштер қабылданады және жатақханадан орын беріледі.
Университетке жаңадан келген бірінші курс студенттері университет құрылымымен және эдвайзерлермен танысқанда «Бейімделу апталығы» ұйымдастырылады. Деканмен және оқу бағдарламасының жетекшісімен кездесулер ұйымдастырылады. Оқыту жағдайына бейімделу мақсатында ғылыми жетекші оқытушы-дәріскер Д.А.Абиров тағайындалды. Студенттің жеке кабинетінде бірінші курс студенттері үшін арнайы әзірленген «Нұсқаулық» бар, онда оқытудың кредиттік технологиясының негізгі ережелері, оқу процесін ұйымдастыру ережелері мен тәртібі, студенттердің құқықтары мен міндеттері, және кеңесші қызметі; университет құрылымын және университеттің негізгі қызметтері мен бөлімдерін сипаттайды (https://student.zhetysu.edu.kz:8059/login).
Университетте тәрбие жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізіледі: азаматтық-патриоттық және құқықтық тәрбие; кәсіптік білім; конфессияаралық және ұлтаралық келісім; дене шынықтыру және салауатты өмір салтын қалыптастыру; экологиялық білім; мәдени-эстетикалық тәрбие беру. Жалпы тәрбие жұмысы топтардың кураторлық жоспарларына сәйкес жүргізіледі. Студенттерді отансүйгіштікке, азаматтыққа тәрбиелеу мақсатында кафедрада «Конституция күні», «Білім күні», «Қазақстан Республикасының егемендігі күні», «Тәуелсіздік күні!», Наурыз мейрамы, «Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Қазақстан халқының бірлігі күні», «Ер – Елінің» Қорғандары».
Тәрбие жұмысы – болашақ мамандардың тұлғалық мәдениетін қалыптастыру және дамыту міндеттерін жүзеге асыруға бағытталған жоғары оқу орнының оқу процесінің органикалық бөлігі. Университетте тәрбие жұмысы ішкі құжаттарға сәйкес жүзеге асырылады: Университеттің тәрбие жұмысының тұжырымдамасы; «Тәрбие жұмысын ұйымдастыру туралы» ережелер; «Студенттік әкімшілік туралы»; «Академиялық топтың кураторы туралы»; «Саналы ұрпақ» еріктілер клубының жұмысы туралы» т.б.
2024 жылдың 09 қыркүйегінде 11:25-те І. Жансүгіров атындағы Жетісу Университеті, тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының «Тарих» мамандығының 3-курс білімгерлері мен топ кураторы Б.Т. Калиева Мемлекет басшысының Қазақстан Республикасы халқына жолдауына «Әділетті Қазақстан: құқық тәртібі, экономикалық өрлеу, қоғамдық оптимизм» байланысты «ашық кураторлық» сағат өткізілді.

Студенттерге әлеуметтік қолдауды Жастар ісі жөніндегі комитет, студенттер әкімшілігі, Қазақстан студенттерінің альянсы, «Саналы ұрпақ» волонтерлар клубы, жастардың мәдени-демалыс орталығы және т.б. жүзеге асырады. Олар студенттермен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. студенттерді шығармашылық және тұлғалық дамыту және әлеуметтік және тұрмыстық мәселелерді шешу, қосымша табыс қамтамасыз ету және т.б.
Университетте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру жұмысы «Саналы Ұрпақ» жобалық офисі арқылы жүргізіледі (ВНД-ZU-33-04), оның міндеттеріне мыналар кіреді:
- университетте сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты ұйымдастыру, білім беру процесінің ашықтығын қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайлар жасау;
- студенттерге адалдық пен жақсы мінез-құлықты сіңіруге бағытталған университеттік орта қалыптастыру;
- студенттердің болашақ кәсіби қызметіне құқықтық дайындығын қамтамасыз ету мақсатында олардың сәтті бейімделуін қамтамасыз ету;
- сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасау және студенттер қоғамында сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті қалыптастыру мақсатында кездесулер, әңгімелер, дөңгелек үстелдер, дебаттар, байқаулар және басқа іс-шаралар ұйымдастыру.
Жоғарыда аталған міндеттер аясында жобалық офис жоспар бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар өткізеді. Кураторлық топтарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы тақырыптар бойынша тұрақты түрде сағаттар өткізіледі. Іс-шаралардың мақсаты – студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, жастарға қызықты әрі қазіргі заманғы сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру форматы арқылы (https://zhetysu.edu.kz/2024/12/06/), (https://zhetysu.edu.kz/2024/09/19/09-).

Жастар орталығы, ғылыми-білім беру орталығы және «Саналы ұрпақ» жобалық офисі жастар саясаты жөніндегі проректор — Басқарма мүшесінің қадағалауында.
Студенттердің тұлғалық дамуы үшін ВШГН-де 8 клуб жұмыс істейді: «Әдеби танымдық», «Атамұра», «Ділмар», «Парасат алаңы», «Спорт клуб ВШГН», «Асылым», «Sheik it up» және «Шын жүректен». ОП-История студенттері «Парасат алаңы» клубының мүшелері болып табылады (Асылбекұлы Абзал — ТҚ 311, Абухан Қ. — ТҚ 111), «Спорт клуб ВШГН» клубының мүшелері (Абжаппар Д. — ТҚ 311, Сұлтан М. — ТҚ 211, Ерікұлы Б. — ТҚ 111) және «Шын жүректен» клубының мүшелері (Ахан А. — ТҚ 111).
- b) ОП бағдарламасын меңгеру барысында студенттердің әртүрлі қызығушылықтары дамып, оларда көшбасшылық және коммуникативті қабілеттер қалыптасады.
Студенттердің шығармашылық қызметі ғылыми, практикалық және көркем шығармашылық арқылы жүзеге асады. Студенттер университеттің қоғамдық өміріне белсене қатысып, коммуникативтік қабілеттерін дамыту, өзін-өзі білдіру және өзін-өзі тану үшін шығармашылық, тілдік, спорттық, ғылыми-кәсіби қызметтерде кең мүмкіндіктер алады.
Талантты ОП-История студенттері шығармашылық, спорттық және ғылыми үйірмелер мен секциялардың жұмысына толықтай қатысады. ТҚ 311 студенті Абжаппар Диас және ТҚ 111 студенті Сұлтан Мағжан спорттық іс-шараларға қатысады. Осы оқу жылында Абжаппар Диас университет ректорының алғыс хатымен марапатталды.

Факультетте «Студенттер қатарына қабылдау», «Ашық есік күні», «Наурыз» мерекелерін атап өту және өткізу дәстүрге айналған.
Денсаулықты сақтауға және физикалық мәдениетке, болашақ кәсіби қызметте қажетті тұлғалық қасиеттер мен психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру үшін университетте ГФ спорт клубы жұмыс істейді. Университетте студенттерге спорттық және сауықтыру инфрақұрылымын пайдалану мүмкіндігі бар спорт залын ұсынады. Университет студенттерінің қызметінде бірнеше спорттық секциялар мен үйірмелер бар: баскетбол, волейбол, үстел теннисі, футбол, аэробика, бокс. Студенттер жыл сайынғы факультетаралық Ректор кубогі, Қысқы спартакиада, Универсиада сияқты спорттық іс-шаралар мен басқа да спорттық шараларда өз күштерін сынай алады. Сонымен қатар, университетте жыл сайын 10-ға дейін спорттық-мәдени және сауықтыру шаралары өткізіліп, оған 100-ге дейін адам қатысады. Студенттердің спорттық-мәдени және сауықтыру іс-шараларына қатысуы олардың көшбасшылық қасиеттері мен қабілеттерін қалыптастыруда үлкен әсер етеді.
28.02.2025 күні Гуманитарлық факультетте Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының оқытушылары мен 6В01602 — “Тарих және қоғамтану(IP)” білім беру бағдарламасының 1 курс білімгерлерінің қатысуымен “Алтын адамның аманатын арқалаған ғалым” атты дөңгелек үстел өтті. Дөңгелек үстел барысында білімгерлер Алтын адамның күміс зереншегіндегі 26 әріптің сырын ашқан ғалым Мағрипа Жылқыбаеваның өмір жолымен, ғылыми ізденістерімен терең танысты. Білімгерлер ғалымның еңбектеріне үлкен қызығушылық танытып, сұрақтар қойып, пікірлерімен бөлісті. Сондай-ақ кафедра оқытушылары тарапынан да толымды ой-пікірлер айтылды.

Жыл сайын білім беру бағдарламасының студенттері университет, жоғары мектеп, білім беру бағдарламасының аясында өткізілетін барлық іс-шараларға белсенді қатысады. Барлық іс-шаралар эстетикалық, патриоттық, рухани-адамгершілік, құқықтық және зияткерлік-шығармашылық тәрбиені дамытуға бағытталған. Білім беру бағдарламасының студенттері түрлі концерттер, тақырыптық кештер, пікірталастар, конкурстар, дөңгелек үстелдер және басқа да белсенді іс-шаралар өткізеді.
2024 жылдың 14 қарашасында І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Тарих және әлеуметтік-пәндер кафедрасының оқытушы-дәріскері, PhD Б.Т. Калиева және ТҚ 311 топ білімгерлері «Жетісу» өлкетанушылар орталығы» қоғамдық бірлестігі ұйымдастырған «FELT BOOK-2024» кітап жәрмеңкесіне қатысып, «Жетісу өңірінің қуғын-сүргін қасіреті» атты еңбекпен танысып, талдау жасады.

Жетісу университетінің білімгерлері арасында ұйымдастырылған Тапқырлар алаңы «brain battle» атты Интеллектуалды ойынында «Google командасы» ТҚҚ-111 тобының студенттері 1 орын алғаны үшін марапатталды.

Білім беру бағдарламасының тәрбие жұмысы бес бағытта жүргізіледі:
- Студенттердің саяси білімін қалыптастыру;
- Этносаралық қатынастар мәселелері;
- Жастар арасындағы қылмыстың алдын алу;
- Жастарды жалпыадамзаттық және рухани құндылықтарға тарту;
- Патриотизмге тәрбиелеу.
Іс-шараның мақсаты-дарынды студенттерді анықтау, олардың шығармашылық қызметін қолдау, сондай-ақ бос уақытын тиімді өткізу.
Білім беру бағдарламасының студенттері білім беру бағдарламасының, жоғары мектептің, университеттің, қаланың барлық қызмет түрлеріне қызығушылық танытып, оқу-академиялық, әлеуметтік-тәрбиелік және ғылыми-зерттеу процестерінің барлық салаларына тартылған.
Студенттер университет аумағын көгалдандыру, сенбіліктер, «Айналайын» балалар үйінің балалары үшін қайырымдылық концерттерін ұйымдастыру және т. б. мәдени іс-шараларға қатысады.
Жыл сайын «Тарих» мамандығының студенттері арасында Тарих бойынша пәндік олимпиада өтеді, оның бағдарламасына брейн-ринг ойындары, тест сұрақтары және ғылыми жобаларды қорғау кіреді.
«Тарих» мамандығының студенттері жазғы уақытта Қазақстандағы белгілі археологтардың басшылығымен республикалық экспедиция құрамында археологиялық практикадан өтеді.
Оқытушылар халықаралық және республикалық конференцияларға, симпозиумдарға және семинарларға қатысады.
Кесте №3. Соңғы 5 жылда профессорлық-оқытушылық құрамның ғылыми, аймақтық, республикалық және халықаралық конференциялардағы жарияланымдары:
Оқу жылы | Ғылыми журналдар (КОКСНВО) (мақала саны) | Аймақтық, республикалық, халықаралық конференциялар (мақала саны) |
2019-2020 | 9 | 12 |
2020-2021 | 14 | 14 |
2021-2022 | 17 | 16 |
2022-2023 | 12 | 11 |
2023-2024 | 3 | 12 |
2024-2025 | 5 | 15 |
Ишкалова Г.И. Қазақ халқының Кенесары Қасымұлы бастаған қозғалысы туралы тарихи жырлары, //Актуальные научные исследованияв Современном Мире Выпуск 7 (99) Июль 2023 г. Переяслав 2023.
2.Нурланова Г.Н. Орталық Азия халықаралық қатынастар жүйесінде. //Актуальные научные исследованияв Современном Мире Выпуск 7 (99) Июль 2023 г. Переяслав 2023.
- Қаратаева Д.Ғ., Абдилданова А.К. «Улуу ата мекендик согуштагы казактардын эрдиги жана улуттук башаламандыкта» // Научные открытия. Международно-практический журнал №1, 2023 г. (Қырғызстан Республикасы)
- Абдилданова А.К. Қаратаева Д.Ғ. Казакстандын саясий абалы (ХХ- кылымдын башы) // Научные открытия. Международно-практический журнал №1, 2023 г. (Қырғызстан Республикасы)
- Калиева Б.Т. Формирование исторической памяти школьников на уроках Истории Казахстана и Краеведения ІV Международная научно-практическая конференция в 4 томах. Перспективы развития высшей школы. Тюменьский индустриальный университет. Филиал ТИУ в г. Сургуте. Том 1. 20 мая 2023 г. – С. 110-115. https://youtu.be/mAqL3LTVkOE?si=zbNhjbqfMrD_BHIy
6.Калелова Ж.У.«Орта ғасырлық түркілердің мемлекеттік институттары алтын» орда ХХІ международной научной конференции «Актуальный вызовы современной науки» (г.Варшава, Польша) 27-28.02.2023
- Ашкеева Н.Н. Дуальное обучение в подготовке педагогических кадров в системе высшего образования Проблемы научной мысли 5,2023, 49 стр.
- Калиева Б.Т. Conducting commemorial experiments in the museums of the semirechye region: soviet and independence period Абай ат. ҚазҰПУ Хабаршы. «Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар» сериясы. №2 (77), 2023. – Б. 312-323. https://orcid.org/10.51889/2959-6017.2023.77.2.032
- Қаратаева Д.Ғ. Германияда фашистік диктатураның орнауы және тоталитарлық жүйенің қалыптасуы. І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 167-179 бб.
- Нурланова Г.Н. Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Орталық Азия І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 201-206 бб.
- Калиева Б.Т. «Қазақстан тарихы» пәнін оқытудағы интербелсенді әдістер: қолданылуы және тиімділігі І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 150-154 бб.
- Калелова Ж.У. Түркістан-Сібір темір жолын салу барысында инженерлік-жұмысшы кадрларын даярлау мәселесі І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 1 (106), 144-150 бб.
- Мирзакулова Г.А., Ашкеева Н.Н, Рахипова С.К. «Отбасылық құндылықтар» ұғымына әлеуметтік талдау. І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті Хабаршы № 3 (108), 2023 жыл
Соңғы 5 жылдағы Scopus деректер базасындағы ПОҚ жарияланымдары:
№ | ФИО | Название | Название журнала, №, год, стр | Ссылка базы данных Scopus | ImpactFactor, квартиль или процентиль |
1 | Байгабатова Н.К., | The role of the resettlement institution of Semirechenskya oblast in solving the land issue of the Russian empire | BYLYE GODY. – 2020. – Vol. 56, Is. 2. – pp.640-651. | DOI: 10.13187/bg.2020.2.640 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85088684491&origin=resultslist | 81 процентиль |
2 | Байгабатова Н.К., | Migration processes in Kazakhstan in the 19(th) — early 20(th) centuries and their impact on the ethnic structure of the population (on the case of Semirechensk region) | VOPROSY ISTORII. – 2022. – Т.10. – Вып.2. – pp. 150-163. | DOI https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000880431600014 Бірінші автор | |
3 | Абиров Д.А. | Innovative features of education in Kazakhstan’s Lyceum-Gymnasium | Cypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 1, 159-173pp. 31.01.2022. | https://doi.org/10.18844/cjes.v17i1.6693 Бірінші автор | 33 процентиль |
4 | Абдильдинова Л.Б. (Сантаева К.Т., Калелова Ж.У., Абдилданова А.К., Касымова Н.Б.) | The state of unemployment in the area of construction of the Turkestan-Siberian railroad | Migration Letters ISSN: 1741-8984 (Print) ISSN: 1741-8992 (Online) journals.tplondon.com/ml | Received: 2 June 2022 Accepted: 30 August 2022 | 67 процентиль |
5 | Исабекова А.К. Катенов А.К. | «Formation of the professional status of teachers on the basis of a synergetic approach to the organisation of methodological work» (Cypriot Journal of Educational Sciences) | Том 17, №7 (2022) Страницы 2321 -2332, ISSN:1305-905X. | 38 процентиль | |
6 | Қаратаева Д.Ғ. Нурланова Г.Н. (соавтор) | Technology of vocabulary development in English lessons for students of grades 5-6 with poor hearing | World Journal on Educational Technology: Current Issues, Volume 14, Issue 5, (2022) 1622-1633, | 56 процентиль | |
7 | Ишкалова Г.И. (Калыш А.Б.) | Традиционная охота казахов в трудах российских исследователей (ХІХ-начало ХХ вв.) | Былые годы. 2022. | 81 процентиль | |
8 | Ашкеева Н.Н | The role of «global competence» in professional competencies of Kazakhstan future educational psychologists | Scientific Herald of Uzhhorald University. – 2024: (56): 2037-2044 | 57 процентиль | |
9 | Турсынбаев О.Г. | Education in Kazakhstan in The Post-War Years | The Journal of Education Culture and Society №1_2024, page 389-402 | DOI: https://doi.org/10.15503/jecs2024.1.389.402 https://jecs.pl/index.php/jecs/article/view/1627 | |
10 | Рахипова С.К. | Distance learning as modern pedagogical technology | Scientific Herald of Uzhhorald University. – 2024: (56): 223-230 | https://doi.org/10.54919/physics/56.2024.22fyr3 https://physics.uz.ua/en/journals/issue-56-2024/distance-learning-as-modern-pedagogical-technology |
- б) ғылыми-зерттеу жұмысындағы және инновациялық қызметтегі профессорлық-оқытушылық құрамның белсенділігі
«Тарих» ПОҚ-ның профессорлық-оқытушылық құрамы ғылыми-зерттеу жұмыстары мен инновациялық қызметке белсене қатысады және олардың тиімділігі білім беру әлеуетінің сапасының негізгі көрсеткіші болып табылады.
Профессор-оқытушылар құрамының ғылыми деңгейін арттыру мақсатында келесі бағыттар бойынша жұмыстар жүргізілуде: әртүрлі деңгейдегі конкурстар мен ғылыми конференцияларға қатысу арқылы ғылыми-инновациялық қызметті кеңейту; ғылыми-зерттеу нәтижелерін өндіріске және оқу үдерісіне енгізуді қамтамасыз ету; республиканың жетекші университеттері мен ғылыми орталықтарының, көршілес елдердің оқу орындарының ғалымдарымен және олардың көрнекті ғалымдарымен шығармашылық байланыстар орнату; студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына белсенді қатысуын қамтамасыз ету.
Жыл сайын университетте оқытушылардың кәсіби іс-әрекетіне қажетті педагогикалық құзіреттілігін дамыту мақсатында профессорлық-оқытушылар құрамының қысқы мектебі өткізіледі, оның барысында оқытушылар әдістемелік жұмыс тәжірибесімен алмасады. 2023 жылдың қаңтар айында қысқы мектептің әдістемелік семинары «Оқыту мен оқудың заманауи білім алу адистері», «Заманауи оқыту технологиясын пайдалану негізінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту», «Проблемалық сұхбат гипотезаларды тексеру құралы ретінде (мастер-класс)» тақырыптары бойынша өтті.. ББ шақыруымен өткен семинарда №1 Абай атындағы жалпы орта мектебінің мұғалім -педагогтары Б.Н.Жұмабаева, М.Отарқожа «Білім алушылардың тарихи ойлау дағдыларын қалыптастырудағы белсеңді әдіс-тәсілдер» тақырыбында өз тәжірибелерімен бөлісті.
2023-2024 оқу жылының қаңтарында гуманитарлық факультеттің секциялық отырысында PhD, оқытушы-оқытушы Г.И. Ишкалованың «Кері байланыс орнатуда падлет платформасын пайдалану» тақырыбында семинар-тренинг өткізілді. 2025 жылғы 10 қаңтарда «Педагогикалық шеберлік-2025» қысқы мектебінің секциялық отырысында PhD, оқытушы-лектор Б.Т. Калиева «Тарих пәнін оқытудағы коммеморативті тәжірибелердің маңыздылығы» тақырыбында семинар-тренинг өткізді. (https://zhetysu.edu.kz/2024/11/29/)

ӘГБ ББ оқытушылары өз ғылыми еңбектерінің авторлық құқықтарына ие. Мысалы, т.ғ.к., оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. – «Қазақстанның ортағасырлар тарихы» (24.02.2022 ж. No23901), оқытушы-дәріскерлер Нұрланова Г.Н., Каратаева Д.Г., Калелова Ж.У. – «Азия және Африка елдерінің жаңа және қазырғы заман тарихы» (09.06.2022 ж. № 27043), PhD Ишкалова Г.И. «ХІХ ғ. аяғы-XX ғ. басындағы Қазақстанның аңшылық алқаптары» (27.02.2023 ж. N33070) картасы, оқытушы-дәріскер Қалиева Б.Т. – «Тарихты оқыту әдістемесі» (13 қыркүйек 2023 ж. N39010), оқытушы-дәріскерлер Қалиева Б.Т., Каратаева Д.Г. – «Тарихи өлкетану пәні бойынша Сарқан ауданының киелі жерлері» (28.03.2023 ж. N34017), т.ғ.к. оқытушы-дәріскер Сантаева К.Т. – «Қазақтың дәстүрлі шаруалығының күйеуі» (27.11.2023 ж. N40758). 2024-2025 оқу жылында Ишкалова Г.А., Абиров Д.А., Мирзакулова Г.А., Ашкеева Н.Н., Рахипова С.К. авторлық куәлік алды.


2020 жылдың қазан айында Алтын Орда мемлекетінің 750 жылдығына арналған «Алтын Орда – қазақ мемлекеттілігінің негізі» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция ұйымдастырылып, өткізілді.
2024 жылдың 11 қазанында Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университетінде «Jas galym» жас ғалымдардың ғылыми және ғылыми-техникалық қызметінің нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын қаржыландыруға арналған университетішілік байқауы өткізілді. Байқауға 21 өтінім қабылданды, оның ішінде комиссия құрамының бағалауы бойынша 8 жоба жеңімпаз атанды. Соның ішінде Гуманитарлық факультет Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының оқытушылары жеңіп алды. Жоба тақырыбы: «Жетісу облысы музейлері: ГАЖ технологиялары негізінде», жоба жетекшісі: оқытушы-дәріскер, PhD Калиева Б.Т., жоба орындаушылары: оқытушы-дәріскер, магистр Касымова Н.Б., оқытушы-дәріскер, магистр Калелова Ж.У.
2024-2025 оқу жылында ӘГБ ББ әдістемелік тобының тақырыптық жоспарына сәйкес әдістемелік семинарлар ұйымдастырылды. Катенов А.К. «Подготовка рабочих кадров черной металлургии Казахстана 1959-1970 годы», Турсынбаев О.Ғ. «1941-1960 жылдардағы қазақ бастауыш мектептерінде білім беру мазмұны». Семинарлар барысында оқытушылар сұрақтарды талқылауға белсене қатысты. 
Оқытушы-дәріскер, PhD Ишкалова Г.И. ғылыми зерттеу тақырыбына сәйкес «Қазақстан тарихы», «Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы», «Жетісу тарихы», «Тарихи өлкетану» пәндері бойынша оқу үдерісінде қолданылатын «Патша-жолбарыс» бейнематериалын дайындады. Сондай-ақ, бұл бейнематериал Жетісу облысының «М.Тынышпаев атындағы Тарихи-өлкетану мұражайының» жұмысына енгізілді және экскурсия кезінде қолданылады
Оқытушылар курстары мен оқыту әдістерін үнемі қайталап, жетілдіріп отырады. Тарих ғылымдарының кандидаты, доцент Байғабатова Н.Қ. «Тұлға антропологиясы» курсын дайындады және осы курсқа сәйкес «Орталық Азиядағы көші-қон және оны зерттеуде қолданылатын әдістер» тақырыбында онлайн семинар өткізілді, баяндамашы доктор Джозеф Пристли (Моңғолия мен Ішкі Азия әлеуметтік антропология кафедрасының және Кембридж университетінің ғылыми қызметкері, 18.10.2023.) болды.

Т.ғ.к., оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. «Қазақстанның ортағасырлар тарихы» пәні бойынша жаппай онлайн курс дайындады (http://mook.zhetysu.edu.kz/login/index.php); оқытушы-дәріскер, магистр Калиева Б.Т. «Тарихты оқыту әдістемесі» (https://student.zhetysu.edu.kz:8059/video_book/8) курсын дайындады.
с) ПОҚ қызметін жүйелі талдау және бақылау нәтижелері, ПОҚ құзыреттілігі мен оқыту тиімділігін үздіксіз бағалау
Университетте оқу-әдістемелік жұмыстарға үлкен көңіл бөлінеді, оның мақсаты – пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіру, оқу процесін тікелей әдістемелік қамтамасыз ету, оған ғылыми-әдістемелік жұмыс нәтижесінде әзірленген ұсыныстарды енгізу, педагогикалық біліктілікті арттыру және «Оқу-әдістемелік жұмыс туралы ережеге» сәйкес жүзеге асыру (ВНД –ZU-09-04).Білім беру бағдарламалары жетекшілерінің сабақтарына қатысуға, педагогикалық ұжымның сабақтарына өзара қатысуға, демонстрациялық, ашық сабақтарға қатысуға болады. Жыл сайын университетте профессорлық-оқытушылық құрамның сапасын тексеру және бақылау жөніндегі комиссия бекітіледі, оның құрамына тәжірибелі оқытушылар мен құрылымдық бөлімшелердің өкілдері кіреді. Бұл комиссия мүшелері – оқу ісі жөніндегі проректордың бұйрығымен бекітіледі.
Комиссия мүшелері оқыту сапасын бағалау үшін оқытушылардың сабақтарына (дәріс және практикалық сабақтар) қатысады. Жұмыстың қорытындысы бойынша комиссия жоғары мектептің Ғылыми кеңесінің отырыстарында тыңдалып, талқыланатын анықтама даярлайды.
- d) ғылыми зерттеулер және бірлескен халықаралық жобаларды жүзеге асыру саласындағы халықаралық ынтымақтастықтың нәтижелері
І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінде 2022 жылдың тамыз айында «Ұлттық рухани жаңғыру» ұлттық жобасын жүзеге асыру мақсатында Цюрих университетінің (Швейцария) оқытушылары, докторанттары және студенттері үшін Жазғы мектеп ұйымдастырды. Жазғы мектеп аясында шетелдік студенттер 2 апталық қарқынды қазақ тілі курстарын аяқтады. «Туған жер» арнайы жобасы үшін «Рухани жаңғыру» ғылыми-білім беру орталығының директоры, т.ғ.к. Байғабатова Н.Қ. Цюрих университетінен келген қонақтарға «Жетісу: Жеті өзен елі» тақырыбында дәріс оқыды. Осымен қатар Цюрих университетінің оқытушылары мен студенттері үшін облыстық М. Тынышпаев атындағы тарихи-өлкетану музейіне экскурсия ұйымдастырылды. Шаралар барысында шетелдік қонақтар табиғатпен, Жетісу өңірінің тарихымен, қазақ халқының мәдени жәдігерлерімен танысты.

Халықаралық ынтымақтастық шеңберінде Цюрих университетімен бірлесіп «Еуразиялық зерттеу орталығы» құрылды, оның мақсаты – кадрларды даярлау, практикалық тағылымдамадан және тағылымдамадан өту, академиялық ұтқырлық шеңберінде оқытушылар мен студенттер алмасу, бірлескен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу.
Оқытушылар елімізде атап өтілетін маңызды оқиғалар шеңберіндегі әртүрлі іс-шараларға белсенді қатысады. Т. ғ. к. Буланов Е.О. «Жошы ұлысының Қазақ хандығы тарихындағы рөлі» атты тақырыпта М. Тынышпаев атындағы Алматы облыстық тарихи-өлкетану музейі ұйымдастырған дөңгелек үстел ғылыми баяндама жасады.

е) оқу-тәрбие процесінде ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың нәтижелерін пайдалану
ББ оқвтушылары өздерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізінде әзірленген оқу курстарын жүзеге асырады. Мысалы, лектор-оқытушы т.ғ.к. Сантаева Қ.Т. «Қазақстандағы ұжымдастыру» элективті курсын, т.ғ.к., доцент Байғабатова Н.Қ. — «Тұлға антропологиясы», т.ғ.к., доцент Тілеубекова Г.Б. — «Қазақстандағы қоныстандыру саясаты».
Т.ғ.к., қауымдастырылған профессор Н.Қ.Байғабатованың жетекшілігімен Тарих ББ оқу-тәрбие үрдісінде кеңінен қолданылатын «Диаспораның этномәдени бірегейлігі: идеялар мен тәжірибелер (Моңғолия және Қытай қазақтары мысалында)» атты ұжымдық монографиясы жарық көрді.

«Қазақстанның жаңа заман тарихы» (авторлары: Әбділдинова Л.Б., Сантаева Қ.Т.) «Қосалқы тарихи пандер» оқулықтары (бірлескен авторлар: Әбділдинова Л.Б., Қасымова Н.Б., Толамисов А.Г.) аттас пәндерді жүргізуде кеңінен қолданылады.
«Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы» пәнін оқу кезінде Нұрланова Г.Н., Каратаева Д.Г., Тұрсынбаев О.Г. «Азия және Африка елінің жаңа және қазырғы заман тарихы» оқулығын пайдаланады.
Авторлар тобының т.ғ.к., қауымдастырылған профессор Н.К. Байғабатовамен бірлесе дайындалған «Жетісу қазақтары ХІХ-ХХ ғасырлар тоғысында (тарихи-этнографиялық зерттеу)» атты монографиясы «Жетісу тарихы» пәнін оқу процесінде қолданылады.

Т.ғ.д., оқытушы-дәріскер Сантаева К.Т.«Қазақтың дәстүрлі шаруашылығының күйреу тарихы» атты монографиясы жарық көрді.

Т.ғ.д., оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. «Қазақстанның ортағасырлар тарихы» жаппай онлайн курсын әзірледі және «Қазақстан тарихы» ООД және «Қазақстанның ортағасырлық тарихы» пәндерін оқу процесінде қолданады. Сонымен қатар оқытушы-дәріскерлер Б.Т.Қалиева, Д.Г.Қаратаева дайындаған «Сарқан ауданының киелі жерлері» (28.03.2023 ж. No34017) атты нұсқаулық «Жетісу тарихы» және «Тарихи өлкетану» пәндерін оқуда қолданылады.
Оқытушы-дәріскер, PhD Ишкалова Г.И. «ХІХ ғ. аяғы-XX ғ.басындағы Қазақстанның аңшылық алқаптары» картасын дайындады (27.02.2023 ж. № 33070). Бұл карта «Жетісу тарихы», «Тарихи өлкетану», «Қазақстанның жаңа тарихы», «Қазақстанның қазіргі және қазіргі заманғы тарихы» пәндерін және «Қазақстан тарихы» жалпы курсын оқу барысында қолданылады.
«6В01601 – История» білім беру бағдарламасы бойынша оқитын студенттерге тарихты оқыту теориясы мен әдістемесі саласындағы қазіргі заманғы білімдерге ие болуға, оларды дамытуға және кәсіби біліктіліктерін қалыптастыруға үлкен мүмкіндіктер беріледі. Болон конвенциясының идеологиясын қатаң сақтау – кредиттік оқу жүйесі, академиялық еркіндік пен мобильдік, ECTS кредиттерін қайта есептеу мүмкіндігі – осы саладағы ұлттық және халықаралық стандарттарға бағдарланған бағдарламаның жақындасуына ықпал етеді. Осы мақсатта осы мамандықтың студенттері академиялық мобильділік бағдарламасына қатысады, сондай-ақ дәрістерді өткізу үшін әртүрлі жоғары оқу орындарының ғалымдары шақырылады. «Академиялық мобильділік туралы ережеге» (ВНД-ZU-15-08) сәйкес университет сыртқы және ішкі серіктес жоғары оқу орындарымен студенттер алмасуды ұйымдастыруда. Университет осы оқу орындарымен тиісті келісімдер жасады. 2019-2020 оқу жылында «Тарих» мамандығы бойынша сыртқы мобильдік бағдарлама аясында Түркия Республикасындағы Халисдемир университетінің студенті Нийде Омер (ТҚ 311 тобы) оқыды (№ 941-С бұйрығы, 23.09.2019ж.), ал ішкі мобильдік бағдарлама аясында Тараз мемлекеттік педагогикалық университетінің студенті Асым Айкын (ТҚ 211 тобы) оқыды (№ 59-С бұйрығы, 14.01.2020ж.). 2020-2021 оқу жылының екінші семестрінде «Тарих» мамандығы бойынша ТҚ 211 тобынан студент Айдана Ержанқызы Тараз өңірлік университетінде білім алды (№ 4-С бұйрығы, 01.05.2021ж.). Осы оқу жылында Шығыс Қазақстан мемлекеттік университетінің студенті Оразгалиева Е. (ТҚ 311 тобы, «Тарих» мамандығы) ішкі академиялық мобильдік бағдарламасы бойынша оқып жатыр (№ 401-С бұйрығы, 01.04.2023ж.).
Академиялық мобильдік бағдарламасы бойынша университетке келген студенттерге жатақханада орын беріледі. Академиялық мобильділікті жоспарлау және ұйымдастыру кезінде ECTS типі бойынша кредиттерді қайта есептеу тәртібі ескеріледі. Кредиттерді қайта есептеу Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығы мен «Академиялық мобильділік туралы ережеге» (ВНД-ZU-15-08) сәйкес жүргізіледі. Университеттің ресми сайтында https://zhetysu.edu.kz/ «Шет елде оқу» бөлімінде «Академиялық мобильділік» айдары бар, ол студенттерге қолжетімді барлық мобильдік түрлері туралы ақпаратты қамтиды.
Студенттер үшін сыртқы академиялық мобильділікті жүзеге асыру мақсатында 2019-2020 оқу жылының 1-ші семестрінде 02.09.2019 — 14.12.2019 аралығында Нийде Омер Халисдемир университетінің студенті Гюнайдин Фадлула (Түркия Республикасы) ТҚ-311 тобында оқыды.
Сонымен қатар, 2019-2020 оқу жылының 2-ші семестрінде Тараз мемлекеттік педагогикалық университетінің студенті Асым Айқын Айдынулы ИР-211 тобында оқыды.
Цюрих университетінің (Швейцария) әлеуметтік антропология және мәдениеттану кафедрасы және І.Жансүгіров атындағы ЖУ гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебі арасындағы келісім аясында Цюрих университетінің 3 курс студенттері Алена Хелблинг және Анита Вейленман этнографиялық зерттеу жүргізу үшін Талдықорған аймағында оқу іс-тәжірибесінен өтті.
2017-2018 оқу жылында Қостанай мемлекеттік педагогикалық университетінің студенті Танысбекова Мадина және Шығыс Қазақстан мемлекеттік университетінің студенті Нүсіпова Толқын ТҚ 211 тобында 4-ші семестрде, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік университетінің студенті Құдайберген Айым ТҚ 311 тобында білім алды.
«Шетел мамандарын оқытуға тарту» бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында 2018 жылдың 27 қыркүйегі мен 17 қараша аралығында доктор P(h)D, доцент Мельтем Санжак (Цюрих, Швейцария) 5В011400 – «Тарих» (бакалавриат) мамандығының студенттері үшін «Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы» курсы бойынша, 6М011400 – «Тарих» мамандығының магистранттары үшін «Этнологияның теориялық-методологиялық мәселелері» курсы бойынша сабақтар өткізді.
Білімгерлердің сыртқы академиялық ұтқырлығын жүзеге асыру мақсатында 2019-2020 оқу жылының бір академиялық семестрін (1 семестрі) оқу үшін 2.09.2019-14.12.2019 аралығында Нийде Омер Халисдемир университетінің (Түркия Республикасы) білімгері Гюнайдин Фадлула ТҚ 311 топта білім алды.
Білімгерлердің ішкі академиялық ұтқырлығын жүзеге асыру мақсатында 2019-2020 оқу жылының бір академиялық семестрін (2 семестрі) оқу үшін Тараз мемлекеттік педагогикалық университетінің білімгері Асым Айқын Айдынұлы ИР 211 топта білім алуда.
жоба аясында тарих ғылымдарының кандидаты, доцент (доцент) Н.Қ. Байғабатова және «Рухани жаңғыру» ғылыми-білім беру орталығының» КҒҚ, ББ түлегі А.Б.Қашағанова (бакалавриат 2017 ж., магистратура 2019 ж.) 2023 жылдың 1 наурызынан 30 сәуіріне дейін университеттің Әлеуметтік антропология және мәдениеттану кафедрасында (Швейцария) 2 айлық тағылымдамадан өтті. Шетелдік серіктес университеттермен бірлескен ғылыми жобалар жүзеге асырылуда. Мысалы, 2023 жылдың 1 наурызы мен 30 сәуірі аралығында І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінің оқытушылары т.ғ.к. Н.К.Байғабатова мен магистр А.Б. Қашағанова «Орталық Азия құқығы: Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет және іскерлік орта» жобасы аясында Цюрих университетінде (Швейцария) 2 айлық ғылыми тағылымдамадан өтті. Еуропалық Комиссияның H2020 MSCA-RISE бағдарламасы (жоба нөмірі 870647) қаржыландыратын бұл 4 жылдық зерттеу және оқыту жобасы Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет, басқару және іскерлік орта арасындағы қарым-қатынастар туралы жаңа білімді қалыптастыруға бағытталған. Жобаны Еуропа мен Орталық Азияның 11 еліндегі 14 оқу орны жүзеге асыруда: Лунд университеті (жоба үйлестірушісі), Цюрих университеті, Манчестер университеті, Чарльз университеті, Мармара университеті, Стамбул Медипол университеті, Рига жоғары заң мектебі, Латвия университеті, Жетісу университеті, Ташкент қаласындағы Вестминстер халықаралық университеті, Өзбекстан Бас прокуратурасының академиясы, Қырғызстанның SIAR ғылыми-консультациялық орталығы, Тәжік техникалық университетінің Худжанд политехникалық институты. Тәжірибе барысында ғалымдарымыз жоба бойынша мақалалар дайындап, жетекші оқытушылардың сабақтарына қатысуға, әлеуметтік-мәдени антропология кафедрасының семинарлары мен апта сайынғы коллоквиумдарына қатысуға мүмкіндік алды. Тағылымдама аясында Цюрих университетінің ғалымдары, профессор П.Финке, доктор М.Санжак, доктор В.Герцог (https://zhetysu) өкілдерімен консультациялар мен жобаны жүзеге асырудың алдағы жоспарларын талқылау жүргізілді. https://zhetysu.edu.kz/2023/04/12/%d0%bd%d0%b0%d1%83%d1%87%d0%bd%d0%b0%d1%8f-%d1%81%d1%82%d0 %b0%d0%b6%d0%b8%d1%80% d0%be%d0%b2%d0%ba%d0%b0-3/).

Т.ғ.к. Н.Қ. Байғабатова 2022 жылдан бастап «Орталық Азия құқығы: Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет және іскерлік орта» халықаралық жобасына қатысуда. Бұл Еуропалық Комиссия H2020 MSCA-RISE бағдарламасы (жоба нөмірі 870647) қаржыландыратын 4 жылдық зерттеу және оқыту жобасы, ол 01.03.2020 мен 28.02.2024 аралығында жалғасады. Жоба Орталық Азиядағы құқықтық мәдениет, басқару және іскерлік орта арасындағы қарым-қатынастар туралы жаңа білім мен саяси түсінік қалыптастыруға бағытталған. Жобаны Еуропа мен Орталық Азияның 11 еліндегі 14 институт жүзеге асыруда https://www.centralasianlaw.lu.se/teams.
Осы жобаның үйлестірушісі болып табылатын Лунд университетімен (Швейцария) ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойылды (сілтеме https://zhetysu.edu.kz/wp-content/uploads/2022/09/%D0%9B%D1%83%D0%BD%D0%B4%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82.pdf
Жоба шеңберінде әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы білім беру бағдарламасының оқытушылары, студенттері мен магистранттары үшін келесі жұмыстар жүргізілді:
— 04.08.2022 «Орталық Азиядағы трансформация процестері» тақырыбына қонақ дәрісі. Спикерлер Цюрих университетінің профессоры, әлеуметтік антропология және мәдениеттану кафедрасының докторы Петер Финке және доктор Мелтем Сандзак (Швейцария) болды. Дәрісте спикерлердің тәуелсіздіктің соңғы 30 жылындағы Қазақстан, Өзбекстан және Моңғолия сияқты үш елге салыстырмалы талдау жасаудағы трансформация процестеріне қатысты зерттеулерінің нәтижелері қарастырылды.
https://zhetysu.edu.kz/2022/08/08/%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%86%d0%b8%d1%8f-3/

09/06/2022 Мармара университетінің (Түркия Республикасы, Ыстамбұл) саясаттану және халықаралық қатынастар кафедрасының профессоры, докторы Ерхан Доганның «Онлайн оқыту тәжірибесі: артықшылықтары мен кемшіліктері» тақырыбындағы қонақ дәрісі
https://zhetysu.edu.kz/202209/05/%d0%b3%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%b2%d0%b0%d1%8f-%d0%bb%d0 %b5%d0%ba %d1%86%d0%b8%d1%8f/
-09/08/2022 Мармара университетінің (Түркия Республикасы, Стамбул) саясаттану және халықаралық қатынастар кафедрасының профессоры, доктор Erhan Dogan « How do we produce knowledge in political science: importance of method» тақырыбындағы оқыту семинар-тренингі өтті.
https://zhetysu.edu.kz/2022/09/08/%d1%81%d0%b5%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b0%d1%80-%d1%82% d1%80%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d0%bd%d0%b3/

2023 жылдың қаңтарынан бастап оқытушы-дәріскер Буланов Е.О. Ғылым комитетінің ғылыми зерттеулерін гранттық қаржыландыру шеңберінде І.Жансүгіров атындағы университет іске асырып жатқан № 304/23-25 «Гуманитарлық ғылымдар даму процесіндегі Ілияс Жансүгіров мұрасы: ХХІ ғасыр контексінде» жобасының қатысушысы болып табылады (2023-2025 жж.). Аталған жоба шеңберінде 01.10-07.10.2023 ж.ж. т.ғ.к. оқытушы-дәріскер Е.О. Буланов «Ташкент қаласының мемлекеттік мұрағаты» және «А.Навои атындағы Өзбекстан Республикасының Орталық мемлекеттік мұрағатындағы» сирек кездесетін құжаттар фондтарымен жұмыс жасау үшін іс сапармен барды.


Қауымдастырылған профессор, т.ғ.к. Байгабатова Н. К. және ғылыми жобалар кеңсесінің менеджері Қашағанова А. 01.11-31.12.2024 жылдар аралығында Швеция Корольдігінің Лунд университетінде екі айлық ғылыми тағылымдамадан өтті.


2025 жылдың 02-11 сәуір аралығында тарих ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор Н.К. Байгабатова мен тарих және ӘГП кафедрасының меңгерушісі, PhD Г.И. Ишкалова ҚР ҒЖБМ бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру шеңберіндегі «Жер қатынастарын реттеудегі заманауи сын-қатерлер: тарихи-құқықтық талдау» тақырыбындағы (2024-2026 жж., ЖТН BR24993047) ғылыми жобаны орындау мақсатында Алматы қаласында іс-сапарда болды.


ҚР ҒжЖБМ гранттық қаржыландыру аясында «Гуманитарлық ғылымдар даму процесіндегі І.Жансүгіров мұрасы: ХХІ ғасыр контекстінде» атты тақырып (2023-2025 жж. ЖТН АР19680053) бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу мақсатында тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының оқытушы-дәріскері, т.ғ.к. Е.О. Буланов 2025 жылдың 08-12 сәуір күндері Алматы қаласында іс-сапарда болды.

Калиева Бекзат Тынысбековна
Оқытушы- дәріскер, PhD
Ашкеева Нуршархан Несепбековна
Қауымдастырылған профессор (доцент), с.ғ.к.
Тел. +7 (7282) 22-21-23
Қосымша ішкі (1146)
nashkieieva@mail.ru
Тлеубекова Гульжан Болегеновна
Қауымдастырылған профессор (доцент), т.ғ.к.
Тел. +7 (7282) 22-21-23
Қосымша ішкі (1146)
tleubekova@mail.ru
Байгабатова Назгуль Кажимуратовна
Қауымдастырылған профессор (доцент), т.ғ.к.
Буланов Ержан Олжабаевич
Оқытушы- дәріскер, т.ғ.к.
Сантаева Кулимкоз Тенизбаевна
Оқытушы- дәріскер, т.ғ.к.
Берикова Айган Калиевна
Оқытушы- дәріскер, ф.ғ.к.
Нурбосынова Лаура Сакеновна
Оқытушы- дәріскер, ф.ғ.к.
Рахипова Сайра Касымовна
Оқытушы- дәріскер, ф.ғ.к.
Катенов Амангелды Камалович
Оқытушы- дәріскер, т.ғ.к.
Искакова Гульдария Мубаряковна
Оқытушы- дәріскер
Абиров Данияр Акбарович
Оқытушы- дәріскер
Кабдрахманова Фаийна Канатовна
Оқытушы- дәріскер, ф.ғ.к.
Калелова Жадыра Уатаевна
Оқытушы-дәріскер
Мирзакулова Гулнур Алтинбековна
оқытушы-дәріскер
Абдрахим Мирас Еркінұлы
оқытушы-дәріскер, PhD
Турсынбаев Олжас Габитович
оқытушы-дәріскер
Замзина Карлыгаш Келисовна
Оқытушы-ассистент
Немелбаев Еркебұлан Алимбатырұлы
Оқытушы-дәріскер

2012 жылы 6M011400 - «Тарих» мамандығы бойынша магистратура ашылды.
Сантаева К.Т. Ғылым беру саласындағы ерекше еңбегі үшін «Қазақстан Республикасының Ғылымын дамытуға сіңірген Еңбегі үшін» төсбелгісімен марапатталды.

Байгабатова Н.К. 05.12.2019 ж. «Қазақстан Республикасының Ғылымын дамытуға сіңірген Еңбегі үшін» төсбелгімен марапатталды.

Байгабатова Н.К. ҚР Президентінің 2020 жылғы 3 шілдедегі Жарлығы бойынша «Қазақстан халқы Ассамблеясына 25 жыл» мерекелік медалімен марапатталды.

Абдильдинова Л.Б. «Үздік педагогтар академиясына» мүшелікке кіргендігін растайтын төсбелгімен марапатталды.

Жыл сайынғы өткізілетін Спартакиададан оқытушы-дәріскер, т.ғ.к. Буланов Е.О. жүлделі ІІ орын иеленді

2020 жыл 4 курс білімгері Жұмабек Еркебұлан «Жыл волонтері» атанды.

2023 жылдың қыркүйек айында Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша ББ оқытушы-дәріскері Г. И. Ишкалова «8D02205 – Археология және этнология» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесін алу үшін «Қазақ халқының дәстүрлі аңшылығы: тарихи-этнологиялық зерттеу (ХVІІІ ғ. – ХХ ғ. бaсы)» тақырыбында диссертация қорғады.

2024 жылдың маусым айында Тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының оқытушы-дәріскері Б.Т. Калиева Абай атындағы ҚазҰПУ диссертациялық кеңесінде 6D011400 - «Тарих» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесін алу үшін «ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасыр басында мектепте тарих пәнін оқытудағы коммеморативті тәжірибелер және жадының орны (Алматы облысының материалдары негізінде)» тақырыбында диссертациясын сәтті қорғады.

Калиева Б.Т. - ғылым мен білім беруді дамытуға қосқан үлесі үшін «Лучший молодой ученый -2024 СНГ» төсбелгісімен марапатталды.

Оқытушы-дәріскерлер, PhD Калиева Б.Т., Касымова Н.Б., Калелова Ж.У. Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университетінің «Jas galym» жобасының жеңімпаздары. Жоба тақырыбы: «Жетісу облысы музейлері: ГАЖ технологиялары негізінде». Орындалу мерзімі: 2025 жыл.

Ғылымдағы әйелдер халықаралық күніне орай т.ғ.к., қауымдастырылған профессор Тлеубекова Г.Б. марапатталды.

«Ғылым декадасы-2025» аясында өткізілген ғылыми үйірмелер сайысында «Жас тарихшы» ғылыми үйірмесі Жетісу университетінің Басқарма-Төрағасы Ректордың Алғыс хатымен марапатталды.

«Жас тарихшы» ғылыми үйірмесіне сыйақы берілді.

2025 жылғы «STARTUP» конкурсында ТҚ 311 топ білімгерлерінің «Падлет платформасы арқылы картамен саяхат» атты жобасында ІІ орын иеленді. Жоба жетекшісі-PhD Калиева Б.Т. «Ғылым декадасы-2025» аясында марапатталды.

«STARTUP» конкурсының ІІ орын иегерлеріне сыйақы берілді.

2025 жылы 24-25 сәуірде өткен XVI Республикалық студенттік олимпиадада ТҚ-311 топ студенттері "Үздік креативті команда" номинациясы бойынша марапатталды.

ҚР ҒжЖБМ ҒК 2025–2027 жылдарға арналған ғылыми және ғылыми-техникалық жобаларды гранттық қаржыландыру конкурсының қорытындысы бойынша тарих ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор Байғабатова Назгүл Қажымұратқызының жобасы Ұлттық ғылыми кеңес тарапынан қаржыландыруға мақұлданды. Жоба тақырыбы: AP26197965 «Посткеңестік Қазақстандағы этникалық репатрианттардың күнделікті өмірі: бейімделу стратегиялары мен интеграциялық тәжірибелері (Жетісу облысының мысалында)».
